אטרקציות בצפון



אזור הצפון הינו אחד האזורים היפים והמבוקשים ביותר לטיולים בארץ. למעשה, באזור הצפון תוכלו למצוא מגוון כה רב של אטרקציות, למול הנופים הפסטורליים שיש באזור, מה שמקנה לו את הייחודיות שלו.

וילות בצפון

מחפשים אטרקציות בצפון? רוצים לצאת לחופשה מהנה במיוחד באזור הצפון עם מגוון ושפע של אטרקציות בסביבת הצימר או הוילה שהזמנתם? יש לנו את כל המקומות השווים ביותר להציע לכם של אטרקציות בצפון.

 

אטרקציות בצפון למשפחות

אם אתם מגיעים אל צימר בצפון או וילה בצפון וכדומה, אנו ממליצים לכם להעשיר את החוויה שלכם במתחם של צימרים בצפון ולעשות הזמנה גם לאטרקציה 1 לפחות שיש באזור הצפון המותאמות מאוד למשפחות. בין האטרקציות תוכלו למצוא: טיולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, פיינטבול, מסלולי הליכה בטבע, פארקים בהם תוכלו לעשות פיקניקים בכיף, מסעדות ובתי קפה, חדרי בריחה, חופי ים קסומים עם ספורט ימי, אתר החרמון שמומלץ מאוד בחורף, גן גורו המיוחד וגני חיות נוספים ועוד מגוון רב של אפשרויות.

 

להלן פירוט על האטרקציות המומלצות בצפון, לפי קטגוריה:

  • חדרי בריחה – מגוון של חדרי בריחה בצפון שמתאימים לכל הגילאים ולכל ההרכבים כמו: חדר בריחה בוב ספוג, התקליט האבוד, הטינה, הארי פוטר, אובססיה, האוצר האבוד ועוד מגוון של חדרי בריחה.
  • רכיבה על סוסים – אפשר למצוא המון מקומות בצפון שמציעים רכיבה על סוסים. לדוגמא: חוות רם ברמת הגולן, ארז טריפ בגליל העליון בבית ג'אן, חוות הבוקרים מרום גולן ברמת גולן, חוות מופורטויטו בגורן שבגליל המערבי, חוות האושר בקצרין ברמת הגולן ועוד.
  • גני חיות ופינות חי – יש את גן גורו המומלץ בקיבוץ ניר דוד בגליל התחתון, יש את ג'ונגל כיף בבית זרע בגליל תחתון, פינת החי בקיבוץ מזרע בגליל התחתון, חי טל בקיבוץ אורטל ברמת הגולן, יש את חמת גדר עם מופע תוכים איכותי ויפה ועוד מגוון רב של אפשרויות.
  • קטיף – יש המון אזורים בהם ניתן לעשות קטיף עצמי. כמו לדוגמא: קטופותי שזה קטיף עצמי בבית לחם הגלילית באזור הכנרת, משק לוי שהינו קטיף עצמי ברמת הגולן, בראשית שהינו קטיף עצמי במרום גולן ברמת הגולן, דרך הפרי, גם כן קטיף עצמי במרום גולן, משק טויסטר שהינו קטיף עצמי בגבעת יואב ברמת הגולן ועוד.
  • אטרקציות אתגריות – רכיבה על אופניים, ריינג'רים, טיולי טרקטורונים, קיאקים ועוד מגוון רב.

 

אז אם אתם זוג או משפחה/קבוצה שמגיעים בקרוב לאזור הצפון, בחרו אטרקציה אחת או יותר להעשיר את החוויה שלכם בצפון.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה