היובש הגדול הגיע!



רמת הלחות באוויר יורדת ושכבת העור שלנו מאבדת את המים והשומן המגינים עליה | התחושה לא נעימה, עור מחוספס וגס, פצעים וגרד - העור של כולנו צועק "הצילו!!!"

צילום: freepik

זה הזמן להניח לקרמים ולהזין את העור בשמנים טבעיים ועוצמתיים. ריכזתי עבורכם טיפים חשובים ומוצרי חובה שיעזרו לכם לעבור את התקופה בבריאות.

1. שתו מים! אמנם החום כבר לא מכה בעוצמה אך הלחות של העור מגיעה ראשית מתוך הגוף. חזקו את המים שלכם בצמחי מרפא שיעודדו את מערכת החיסון - חליטת אכינצאה, חליטת סמבוק שחור, ליקוריץ ועוד - כך גם המים לא יהיו משעממים וגם הרווחתם בונוס.

2. חמאת שיאה טהורה - החמאה מופקת מאגוז השיאה ועשירה מאוד בחומצות שומן טובות. היא נטולת ריח ולא אלרגנית, מצויינת לתינוקות ואפשר למרוח אותה גם על השפתיים.

3. שמן קוקוס אורגני לא מזוכך - אחרי המקלחת, כשכל הנקבוביות פתוחות , עסו את כל הגוף בשמן קוקוס, השומן שבו ייספג בעור בקלות וישמור על הלחות לאורך זמן.

4. קלנדולה - צמח מרפא בעל תכונות ריפוי מוכחות. הקלנדולה יעילה מאוד במצבים של פצעים ופגעים בעור. טפטפו כמה טיפות של שמן קלנדולה בחמאת השיאה ומרחו על העור הפצוע.

5. שמן ארגן - שמן המופק מאגוז הארגן, עשיר בויטמין E ובנוגדי חמצון, אותו אמליץ למרוח על עור הפנים ואף על השיער הסובל גם מהיובש. מומלץ לטפטף 5 טיפות של שמן לבנדר טהור, להעצמת תכונות השמן והרגעת העור.

6. שמן אובליפיחה - השמן המופק מפרי האובליפיחה הסיבירי, יעיל ביותר לעור הידיים והרגליים החשופות רוב היום לקור וליובש. מהלו 10 טיפות של שמן אובליפיחה במעט חמאת שיאה/שמן ארגן/שמן קוקוס, ומרחו בלילה על כפות הידיים והרגליים, מומלץ להתעטף בכפפות וגרביים לספיגה מלאה.

7. שמן המפ (HEMP) - השמן המופק מזרעי הקנאביס, בעל תכונות אנטי-דלקתיות וחומצות שומן מסוג 3-6-9. את שמן ההמפ אמליץ לסובלים מפסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, סבוראה ובעיות עור קיצוניות נוספות. מרחו את השמן על העור פעמיים ביום בשילוב שמן הליקריסום - שילוב ההליקריסום מושלם לאיחוי הצלקות ואף להעלמתן.

8. אכלו מזונות המכילים חומצות שומן טובות - אגוזי ברזיל, שקדים, שמן זית, קשיו, פשתן, צ'יה, ועוד. חומצות השומן הטובות ייטיבו עם הזנת העור. שימו לב לא לאוכלם קלויים - אך ורק טבעיים.

9. השתמשו במנורת מלח - המנורה הנחצבת ממכרות המלח ברומניה משחררת לחדר מינרלים חיוניים המועילים לדרכי הנשימה, בעיות אסטמה, בעיות עור ולחות החדר. השאירו את המנורה דולקת כל הזמן. החדר יהפוך לחדר-מלח ויעשה פלאים לבריאותכם.

10. הקפידו על אכילת ירקות כתומים - גזר, בטטה, דלעת. הירקות הכתומים עשירים בבטא קרוטן שאחראי גם לחיזוק מערכת החיסון ולמראה עור בריא וגמיש.

בברכת בריאות טובה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה