להב טנא חקירות המשרד היבנאי של נתי להב, הוא שביצע את החקירות עבור "המתחזים" עם חיים אתגר



נתי להב היא חוקרת פרטית ותיקה נבחרה לאחרונה לוועד המנהל של לשכת חוקרים פרטיים בישראל, והיא מדורגת שלישית ברשימת הנבחרים

צילום: חגי חסדאי כהן

בסרט "המתחזים" שישודר בשבת הקרובה בערוץ 12, אילנה אביטל חושפת בפני חיים אתגר כיצד גילתה שהגבר השרמנטי הוא למעשה מתחזה. אבל היא לא לבד בסיפור הזה.

לתכנית פנו לא מעט נשים שסיפרו שנשבו בקסמיו של אותו מתחזה, שהצטייר כאדם טוב לב, רומנטי ועשיר מאוד. לימים התברר כי הוא מתחזה וכל סיפוריו על עושרו המופלג שקריים.

נתי להב: "בתחילת הדרך, לא ידענו היכן המתחזה מתגורר, האיש מסתתר ומסווה כל פרט אודות מקום המצאו".

מדובר במבצע ארוך ומתוחכם, שכלל ארבע חוקרות פרטיות שפעלו תחת כיסוי ולאורך זמן, הן נפגשו איתו, צילמו ותעדו כל פרט וכל שקר שסיפר להן.

החוקרות פעלו באמצעים טכנולוגיים חדשניים כמו ציוד צילום סמוי ברמה גבוהה. פעלו ליצור מפגשים עם החוקרות הסמויות, ותעדו הכל. לכל אורך החקירות פעלו יחידות מבצעיות, שכללו מספר עוקבים בינהם אופנוענים ועוקבים ברכבים סמויים.

אלו היו חקירות מסועפות ומתוחכמות, שכללו שילוב של מספר יחידות מבצעיות בשטח. צוותי המעקב ישבו בתצפית, ומרגע שנוצר המפגש עם חוקרת פרטית שפעלה תחת מסווה, הופעלו גם צוותי מעקב אחר המתחזה.

כך גילו למשל שהוא נע ונד, לן במקומות ארעיים, הוא אינו עשיר, אלא להיפך, חסר כל. כמובן, אין לו יאכטות ובתי מלון, אין לו אפילו רכב משלו, וכל סיפוריו שקריים.

הן הצליחו להביא הוכחות חותכות לפעילותו של נוכל כריזמטי שהפיל ברשתו נשים רבות שפנו לתכנית.

"אני חייבת לציין כי תחקרתי במסגרת התכנית לא מעט נשים שנפלו קורבן למעלליו, כולן ללא יוצא מן הכלל נשים אינטליגנטיות חכמות מאוד אפילו. רובן יפות מאוד ובעלות קיירה מצליחה.

לכולן הוא סיפר גדולות ונצורות על בתי המלון שבבעלותו, על עסקיו בחו"ל ועל עושרו המופלג.

כשהן גילו את האמת הן נפגעו עד עמקי נשמתן. אין לתאר כמה זה קשה. אני מבינה אותן מאוד ומתחברת לתחושה הנוראית הזו. זו טראומה קשה".

שואלים אותי לא פעם, "איך בחורה חכמה יכלה ליפול עם אחד כזה?"
מנסיוני הרב כבעלת משרד חקירות, מתחזה מקצועי הנו בעל יכולות כריזמטיות. לעתים לוקח שנים, להשתחרר מרשת הקורים הארסית אותן טווה במזימותיו. אל תשפטו את הנשים הללו. אני כבר ראיתי הכל. איש אינו חסין בפני כריזמה ותחכום רב של מתחזה שכזה. המקרים המגיעים למשרד שלנו מוכיחים ללא ספק, שאין כל קשר לאינטלגנציה של הקורבן. אנשים רבים אינטילגנטים וטובים נופלים בפח".

 

 

קישורים לעיון נוסף:

https://www.mako.co.il/tv/Article-9677f65a2d63861006.htm

https://www.mako.co.il/tv/Article-e22411ad8d73861006.htm

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה