תחזית שבועית - לבני מזל דלי



על-פי התרולוגיה וקלפי הטארוט, לשבוע 24/01/20 ועד 30/01/20 – לבני מזל החודש: דלי

מזל דלי - מפת כוכבים. צילום: 'ויקיפדיה'

ְ

שבוע רווי באווירה נוסטלגית עומד בפתח. בשבוע זה ייתכנו מפגשים עם אנשים, מקמות ואירועים מעברכם. זהו שבוע של נתינה וקבלה, שבוע של הבנה ושל ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות, מודעות וצורך לפנות מקום לדברים חדשים בחייכם - הן ברובד הגוף, הן ברובד הנפש והן ברוב נשמה.

מפגשים עם אנשים, מקומות, זכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור 'מעגלים פתוחים' המקשים עליכם להירדם בלילה.

בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על-מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות, המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה, והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך.

לאלה מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו צפוייה בקרוב פריצת דרך תודעתית ומשמעותית, אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסויימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות - ואכן, זהו שבוע טוב לבני דלי, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה.

זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל - לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם.

לאלה מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מוויכוחים מיותרים המעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים בכבוד ובמהירות.

לרווקים/ות: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם/ן. התרפקות על העבר איננה רצוייה. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר.

יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית המגיעה משום מקום, ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! בענווה, בשלווה וברוח טובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה