תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 15/02/19 ועד 21/02/19



הורוסקופ שבועי

טארות

טלה: בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד. הזדמנויות טובות, שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות.

 

שור: השבוע יש לשוורים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, עשו והצליחו. בעבודה פרוייקט חדש יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה.

 

תאומים: מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה.

 

סרטן: השבוע יאופיין בחיי חברה תוססים מן הרגיל ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו.

אריה: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק תחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם.

 

בתולה: שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. למרות שאתם עייפים נפשית אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת.

מאזניים: צורך במנוחה לגוף ובעיקר לנפש. רצון להשתחרר מעול שמכביד דחף ללכת, לשנות את המצב הקיים. התעוררות רוחנית שבאה בעקבות חוסר שקט נפשי שמקורו בנשמתכם שצמאה לריגושים. אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות, מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם.

עקרב: החלטה או הכרעה שבחרתם להוציא אל הפועל חייבת להיות מגובה בפעולה נחושה ומיידית. הססנות, שנובעת משיקולים רגשיים, עשויה לחדש מאבקים ישנים בין השכל לרגש. יש לשים דגש על התחום הכספי ועל חוסן כלכלי. לאחרונה אינכם חווים נחת בתחום זה והדבר מוביל לדאגה. על מנת שתוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום, עליכם להפעיל שיקולים כלכלים נבונים.

 

קשת: אתם מרגישים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד, בגרות, הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני בו כולם פועלים בשיתוף פעולה.

 

גדי: רבים מבני מזל גדי חווים מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מספקת להם את האושר. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם.

דלי: תקופה מסתיימת ואנרגיות חדשות וטובות בדרך אליכם. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות, אשר מבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש, אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם.

דגים: דילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, עייפות וחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם תסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. כמו כן בשבוע הקרב נושאים שקשורים בזוגיות עולים על הפרק ודורשים תשומת לב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה