תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 19/04/19 ועד 25/04/19

טארות

טלה: השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותככים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. רבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. אתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך.

שור: רצון להיות לבד. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים הן בבית ועיקר בעבודה, עשויות להיקלע למשבר.          

תאומים: הרצון לרצות או דחף לפצות אחרים גורם להתנהגות אובססיבית חשוב לכם שיחשבו עליכם רק דברים טובים ותהליך זה של "מה יגידו" גורם לכם להתנהגות שאינה מטיבה איתכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. כדי להיחלץ ממצב זה, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות.

סרטן: שבוע חיובי בפתח. אירוע שהתרחש בשבעות האחרונים, מחדד אצלכם תובנות שעוזרת לכם לחזור למצב של איזון וקבלה. לקיחת אחריות והבנה שרק אתם אחראים לגורלכם הם המפתח לשינוי המבורך שמתחולל ושאותו אתם חווים כעת. חז"לנו מלמדים, "שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו!" רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק...

אריה: בני מזל אריה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם.

בתולה:  שבוע חיובי בפתח.  המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

מאזניים: הקלף השבועי שלכם מלמד שרבים מכם עדיין תרים ומחפשים אחר משמעות כזו או אחרת שתכניס לחייהם גוונים חדשים משמעות ועניין ואולי אף תספק תשובות לשאלות שעדיין לא מצאו להם מענה. התחושה הזו שיגעתם ולא מצאתם, מתסכלת וגוזלת מכם אנרגיה רבה ויוצרת תחושת כבדות וזקנה שמציפה אתכם. חשוב שתדעו שלמרות שאתם מנסים לשדר לסביבה עסקים כגריל, ניתן לראות על פניכם שמשהו יושב לכם על הלב ושהדברים אינם כשורה.

עקרב: פעולות שביצעתם לאחרונה אינן מניבות בעבורכם את הפרי שלו ציפיתם ורבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים. השבוע הקרוב מזמן לרבים מבני מזל אריה מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשיים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל, תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה.

קשת: שבוע טוב בפתח. התחברות לחשיבה חיובית היא המפתח לשינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. השבוע יש לקשתים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם, להגשים ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ובעזרת השם עשו והצליחו!

גדי: עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות פיזית טורדים את המחשבה. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם.

דלי: אווירה נוסטלגית, מפגשים עם אנשים מהעבר, צורך בעזרה והכוונה של איש מקצוע. האנרגיה שלכם לא משהו ויש חוסר יכולת לשמוח באמת המהות הכללית של השבוע הקרוב זה להבין שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים, הרגלים ותכונות אופי לקויות ההבנה הזו, שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל דלי תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי.

דגים: שבוע חיובי ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם.  באופן כללי: גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב/חסך או חוסר ביטחון שגורמים ומביאים לתחושת הבדידות. שבוע טוב להפגין מקצועיות וידע ולהביא לידי ביטוי את היכולת שלכם בתחומי החיים השונים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה