תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



לשבוע שבין 28/06/19 ועד 04/07/19

טארות

טלה: שבוע טוב לקבלת החלטות חשובות, לחתום על מסמכים או לבצע רכישה גדולה. התחום הכספי מודגש השבוע. מחד יכולות לעלות הזדמנויות להרוויח כסף אך מאידך, אתם עלולים להיות נמהרים ולהוציא כסף מבלי להפעיל את מלוא שיקול הדעת. הקלפים ממליצים שכדאי להתייעץ עם מישהו שמבין בענייני כספים על מנת ליצור יותר סדר וארגון בתזרים המזומנים/ השקעות שלכם.

שור: רבים מהשוורים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר.

תאומים: הקלף השבועי שלכם נשאר כשהיה. דבר זה מלמד, שמשמים נותנים לכם עוד הזדמנות לממש את המסרים שגלומים בקלף השבועי . באופן כללי: ערעור היציבות שאפיין את חייכם בתקופה האחרונה מסתיים וכעת בני מזל תאומים (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית.

סרטן: ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (פיצויים, חיסכון שמשתחרר וכו') עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה.

אריה: הקיץ שנכנס מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שבוע טוב ניצב בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'.

בתולה: היכולת להתמודד ולפתור קונפליקטים ברכות ובעדינות היא המפתח לשבוע מוצלח. חשוב לדעת שהבחירה לפעול ברכות ובנועם יש בכוחה להביא לשיפור ולשביעות רצון. באופן כללי: לאחר תקופה ארוכה של בלבול רגשי ונפשי, אתם חשים שהדברים מתחילים להסתדר. השבוע אתם תקשורתיים מתמיד. נצלו את התקופה הזו לביסוס מעמדכם החברתי.

מאזניים: השבוע הקרוב מצריך מבני מזל מאזניים להתנהל בזהירות בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים אותם אתם מנהלים. הקלפים מצביעים על כך שבשבוע זה, סף העצבים שלכם נמוך ושיש לכם נטייה לחוסר סבלנות, שעלולה להכניס אתכם לוויכוחים, לסכסוך ולמריבות שעלולים להשאיר אתכם לבד. באופן כללי: מהלכים והחלטות שביצעתם לאחרונה מונעים מחשיבה לא נכונה והדבר עשוי להוביל לבלבול ולכעסים מיותרים.

עקרב: התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני עקרב, יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם.

קשת: רבים מהקשתים, מתקשים בשבוע זה להתחבר אל הודייה אמיתית ואל שמחת החיים וזאת למרות שברוך השם, יש לכם סביבות רבות וטובות לשמוח. הקלף השבועי מלמד על כך שחוסר השביעות רצון שבה אתם שרויים היא כתוצאה מכך שחלקכם עורכים לעצמם בדיקה ובחינה של הישגיכם איישים ויכולותיכם הכלכליות והמסכנות אינן תורמות למצב הרוח שלכם.

גדי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים.

דלי: רבים מכם שרויים בחיפוש אחר דרך, שביל או נתיב שיאפשר לכם למצוא את האור..תהליך זה של חיפוש, יוצר עייפות נפשית ותחושת זקנה שגורמת לרבים מכם להתכנס לתוך עצמם ואף להתנזרות מהנאות החיים. באופן כללי: דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם.

דגים: השבוע יהיה על בני מזל דגים  לתת לראש להוביל. נתינת  ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה