חמישה דברים שיעזרו לכם לשמר את מערכת היחסים שלכם



נמצאים במערכת יחסים טובה אבל כל הזמן חוששים שהיא תיגמר כי יש כמה דברים שלא מסתדרים לכם? חושבים שזה זה אבל כל הזמן אומרים אבל? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמר את מערכת היחסים שלהם. בהצלחה ובאהבה

לתאם זמן איכות רק של שניכם- בלי חברים נוספים, בלי ללכת להורים שלה או שלך לארוחת שישי. זמן ששייך רק לכם ובו אתם עושים משהו, עדיף חוויתי ופחות לרבוץ יחד מול הטלוויזיה.
צילום: pexels
אל תהיו צודקים, תהיו חכמים- מכירים את הצדקנות הזו שבה בני הזוג רק מאשימים אחד את השנייה בכל מיני דברים? זה לא עוזר ובטח לא מועיל. נסו למצוא את המקום לקבל את הטעיות של האחר וגם אם המלצתם קודם לכן אחרת, תתמכו ואל תגידו "אמרתי לך".
צילום: pexels
תקשורת אמיתית וכנה- אל תשמרו בבטן ואז תתפרצו, אם משהו מפריע לכם שתפו את בן/ בת הזוג ונסו למצוא כל הזמן פתרונות ביחד. לא משנה איזה קושי עלה בפניכם, במידה ואתם שניכם מעוניינים לפתור את המצב, באשר יהיה, תצליחו.

תשתקו ביחד- לא כל יום צריך להעביר או לתת דיווח של איך עבר עלינו היום, אפשר גם לשתוק- במיוחד בנסיעות ארוכות. שתיקה משותפת היא לא סימן לבעיות, אלא לנוחות ונינוחות (שימו לב, בעיקר אתן בנות).
צילום: pexels
סקס ולא לקחת כמובן מאליו- תהיו ספונטניים, תזרמו ותפתיעו. אל תפלו לשגרה משעממת בכל הנוגע לחיי המין שלכם, בטח לא עם האנשים שאתם באמת אוהבים. אם בכל יום תקדישו חמש דקות מחשבה לגבי מה תוכלו לעשות כדי להעלות לבן/ בת הזוג שלכם חיוך על הפנים- מערכת היחסים שלכם תהיה הרבה, אבל הרבה יותר טובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה