תחזית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 08/06/12 ועד 15/06/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


מזל טלה

כעס ורצון להיות לבד. תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדאי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאמא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". השבוע על בני מזל טלה להיות חזקים. חוסן נפשי וחזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידיכם להטעין מחדש את המצברים.

 


מזל שור

לימודים או התחלה וכיוון ברכישת מקצוע לעתיד. השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה כזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם איך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכתם, ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא בהאם הספקת לרקוד בגשם. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

 

 

 

מזל תאומים

השבוע אתם צריכים להתרכז יותר באישיות שלכם מאשר בשם שלכם. היהדות הנחתה אותנו להתאמץ להפוך את עצמנו לאנשים בעלי אישיות נעלה. וזה למה? היות והאישיות שלכם היא מה שאתם באמת, בעוד שהשם שלכם, הוא בסך הכול מה שאחרים חושבים עליכם. הגעה לאיזון, להבנה, להשלמה כזו או אחרת, מאפשרת לכם לחלוף מעל מכשול שעד עתה מנעה את  התקדמותכם. פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר נושאות פרי ואצל רבים מבני מזל תאומים ניתן לראות שהזורעים בדמעה ברינה יקצרו.

השבוע הקרוב מאיר פנים. התחושה הכללית משתפרת, נוספת מעט אופטימיות ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס. לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שביניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים.

לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת.

 

 

מזל סרטן

חלוקת הזמן שלכם לוקה בחסר ויש תחומים או אנשים שעלולים להיפגע מכך. ראייה לא נכונה ופירוש מוטעה של דברים, יכול לגרום לכם לאובדן של דבר מה שאוד מחשוב לכם מאוד. הפרדה בין עיקר לטפל תימנע את התהליך הזה. התוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה, מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש, אך האמת עדיפה על האשליה.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת שמשהו באופן שבו אתם נוהגים, איננו כשורה ועליכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא גם אם זה עושה לכם כואב. בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא), היו ערניים והקשיבו לגופכם. הקלף השבועי מלמד על התמכרות כלשהי שבה לקיתם (תרופות שונות, סמים, שתייה, קניות, עבודה, הימורים או מזון – מחקו את המיותר) ושיש לטפל בה. השבוע, עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד, הדברים יחלפו בקרוב.

זוגיות: גם כן דרושה השבוע התפקחות והבנה, שלמעשה, לא הכול בסדר, ושלא ניתן להתחמם לאורו של הירח. תקשורת לקויה, יוצרת בעיות אמניות. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת בין כותלי הבית. חשוב לדעת שכל מערכת יחסים זקוקה לטיפוח. בעלים ונשים זקוקים לזמן פרטי בלי ילדים, ואפילו רבע שעה בחדר שינה נעול! הם זקוקים לזמן כדי להתחבר, לשוחח וסתם להיות לבד ביחד.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת, לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, לידה והורות מעסקים אתכם.

 

 

מזל אריה

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל אריה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת, כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד.

 

 

                                      

 

מזל בתולה

השבוע אתם צריכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד' פסוק 7) כתוב: "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב - שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב - לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ". המשמעות בהקשר המקראי: האדם אחראי למעשיו: לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים, וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד ולמכור את נשמתכם לשטן.

אווירה פסימית מוצאת אתכם מדוכדכים. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות.

האחת: דאגות כלכליות שגורמות להשתעבדות לעולם החומר. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה, שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית.

הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, חיים ומוות ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות.

זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא.

 

מזל מאזניים

פעולות כלכליות ועסקיות מקבלות אנרגיה חיובית. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח.

לימודים והכשרה מקצועית: המבחן השבועי של בני מזל מאזניים – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. 

מזל עקרב

צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד חלום יכול בע"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי - גודל השכר.

לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין... אז קדימה שיהיה בהצלחה. לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה - תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק.

 

 



מזל קשת

השבוע בני מזל קשת קצת עייפים ואני לא מדבר על עייפות פיזית. לסביבה אתם מנסים לשדר שהכול בסדר אבל בתוך הלב פנימה, משהו לא מסתדר, משהו חסר וליבכם רע עליכם. ההרגשה והתחושה שלכם היא אתם כבולים ו/או משועבדים לדעות קדמות, למקומות, לעיסוקים או לאנשים שאינם מאפשרים לכם להתפתח ולהתקדם כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של כבילות או חוסר יכול להניע תהליכים יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. יתכן ביקור או התעסקות עם מקומות סגורים כגון בית חולים, מוסד רפואי, בית כלא וכדומה. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסייעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

בריאות: איבר רגיש - העיניים. חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות כמו שפעת קלה עשויה להחליש אתכם. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. מעבר דירה או שינוי במקום המגורים מתעכב ואצל חלקכם טיול או חופשה יורדים לעת עתה מהפרק.

 

מזל גדי

תחושת בדידות, אווירת זקנה וחיפוש אחר שלווה פנימית. רבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן. הקלף השבועי שלכם מלמד שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/ עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים, ואצל חלקכם מדובר בחיפוש חומרי/ פיזי של מקום מגורים,  מקום עבודה וכדומה.

תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה . בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש.

שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא בע"ה. מעבר דירה ושינוי/ שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך.

 

 

 



מזל דלי

תהליכים רגשיים דורשים טיפול שכלתני. מאבק בין השכל הישר וההיגיון הבריא שלכם לבין הלב החם והמפרפר שלכם, מציב בפניכם מבחן לא קל שיוצר אווירה אפורה בחייכם. קלף 3 החרבות ממליץ לכם בחום להקשיב בפעם הזאת לקול ההיגיון. המוטיב המרכזי בשבוע זה, מדבר על היכולת שלכם להשתקם גם לאחר פגיעה. חולשה מוזרה משתלטת עליכם ותחושת בדידות מקננת בלב. האנרגיות שלכם במגמת ירידה והדבר בא לידי ביטוי בעייפות וחוסר מוטיבציה ולאות. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, ישפר את מצבכם. כמו כן הקפדה על תזונה נכונה תסייע לחוסן הפיזי והנפשי כאחד. נושא שמעסיק אתכם, אינו נותן לכם מנוח ואתם חשים מרומים, פגועים, נבגדים או מאוכזבים. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולראות את הנושא מזווית אחרת. הדבר יקל עליכם להשלים ולקבל את המצב כפי שהוא. קבלת המצב יאפשר לכם לשחרר כעסים ולהתקדם הלאה. בבית: יתכן ואתם תוקפניים מדי וחסרי סבלנות, אלו מכם שיתעלו על עצמם, יוכלו למנוע בכך כעסים ומעשים אשר עשויים להעיק על מצפונם מאוחר יותר. קשר שמאכזב, בחירה שגויה או ציפייה שנתבדתה גורמים לתחושה לא נעימה. חשוב לדעת, שכל אדם טועה מדי פעם, אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו... שוב.

בדקו את רשימת השגיאות בהתנהגותכם האישית, הזוגית, החברתית, המשפחתית מדי יום, ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב. לנשואים: רבים מכם שואלים את עצמם, איפה התשוקה? לאן היא נעלמה? ומדוע? השאלות הללו מעידות על כמות סימני השאלה שרובצת מעל זוגיותכם. תהליך זה מלמד על הימצאותו של משבר בתקשורת הזוגית, שמחייב טיפול. כן, גם כן חשוב השבוע להפעיל שיקולים שמונעים מההיגיון ולא מהרגש. תגובה רגשית יכולה להוסיף שמן למדורה ואין בכך כל צורך.

 

 

מזל דגים

עייפות נפשית ורגשית מלווה אתכם בשבוע זה. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ והכוונה. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, ולהציל את הזוגיות הקומלת, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. שימו אל מול עיניכם שלושה גורמים שעליכם לטפח כדי שתוכלו ליהנות בקשר: אני, בן הזוג והזוגיות שלנו. הזוגיות/ יחסים/ נישואים הם גם צד בעניין. משמעות הדבר היא שמעבר לאינטרסים ולטיפוח ההדדי שלכם, עליכם לטפח גורם נוסף, צד שלישי אם תרצו והוא הזוגיות שלכם. כל צד אמור להקריב ככל הניתן על מנת לשמור על הזוגיות שלכם. זכרו זאת גם שאתם מתווכחים בניכם, זו לא רק התנגשות בניכם, אלא גם עם גורם הזוגיות אליו שניכם מחויבים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף        (7200)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה