תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט - 03/08/12 ועד 09/08/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 03/08/12 ועד 09/08/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

מזל טלה

החלטה שעליכם לקבל כבר אינה סובלת דיחוי וזמן ההכרעה הגיע - הקלף השבועי שלכם ממליץ לכם לקבל את החלטתכם ממקום שכלתני ושקול. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם בעיצומו של ויכוח מילולי שיכול לגרור אתכם למחוזות לא נעימים של כעס וטינה.

התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג, גם מילים עלולות לעשות זאת. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים. מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא.

זכרו! חיים ומוות ביד לשון - דברו יפה ובנועם והיזהרו בלשונכם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו!

לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לימודים, קורס, השתלמות או חוויה לימודית מאתגרת עולה על הפרק. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.

 

מזל שור

הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל שור יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה.

שינוי מהיר ויעיל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים.

בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. 

מזל תאומים

התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים שלעיתים אתם משקרים לעצמכם כל יום מחדש. באופן כללי אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם - הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים, תוך הבנה שלא כל הנוצץ זהב.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב. לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת.

רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות הבאים.

 

מזל סרטן

השבוע מאיר פניו. קושי או בעיה שהעיקו על ליבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שקצת אבדו לכם לאחרונה. המהות של השבוע הקרוב היא עבודה. במישור הגשמי, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעשייתכם היומיומית הן בעבודה והן בבית. במישור הרוחני, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעבודה על האני הפנימי שלכם – עבודה רוחנית. למרות שנושאים אלו דורשים את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. בבית: לאחר תקופה של חוסר שקט יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

זוגיות: זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג... לאלו מכם שסיימו קשר, ממליצים הקלפים ללמוד ולהכיר את היתרונות שיש בלהיות קצת לבד.

 

מזל אריה

תוכנית שהשתבשה או ציפיה שלא מומשה מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש אך עליכם לדעת איך להתמודד ולהכיל גם אכזבות מבלי שחייכם ישתבשו.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם נמצאים בסוף שלב ובכניסה לשלב חדש (יום הולדת). מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שעליכם להתקדם ולעלות שלב נוסף בדרך להגשמת ייעודכם. לאלו מכם שיהיו קשובים ויחפשו את הסימנים שבדרך, התשובה לא תאחר להגיע

בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא), היו ערניים והקשיבו לגופכם. יחד עם זאת, אין מקום לחשש. הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע - עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד,  הדברים יחלפו בקרוב. זוגיות: אמינות שוב על הפרק! התחושה שמקננת בליבכם אומרת שבן הזוג לא בדיוק גלוי ופתוח. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת, לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

   

מזל בתולה

התעסקות בכסף ובניסיון לשמור על ערכו, נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם, אך לצערי לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון ויתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לסבלנות, התמדה ואורך רוח!

 

מזל מאזניים

המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מייגעת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה) שתם זמנם. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביא בעקבותיו תחושה של הקלה ושחרור.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסייעו בידיכם לקצר הליכים. התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור.

 

 

מזל עקרב

מצב פיזי, רגשי, בריאותי, או נפשי שבו אתם מצויים כעת, מעורר דאגה בליבכם ותחושת חוסר הודאות לקראת מה שעתיד לבוא וחוסר הידיעה מה עליכם לעשות וכיצד לנהוג, גורם לכך שאתם עייפים ומדוכדכים. דווקא עכשיו יותר מתמיד חשוב שתקפידו לא להישאב לתוך רחמים עצמיים ולתחושת מסכנות. כמו כן, חשוב שתקבלו עזרה כלשהיא שתספק לכם את היכולת להתמקד בחצי הכוס המלאה. התמקדות בדברים הטובים המקיפים אתכם תסייע בידיכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.

זוגיות: אתם חשים שאין לכם מספיק תמיכה רגשית בקשר שבו אתם מצויים. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים זוג (עסקים כרגיל) אבל בתוך הבית פנימה, אתם חשים לבד ובראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות שקשורות בחוסנה של זוגיות שלכם ובשאלה יחסינו לאן? אז שאלות רבות יש לכם, את התשובות כדאי לכם למצוא במהירות שאם לא כן, אתם יכולים להיגרר למקום לא טוב. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם כדאי לכם לשקול פנייה לייעוץ והכוונה זוגית שיאירו לכם את הדרך.

 

מזל קשת

אפרורית ושגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל קשת חווים מצבים שבהם השיגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר שיספק את רצונם. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית, דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. עליכם לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם, וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם.

 

 

מזל גדי

אתם חוזרים לעצמכם ולשגרת היום. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להביע את דעתכם בצורה משכנעת והדבר יוביל לביסוס מעמדכם.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להביא לידי ביטוי את היכולות שלכם. לאלו מכם שלא יתעצלו להשקיע את המאמץ הדרוש, צפויה הצלחה. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה - לעשות.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי קיץ מעניין במיוחד... ואפילו בע"ה ניחוחות של קשר טוב שיכול להוביל למיסוד ונישואים. 

 

מזל דלי

חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל דלי חשים שהקרקע מתחת לרגליהם, איננה כל-כך יציבה. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים, לקצר זמנים, ובסופו של דבר זה מועיל לכם.

זוגיות: חשדנות, מתיחות ועניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. אם אינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אנא פנו לייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לקבל את הכלים לשמור את מה שאלוהים נתן לכם.

חופשה או טיול נדחים למועד אחר.

   

מזל דגים

הרצון להשתחרר ולצאת אל החופש בוער בעצמותיכם. התחושה שאתם כבולים לעבודה משעממת או תקועים בזוגיות אפורה ובחיים לא מספקים אינה נותנת לכם מנוח וטוב שכך, משום שרק מהמקום הזה של חוסר מנוחה מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם נסערת והיא חשה שהמקום והמצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב זה, כך שמעז יצא מתוק. זכרו, אתם לא צריכים לחכות לאותו גילוי מדהים אשר בגללו תשנו את חייכם מקצה לקצה, צאו וחפשו את הדבר אשר אמור לעשות זאת, וזהו  הצעד הראשון בדרך חזרה לצמיחה.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

  

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(9104)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה