ג'ינסים ומה שביניהם



הוא החבר הכי טוב של האישה (והגבר) ובעל קילומטראז' ארוך בעולם האופנה, דבר שלא מונע מבעדו להמשיך ולהתחדש, וגם לא לצאת לנו מהארון (לפחות לא בזמן הקרוב..) אני כמובן מדברת על הג'ינס, הטרנד שתמיד היה שם בשבילנו בעיקר בצבעי הכחול על גווניו השונים. קוד הלבוש האופנתי, המוכר, הממכר, הכי פשוט ושיקי.. שתמיד יגיע בדגמים שונים, צבעים, מגבוה שנושק עוד דקה לסרעפת ועד נמוך בצורה מוגזמת (או בשמו השני ג'ינס שרברבים).

ברם מרום- פינת האופנה והסטיילינג

בחורף הקרוב הלוק הנכון הוא ג'ינס מכף רגל ועד ראש בשילובים נועזים ובמגוון צבעים. ואם אתם קצת מתקשים בל מוד הביאו לכם מספר דוגמאות של ג'ינסים, עם גזרות, ושילובים שונים ומה שנשאר הוא להתאים את הגזרות לגופכם. נשמע בעייתי? אני תמיד כאן כדי לעזור.

איך תבחרי את הגזרה המתאימה ביותר לגופך?

גזרה נמוכה היא אחת הבעיות שגורמת לבנות רבות לפסול דגמים רבים מאוד, אם כי יש בנות (בודדות, ספורות ביותר) שיכולות ללכת עם הגזרה הזאת. ג'ינס יכול להיות החבר הכי טוב שלנו, ומצד שני האויב הכי גדול. אם רק נדע להתאים אותו בדיוק למראה גופנו יעשה האפקט החיובי. אז קחי דף ועט ותתחילי לכתוב את הטיפים שיכולים להציל אותך מקנייה מיותרת.

אם לא בורכת בגוף של דוגמנית ארוכת רגליים ובמידות קטנות מאוד תשאירי את הגזרה הזאת מחוץ לתמונה, כי כל מה שהיא עושה זה את ההיפך-כלומר מדגישה את מה שצריך לטשטש. גם אם את שלמה עם גופך במאה אחוז, יש גזרות שיתאימו לך יותר. זה בטוח.  

גזרה גבוהה (תודה לאל שחזרת לאופנה) היא בדר"כ הדבר הנכון לרובכן. אתחיל ואומר שלג'ינס הגבוה מספר דוגמאות ומספר גבהים, ואת כמובן צריכה למצוא את הגובה המתאים לך. הכל תלוי בגודל הבטן, החזה, ובאורך הרגליים. לבנות בעלות בטן בולטת הגזרה

נוסף על כך בנות מלאות יותר גם כן לא להגזים עם גובה הג'ינס , כי המראה שיווצר היא בטן הריונית. לבעלות הרגליים הארוכות הגזרה הגבוהה ביותר היא הנכונה. הזאת מושלמת, ויכולה לאסוף בדיוק את כל מה שלא רצית שישאר בחוץ בג'ינס בתוספת לייקרה כמובן. רק שימי לב, אם בורכת בחזה גדול אל תעזי לשים ג'ינס גבוה מידי, ג'ינס עד הפופיק יעשה את העבודה הנכונה.

לבעלות האגן הרחב (וג'ניפר לופז המהממת ביניהן) תשתדלו לבחור בגזרה גבוהה עד הפופיק ובמפתח רגל ישר או רחב שיחמיא לאזור הבעייתי אצלכן, רק תעשו לי טובה ותשאירו את הסקיני מחוץ לתמונה שמדגיש בדיוק את כל מה שחלמתן לטשטש.

למבנה גוף מלא, מכנסי ג'ינס רחבים או בעלי מחטב יחמיאו לגזרתך. כדי ליצור אשליה של מראה צר, בחרי בנעלי עקב.

אם בחרת לקנות מכנסי לייקרה, חשוב שהמכנס יהיה צמוד עליך בזמן הקנייה, מכיוון שמכנסיים מסוג זה תמיד נוטים להתרחב.

עובדות שלא ידעתם על הג'ינס:

*  בד הג'ינס העשויים מדנים (סוג בד). הדנים הראשון בא מנים NIMES (צרפת) ולכן הוא נקרא בשם הזה.

*  ג'ינס מודרני נוצר לראשונה באיטליה כמכנס עבה וחזק למלחים.

*  מותג הג'ינס הראשון היה ליוייס (מותג שעד היום שמו הולך לפניו)

*  מרבית מכנסי הג'ינס עשויים מכותנה, הסיב הכי פופולרי בעולם, שמספק יותר חוטים מאשר כל הסיבים המודרנים המלאכותיים יחד.

*  בראשית שנות ה-70 של המאה ה-20 עיצבה מעצבת האופנה גלוריה ואנדרבילט את ג'ינס המעצבים הראשון שמתאים לנשים ופרצה דרך לעיצוב ג'ינסים ע"י מעצבי צמרת.

*  במקומות רבים בעולם הג'ינס נחשב כבלתי רשמי שאינו מכובד ללבישה במקומות מסוימים (תתפלאו אבל גם בביקורי ביוון, לחדר האוכל היה קוד לבוש, ואם אתם כבר מצליחים לנחש הג'ינס היה בחוץ.)

לסיום, תבחרי לעצמך את המכנסי ג'ינס הנכונים תוך הצצה במספר טיפים שרשמת לך. הקידמה הטכנולוגית של הטקסטיל מאפשרת לכל אחת למצוא מכנסי ג'ינס שתרגיש בהם נוח. אז למה את מחכה??! צאי לדרך...

אוהבת, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה