כולם רוקדים עכשיו



בית הספר למחול ביבנה סוגר שנה פורייה ופותח שעריו לשנה חדשה ולכישרונות נוספים


צילומים: אבי בן זאב

צילומים: אבי בן זאב
 

שנת 2013 בבית הספר למחול יבנה נפתחת עם כ-250 תלמידות וכ-10 מורים ומורות, לאחר ששנה קודמת הסתיימה בהצלחה גדולה עם שלל פעילויות ומענה רחב לציבור הרוקדות והרוקדים בעיר.

בבית הספר למחול, הפועל במסגרת הרשת למרכזים קהילתיים, התלמידות נהנות משיעורים  ברמה הגבוהה ביותר בעיר עם מורות מקצועיות במגוון הסגנונות: בלט קלאסי (יעל שני, יעל סגל, דליה פרבר), ג'אז מודרני (רינת שצ'רב, אורטל מגני בשארי), היפ הופ (עדי לרמן), טרום בלט (הדס אהרון), תנועה יצירתית (רינת חלפון), ברייקדאנס (איגור יריחימוביץ), פלמנקו (סימה יהודה) וחוגי בתי הספר (מעיין ופרדס צפוני יעל ספרא נידם, רמות ויצמן אור החן מנשה).

"לכל תלמידה אנו מתאימים את המסלול המתאים לה על פי הצרכים האישיים של כל ילדה: בין אם המסלול מקצועי, חוגי, בית ספרי, או המסלול לגיל הרך", אמרה יעל ספרא, מנהלת בית הספר למחול בעיר.

מלבד לפעילות השוטפת שהתלמידות חוות לאורך השנה, בשנה החולפת הן נהנו מפעילויות העשרה מיוחדות. להקות המחול העירוניות, במסלול המקצועי, יצאו לפסטיבלים ותחרויות מחול ונהנו מצפייה במופעי מחול מקצועיים. תלמידות משאר המסלולים קיימו שיעורים פתוחים להורים בהם הן הציגו את הנלמד בשיעורים. הבנות השתתפו בעדלאידע בחולון וצעדו בתהלוכה עם עוד אלפי רקדנים, לוליינים ומיצגים. קבוצות המחול הצעירות הופיעו על בימות העיר בחג הפורים. בית הספר הפיק הפנינג ג'אז באולם נאות שז"ר, בו אירחו להקות מחול מכל הארץ וצפו בריקודים אחת של השנייה וגם נהנו ממופע של להקת שקטק.

בחופשת הפסח, התלמידות השתתפו בסדנת מחול בת יומיים עם להקת שקטק שלימדה אותן לתופף על הגוף ועל השיניים. ביום העצמאות, הלהקות הייצוגיות הופיעו על הבמות. בחודש יוני נערך מופע סיום חגיגי, מקצועי ומרגש בהיכל התרבות החדש לכל תלמידות בית הספר למחול בחסות ראש העירייה, צבי גוב ארי. בשבוע האחרון של חודש יולי, התקיימה קייטנת מחול.

שנת הלימודים תשע"ג נפתחה במסיבת ריקודים ענקית ביריד האומנות של הסדנה לאמנות. הלהקה הבוגרת יצאה לגבעת חביבה לסופשבוע של מחול, ונהנתה להשתתף ולפגוש יוצרים מהשורה הראשונה של המחול בארץ. את יורם כרמי מלהקת פרסקו, רננה רז, טליה פז, שפת המחול גאגא של להקת בת שבע ושיעור היפ הופ עם אריאל מקובר וטל אסרף.

בחג החנוכה האחרון, התלמידות הצעירות נהנו מסדנאות מיוחדות עם מורות בית הספר למחול.  התלמידות הבוגרות נהנו ממורים אורחים בהיפ הופ ומחזות עם ליאור ציוני ולירון אפרתי, יוצאי תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד".

השנה נסגרה בנסיעה של תלמידות המרכז למחול מכיתה ד'-ט' למופע של להקת מיומנה בבית מיומנה בתל אביב. התלמידות אף זכו לשיחה אישית עם הרקדנים, שאלו אותם שאלות כגון "איך זה להיות רקדן בלהקה כל כך מצליחה?" ו"מה צריך לעשות כדי להיות רקדן בלהקה כזאת?".

ספרא מסכמת כי "בית הספר למחול פעיל כל השנה ופתוח לכל ילד וילדה בקהילה, בכל רמה ובכל גיל". לפרטים נוספים אתם מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק של בית הספר "הקונסרבטוריון למוסיקה ומחול יבנה" ולהתעדכן באירועים, תמונות וסרטונים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה