סגירת מעגל



ציון נאג'י העניק דגם של בי"ח "קפלן" לרופא מומחה במכון הנפרולוגי וסיפר: "בגיל 11 הרופאים בקפלן הצילו את חיי"

כשהיה ילד, הובהל ציון נאג'י מיבנה לבית החולים "קפלן" במצב קשה בשל הרס הכליה. הצוות הרפואי הציל את חייו, ומאז הוא נמצא בטיפול ומעקב רציף של צוות המכון הנפרולוגי, כך במשך 43 שנים.

השבוע, כשהוא כבר בן 54, פקיד מס הכנסה בעבודתו, הגיע נאג'י לבית החולים וכאות הוקרה על הטיפול המסור העניק לצוות הרפואי דגם מדויק מגפרורים של בניין האשפוז בבית החולים בו היה מאושפז זמן ממושך כילד.

"בגיל 11 הובהלתי לקפלן כשאני בין חיים למוות והרופאים הצילו את חיי", מתאר ציון בהתרגשות. "מאז אני במעקב אצל ד"ר אלכסנדר קגן, שמשמח אותי כל פעם מחדש שתפקוד הכליה תקין. רציתי לשמח את המכון הנפלא הזה ולעשות משהו ייחודי".

נאג'י אמר כי לא נזקק לתמונה של בית החולים כשבנה את הדגם. "כמי שאושפז לתקופה ארוכה אני זוכר את קפלן בעל פה, ועל פי הזיכרון עיצבתי את בניין האשפוז והכניסה לחדר המיון. התרגשתי מאוד כשעיצבתי את הקומה והחדר שבהם הייתי מאושפז תקופה ארוכה. אין ספק שזוהי סגירת מעגל עבורי".

הצוות הרפואי במכון הנפרולוגי התרגש מאוד על המחווה של ציון, אשר כבר החל בפרויקט חדש: בניית דגם של בניין הילדים החדש. "הבניין כל כך יפה ומרשים, אין ספק שגם הדגם המוקטן שלו ייראה כך", הוא מסכם בחיוך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה