אסטרולוגיה - חדש



אסטרולוגיה שבועית

 

טלה: בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם.

שור: השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. עליכם לדעת ששימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולחידלון.

תאומים: רבים מבני תאומים נמצאים בנקודה שבה הם חותמים פרק ישן וכעת עליהם להיפתח בלב תמים ואמונה שלמה לעשייה חדשה ולפרק חדש שיוביל לעתיד חדש בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה. זהו זמן נהדר בעבורכם לעשייה ולפעילות שתשפר את היכולות החומריות שלכם.

 

סרטן: התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'.

 

אריה: צימאון נפשי למשהו אחר, עומס רגשי בגלל מצב של בן משפחה, קשיים להתחבר לחלק הסמכותי שלכם. כעת זהו זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בתהליך היישום,  צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע.

 

בתולה: המהות של השבוע הקרוב מלמדת שבני מזל בתולה צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה.

 

 

 

 

 

 

 

מאזניים: חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה, במה שכואב ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. בדיקה אמיתית וכנה, תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכול די בסדר.

 

עקרב: נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם.

 

קשת: פחד להתאכזב ולאכזב אחרים, נטייה לחשיבה שלילית (פסימיות) פגיעה מרכילות, הוצאת דיבה או לשון הרע, פחד מביקורת, וממה יגידו וממה חושבים עליכם האחרים, נטייה להסתגר ורצון להיות לבד. שבוע לא קל ממתין לרבים מבני מזל קשת. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות.

 

גדי: השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון ומבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמיתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם.

 

דלי: תהליך רוחני שאתם נמצאים בעצמו, מחולל בכם שינויים שקשורים בתפיסת עולם, באמונה ובתחושת אחריות לגבי האופן שבו יראה ב"ה המחר שלכם. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים.

דגים: רוח השנה החדשה שניצבת בפתח, מחדדת אצלכם את צורך להחליף, לשדרג או לשנות את המסגרת בה אתם חיים והדבר בא לידי ביטוי במעבר דירה, שינוי של מקום המגורים או אפילו מעבר של עיר או ארץ. בעיה, מחלוקת או קושי שמולו ניצבתם לאחרונה, נפתרים בעזרתו של גורם חיצוני – צד שלישי שבה לעזור ולסייע.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה