סנטה, צ'ייסר ונשיקה



בפעם הראשונה מזה שנים רבות חיי הלילה בסילבסטר היו שוקקים ועמוסי אדם. ארז זנו וחסדאי כהן יצאו לסיבוב לילי וחזרו עם רשמים בעיקר חיוביים. וגם אחד קצת פחות

מקבלים את 2016 ביבנה

אם הייתם שואלים יבנאי עד לפני שנה או שנתיים מה הוא מתכוון לעשות בסילבסטר, סביר להניח שהוא היה נותן תשובות שמתחלקות בין אשדוד, ראשל"צ, רחובות או תל אביב. גם הרצליה בא בחשבון. יבנה היא לא אופציה. כאמור, עד השנה. בחמישי האחרון יצאנו לבדוק האם באמת יש חיי לילה ביבנה, האם באמת יש פה תושבים שמעדיפים להישאר ביבנה, מה הכמות, מה הגילאים ולא פחות חשוב מה יש להם להגיד על זה שהם פאקינג ביבנה בסילבסטר.

חוגגים באנדי קולינס

המקום הראשון אליו הגענו היה אנדי קולינס. האמת, מרגיש כמו חממה תל אביב באיזו פינה בדיזנגוף. עשרות מבלים בעיקר דיברו ונהנו מהמוזיקה והאווירה. הרוב היו מעל גיל 35, שניים שלושה זוגות באזור ה 25-28 ועוד חבורת בנות חמודה שיושבות על הבר שנוגעות ב 22-23. ליאב, אחראי משמרת נראה מאוד מרוצה, מזמין אותנו לצ'ייסר (אנחנו כמובן מסרבים לאלכוהול באמצע עבודה) ואומר בשמחה "יש פה מכל קצוות האוכלוסיה והגילאים. העיר התעוררה. אנחנו נותנים מענה לכולם וכמו שאתם רואים שמח פה. תעשו סיבוב תקחו רשמים". בהחלט בחור נחמד. עוד נגיע אליו בהמשך.

סנטה מגישה המבורגרים באוטו

בדרך לפאב "האוטו" עברנו דרך קפה לנדוור וראינו לא מעט אנשים יושבים ונהנים מקפה חם באמצע לילה קר במיוחד. עבור המבוגרים יותר זהו ה-בילוי. תענוג. מוזיקה רגועה ושקה ואווירה רומנטית. בכניסה ל "אוטו" עוד עמדו מספר צעירים שרצו להיכנס ובדיוק כמונו, היו בתדהמה שזה אכן קורה ביבנה. בפנים היה מלא עד אפס מקום. השולחנות מלאים, גם הבר מלא. אולי כסא פה, כסא שם. חסדאי כבר מתקתק תמונות, ובדיוק כמו בקולינס מתעד אותנטיות בכל נשיקה, חיוך או הרמת כוסית. הברמנית של האוטו לבושה כסנטה ומחייכת לכל עבר, נראית מרוצה מהמצב.

בחצות הכל מתפרץ. נשיקות לכל עבר ובמבט מהצד זה נראה כל כך נורמלי, כל כך הגיוני ובעיקר כל כך מובן מאליו. ביבנה זה אף פעם לא היה מובן מאליו. נכון, עדיין לא כל הצעירים מילאו כל חלקה טובה במקומות בהם היינו אבל אין ספק כי גם זה יבוא ויקרה.

אחרי המסיבה הבאמת גדולה שהייתה ב "אוטו" יצאנו לשתות משהו בקפה קפה. בכל זאת, צריך קצת להתאפס. למרות שהשעה הייתה מאוחרת גם בקפה קפה היה עמוס, כמעט עד אפס מקום. השירות היה מעולה והסחלב החם עוד יותר. מיותר לציין שכל השיחה הייתה עד כמה כיף לראות ככה את יבנה. ותמיד חייב להיות משהו שלילי.

את המנגינה הזו לא ניתן להפסיק

זוכרים את ליאב האופטימי והמגניב מהקולינס?? אז קצת לפני שהלכנו ראינו ניידת משטרה חונה ממש בכניסה לפאב. ליאב היה מעט מודאג ושאלנו מה קרה. מסתבר שלמשטרה יש בעיה עם מוזיקה אחרי שעה מסוימת. נשמע קצת לא הגיוני, הרי זה רק התחיל בשעה 23:00 וממוקם באזור תעשייה.....לבסוף הכל בא על מקומו בשלום והבליינים המשיכו להגיע. כן, הבליינים המשיכו להגיע ליבנה. היינו כחולמים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה