אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 22/04/16 ועד 28/04/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

טלה:

השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה. בעבודה: אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים. זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית.  ליל הסדר: ויכוחים ישנים עשויים להתחדש סביב שולחן החג. חשוב שתקפידו להתאפק ולא להיסחף אחר רגשותיכם. חג כשר ושמח, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מה שייעשה בדרכי נועם ישיג את מטרתו. זכרו – לשון רכה תשבור עצם !

 

 

 

שור:

שבוע טוב ניצב בפתח. רחמים עצמיים ואו חוסר ביטחון עצמי יכולים לגרום לכם לפספס הזדמנות טובה לשינוי. התנהגות שאיננה במקומה מונעת מכם לקבל את הדבר אותו אתם כול כך רוצים. כדי לחולל שינוי יהיה שיאפשר לכם להתחבר אל כיוון חדש, יהיה עליכם להקפיד ולהיפתח בלב שלם לכול מה שאלוהים שולח לכם. שבוע חיובי ניצב בפתח וזה הזמן שלכם בני שור להתעורר לעשייה חדשה. בשורה שמגיעה יכולה לשנות את תוכניותיכם היכולת שלכם לפעול במהירות היא זו שתכריעה לחיוב או לשלילה. בעבודה: זהו זמן לשינויים שמתחילים כעת וימשכו עד כחצי שנה מהיום. מעבר או שינוי של מקום העבודה עולה על הפרק ובתקופה הקרובה רבים מכם ידרשו לכוון את מסלולם המקצועי מחדש. בבית: אתם חשים צורך לסדר ולרענן את הבית. רכישה של רהיט או פריט נוי כזה או אחר תגרום לכם נחת ותשפר את הרגשתכם. זוגיות: השבוע ממליצים לכם הקלפים להכניס ולשלב מעט רוחניות ורומנטיקה אשר בסופו של תהליך ישפיעו לטובה על ענייני הרגש. נכונותכם להשאיר מאחור ריב ישן להתפייס לשכוח וגם לסלוח, תאפשר לכם ליצור מצבים זוגיים. לנשואים שביניכם וגם לאלו הכמהים לזוגיות ואהבה, מומלץ לנצל את אווירת יום ההולדת כדי ליצור מצבים רומנטיים. התיקון השבועי: להימנע מחשיבה שלילית. להיפתח אל האור ולהודות בלב שלם על כול מה שיש לכם בחייכם. ליל הסדר: יעבור בנעימים ותופתעו לגלות שלמרות ההמולה הרבה, אתם דווקא נהנים מכול האווירה המשפחתית שאליה אתם שותפים. יום הולדת שמח לחוגגים, חג חירות שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: אין ספק כי לשינה יש תפקיד חיוני: הגוף שלנו זקוק לה על מנת לתפקד  ובכל זאת - לעולם אל תתייחסו לשינה כאל מטרה בפני עצמה. אל תראו את השינה כשכר על יום עבודה קשה. התייחסו לשינה כאל דרך למילוי המצברים לקראת יום חדש של צמיחה ועשייה.

 

 

תאומים:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של לקיחת אחריות על האופן שבו מתנהלים חייכם . אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית והן ברמה האובייקטיבית. כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר בהתייחסותכם  למקום עבודתכם. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא. גם לא זו תשובה! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. ליל הסדר: יעבור ב"ה בנעימים. נכונותכם לשתף פעולה ולקחת חלק פעיל בקריאת ההגדה תאפשר לכם ליהנות מרוח החג, לכן אל תתביישו לקחת חלק פעיל בשולחן החג. שבוע מבורך חג כשר ושמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: האמינו שהקב"ה יעזור לכם להגיע למטרותיכם ויעזור לכם לשפר ולרומם את אופייכם. האמינו שאירועים ומצבים נועדו לטובתכם ושאתם יכולים להתפתח מכל חוויה.

 

 

סרטן:

הקלפים מצביעים על שינוי מגמה חיובי בחייהם של הסרטנים שקשור בעבודה, קריירה וזוגיות. על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם, יהיה עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה, יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של נכס או כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת. נושא או עשייה שבה אתם מצויים מחייבים אתכם להמשיך ולפעול בנחישות והתמדה גם כשקשה, אל תוותרו לעצמכם. הרמת ידיים או ויתור, אינם האופציה הנכונה. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים אצל חלקכם על צג המחשב עשוי לגרום לעוגמת נפש. הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. ולנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות שישברו את השגרה בתוך מסגרת הנישואים. ליל הסדר: החג הזה מזמן לכם הזדמנות נפלאה לקחת אחריות ולהיות חלק מרכזי סביב שולחן החג. הרשו לעצמכם להיפתח וליהנות... אחרי הכוס השלישית הדברים יראו לכם אחרת. חג שמח וכשר ושבוע מבורך ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית: אנשים רבים לא מתנצלים משום שהם חוששים להיראות חלשים. אבל האמת היא שהתנצלות אמיתית מעידה על עוצמה. התנצלות היא מעשה שנובע מלב רחב, משום שהיא צעד נועז וקשה, שאולי אפילו מגיע במחיר רגשי כבד. התנצלות כנה מאפשרת לשני הצדדים להמשיך הלאה, חזקים יותר ממה שהיו בלעדיה.

 

 

 

אריה:

מצב הרוח שלכם, נמצא בשפל חסר תקדים!!דברים שונים בחיים שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת מזו שנהגתם בה עד כה. נטיית ליבכם הראשונית היא להתעלם ולדחיק בתקווה שהדברים יסתדרו מעצמם, אך לא כך הם פני הדברים ורק עשייה עניינית, תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור מהמשבר וליציאה לדרך חדשה וטובה יותר. תהליכים חיצוניים ונסיבות שונות מציבים בפני רבים מבני מזל אריה שינויים כאלה ואחרים (בתחום הזוגי והמקצועי) אשר למעשה הם לא היו מוכנים לעשותם מיוזמתם. שינויים אלו יצריכו מכם להסתגל למצבים חדשים אשר בתחילה עשויים להראות לכם כקשים ובלתי נסבלים, אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי דברים אלו, הסירו מעליכם גורמים שונים אשר הגבילו ועיכבו את התפתחותכם, לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית. בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שנפגע מהתנהגותכם. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם כבר אינו מובטח ואינו יציב כבעבר, גורמת לחשש בליבכם. הקלפים מראים שיש מקום לדאגה ועליכם להיות דרוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא.  זוגיות: לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור לו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. בריאות: האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם. ליל הסדר: השנה אתם לא מצליחים להתחבר אל שמחת החג כבעבר. ורבים מכם היו שמחים לוותר על כול ההמולה. מילת המפתח היא סבלנות ואיפוק. אל תיתנו ללחץ ולכעס לקלקל את שמחת החג. אם תסתובבו בערב הסדר כמו אריה בכלוב, שום טוב לא יצא מזה. לכן, נשמו עמוק ותבטיחו לעצמכם שאתם מתנהגים בהתאם. חג כשר ושמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!            

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין "שהכול כתוב" ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם.  יחד עם זאת, יש לזכור ש-"הרשות נתונה" וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם.

 

 

בתולה:  

התחלות חדשות בתחום הרגש או הרוח עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחילתם של לימודים או מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רוחניות ועניינים שבלב. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכל אתם בכיוון הנכון. חשוב לזכור שכל שינוי חיובי הוא מבורך וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. זוגיות: הזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. החלטות חשובות מומלץ לקבל השבוע מהלב ולא מהראש. ליל הסדר: השולחן הערוך ואווירת החג, עושים לכם טוב. השתתפות פעילה בקריאת ההגדה תעצים את הרגשתכם החיובית. הזדמנות לפיוס סביב שולחן החג, תאפשר לכם להתקדם לעבר עתיד חיובי יותר.  חג שמח וכשר שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל עוד אנחנו חיים, ביכולתנו לבחור את הדרך הנכונה לחיות את חיינו.

 

 

 

מאזניים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. אתם חשים צורך עז לצאת לטייל ולהחליף אווירה. תחושת הנדודים שמפעמת בכם היא סימן שהגיעה העת לסיומם של דברים כאלו ואחרים בחייכם וכעת עליכם להמשיך ולחפש את הכיוון שיביא לכם את האושר אותו אתם מחפשים. התחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות שהתקבלו לאחרונה הינם ההחלטות הנכונות ביותר בעבורכם. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לעצמאים שביניכם יהיה זה שבוע טוב לקדם את העסק ולבסס את מעמדו כך שיניב תוצאות טובות יותר. לאלו מכם השוקלים לימודים או שכבר החלו ללמוד, צפויה הצלחה אשר תיתן את פירותיה בעתיד הרחוק.  זוגיות: רבים מבני מזל מאזניים חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים: זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. לנשואים שביניכם: זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. הקלפים ממליצים לכם למצוא תחומי עניין ושיחה משותפים שיוכלו לגוון את זוגיותכם. כמו כן, טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. התיקון השבועי: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. ליל הסדר: זו הזדמנות טובה בעבורכם להתחבר מחדש לאווירה חיובית. אז למרות שבהתחלה זה יראה לכם כקושי או מעמסה, עד הכוס השנייה,  התחושות הללו ב"ה יתחלפו במצב רוח מרומם. אז אל תמהרו לשפוט את ארוחת החג לחומרה. שבוע טוב, חג כשר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מסגולותיו של הצדיק היא שכל מעשיו מוקדשים למטרה נעלה יותר. הוא לא אוכל רק לשם ההנאה מהאוכל, הוא אוכל על מנת לשרת את בוראו טוב יותר. בתלמוד נאמר: "צדיק אוכל על מנת להשביע את נשמתו".

 

 

עקרב:

רבים מכם חשים שהם נאלצים להתמודד לבד מול קשיי החיים. גם אם אתם חיים בזוג או בתוך משפחה/חברים, אתם חשים לבד ושאין די עזרה או אוזן קשבת לבעיותיכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. ליל הסדר: הערב הזה, עושה לכם טוב. נעים להיות ביחד עם המשפחה, האווירה נעימה ותחושת האחדות מחזקת. חג שמח וכשר שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: למידה ללא חשיבה היא עבודה לחינם.   מחשבה ללא למידה היא דבר מסוכן.

 

 

קשת:

 

רבים מכם מתקשים לצאת מעבדות לחירות. השתעבדות לפחדים, לדעות קדומות וליצרים אפלים יוצרת בחייכם גדר של ספקות שפוגמת ביטחון בערככם העצמי. פנייה לקבלת עזרה ממקור חיצוני תעזור לכם. עומס נפשי ופיזי כאחד, יוצר סביבכם תחושה של עייפות וחולשה. אצל חלקכם ניתן לראות אפילו אכזבה מציפיות שלא מומשו או מאנשים שיכזבו. מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם השנה. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בליבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל ליבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע... ליל הסדר: משהו או מישהו שמרגיז אתכם יכול לקחת את הסדר הזה למקומות קצת קרירים שיכולים להעיב על שמחת החג. כדי להימנע מכך, ממליצים הקלפים להקפיד ולהיזהר שלא להיכנס לוויכוחים מילוליים סביב שולחן החג. הנכונות שלכם להבליג, לחרוק שן ולשתוק, תימנע משבר וחיכוך. חג כשר ושמח, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תגידו "אני לא יכול". אם זהו הדבר שנכון לעשות, אתם יכולים לעשות אותו! עליכם לדעת ולהבין שבכל פעם שבה אנו אומרים "אני לא יכול לעשות" אנו נכנסים למצב של קיפאון שגורם לעיכוב הצמיחה האישית שלנו.

 

 

גדי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. משפט המפתח של שבוע זה הוא: אל יאוש, עזרה בדרך!! למרות הקשיים שאתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר. יתרה מזו, חשיבה חיובית ואמונה בעצמכם ובבורא עולם תזכה אתכם בקבלת סיוע כזה או אחר ממקור חיצוני שיאפשר לכם להבין שני דברים. האחד, ששום דבר שמתרחש סביבכם אינו קורה כך סתם והשני, אפשרות ללבן ולפתור בעייה שמעכבת את התקדמותכם. בעבודה: תהליכים שמתרחשים כעת בעבודה מעידים על משבר שמתחולל, אך בשבילכם המשבר יכול להפוך להזדמנות חדשה שיכולה להיות טובה בעבורכם. לאלו מכם שיתנהלו באמונה ובחשיבה חיובית צפוייה עזרה ממקור חיצוני שתסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לדורשי העבודה: קורות חיים ששלחתם או ראיון שביצעתם נושאים פרי ויש רייח של עבודה חדשה וטובה באוויר. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. החודש הקרוב יפגיש אתכם עם מועמדים חדשים לזוגיות. לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן טוב להאיץ מהלכים שיתרמו לקידום העניין. עיסוקים הקשורים בכלי רכב כמו תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. ליל הסדר: לחלקכם, אין הרבה חשק לכול הבלגן הזה ולמעשה, הייתם רוצים שינחו לכם בשקט ולבד. אבל דווקא כעת, התקרבות לאנשים שמחים היא התרופה למצבכם. שתייה של יותר מארבע כוסות, תאפשר לכם להתחבר ביתר קלות לרוח החג וב"ה גם אתם תשתחררו מעבדות לספקות לחירות של הוודאות. שבוע מבורך חג שמח וכשר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במחשבה היהודית מסמלים המים במקרים רבים את חכמת התורה. למים יש כמה וכמה סגולות המקבילות לאלו של התורה. אחת מהן היא זרימת המים לנקודה הנמוכה ביותר. באיזה מובן היא מקבילה לתורה? בכך שהחוכמה הנובעת מהאלוקים מגיעה לאדם העניו והצנוע ביותר. כלומר, ככל שלאדם פחות אגו, יותר חוכמה זורמת אליו. אם אדם מקדיש את חייו להגשמת אידיאלים, לחיי אמת ולעזרה לזולת, הוא הופך לכלי קיבול לחוכמת האלוקים.

 

 

 

דלי:

קושי לצאת מעבדות לחירות מציב אתכם במקום לא נוח. הדבר נובע מחלוקה לא נכונה של זמן ומתבהמות יתר. יציאה לחירות דורשת מכם לבצע שינוי מחשבתי ופיזי כאחד. מאמץ מרובה אותו אתם משקיעים בנושא או בעשייה שחשוב לכם לקדם, גובים מכם מחיר אנרגטי יקר שבא לידי ביטוי בחולשה בריאותית, ראייה פסימית וירידה במצב הרוח. בשורה התחתונה, השבוע אתם תשושים ועייפים נפשית. ונטייתכם היא לראות את העולם בצבעי אפור ושחור. למרות הקושי שבדבר, אלצו את עצמכם, להתחבר לתחושה חיובית, תחושות חיוביות מסייעות למגנט דברים חיוביים. חישבו באופן חיובי ותזמנו דברים טובים לחייכם! עבודה: השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם, משהו שקשור בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות, ואתם אכן לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה, כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם- עשו ותצליחו! זוגיות: לאחרונה היחסים עם בן הזוג לא עולים יפה ויש תחושה של כעס סמוי הנובע מויכוח כזה או אחר. עשו חושבים עם עצמכם ועשו סוף לתופעה. חבל לבזבז את הזמן על תחושות יגון וכעס. או שאתם מסדרים או שאתם מפרקים. אבל בשום מצב אתם לא משארים את הדברים כפי שהם היום. ליל הסדר: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה ולמעשה, הייתם רוצים שינחו לכם בשקט ולבד. אבל דווקא כעת, התקרבות לאנשים שמחים היא התרופה למצבכם. שתייה של יותר מארבע כוסות, תאפשר לכם להתחבר ביתר קלות לרוח החג וב"ה גם אתם תשתחררו מהעבדות לספקות לחירות של הוודאות. שבוע מבורך חג שמח וכשר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה אסיר תודה על הדברים שיש לך, יהיו לך יותר דברים להכיר תודה בגינם.

 

 

דגים:

השבוע עליכם לשים את הדגש על פרטים הקטנים שמרכיבים את חייכם כגון: חיוכים, הקשבה, זריחה, שקיעה, פריחה, ילדים, משפחה ועוד. רבים נוטים ליחס חשיבות שולית לפרטים אלו. ההבנה שהתמונה הכללית של חייכם מורכבת מהפרטים הקטנים ובנויה עליהם, תאפשר לכם להבין שהמחר אינו מובטח לנו ושעלינו להקדיש זמן לשהייה במחיצתם של האנשים שאנו אוהבים. נצלו את חג החנוכה כדי ללכד ולחבר את בני המשפחה. בעבודה: תלוש המשכורת שלכם אינו מסב לכם נחת ואתם חשים שאינכם מתוגמלים מספיק על השקעתכם. על מנת להביא לשיפור המתבקש, יהיה עליכם להפסיק ולרטון מתחת לשפמכם ולהתחיל לבלוט יותר בעשייתכם. בולטות שתלווה ביוזמה, בנחישות ובהתמדה, תוכיח מעל לכל ספק את נחיצותכם ותוספת השכר לא תאחר לבוא. זוגיות: המערכת הזוגית שבה אתם מצויים, שרוויה בקיפאון רגשי שנוצר משגרה, שעמום וחוסר גיוון. חשוב שתדעו, שאפשר עוד לשנות ובידכם הדבר. הססנות וחוסר נכונות לטפל בבעיות שקיימות, יציב את הזוגיות במקום חלש. לרווקים: הססנות יתר ששאובה מחוסר בטחון עצמי מונעת מכם לשוב ולחוות זוגיות. הניחו בצד את הספקות והחששות ואז תוכלו להיפתח להכרות חדשה ושונה. ליל הסדר: ליל הסדר יעבור בנועם ויתקיים כהלכתו. הימנעות מאכילה מרובה תסייע בידכם לחוש טוב יותר, לכן הקפידו לאכול בתבונה ולשתות באחריות. שבוע מבורך, חג כשר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה