יתרונות של עדשות מגע יומיות שכדאי להכיר



ללכת עם, להרגיש בלי: עדשות המגע שמאפשרות רווח כפול - גם נוחות וגם מניעת יובש ותחושת אי נוחות בתוך עין. יתרונות העדשות המיוצרות בטכנולוגיה פורצת דרך והדרך להתאמתן

עדשות מגע הן פתרון מעולה למי שזקוק לפתרון לבעית ראייה ולא רוצה להיות משועבד למשקפיים. עדשות DAILIES TOTAL1 הן עדשות מגע יומיות המיוצרות בטכנולוגיה פורצת דרך, שגורמת לכך שהעדשה אינה מורגשת בעין, מסבירה ליזט ביטון, אופטומטריסטית מוסמכת והבעלים של אופטיקה מסגרת אחרת באשדוד. 

"תכולת המים בפני השטח של עדשה מגיע לרמה של כמעט 100%, עם עבירות חמצן הגבוהה ביותר בין כל המגוון הזמין של עדשות המגע הקיימות כיום.

כך שישנו סיכוך מלא בפני השטח החיצוניים ביותר המונע יובש ותחושה לא נוחה בזמן העפעוף". 

היא מוסיפה ואומרת כי 9 מתוך 10 המתנסים בעדשה במחקר שנעשה בחו"ל, אמרו שאינם מרגישים את העדשה בעין. "עדשות מגע אלו יאפשרו נוחות יוצאת דופן לאורך כל היום, מתחילתו ועד סופו, וייתנו מראה עיניים לבנות ובריאות". 

ביטון אומרת: "בעת הרכבת עדשות מגע, יש לשמור על טיפול ותחזוקה מיטביים בעדשות. את הוראות הטיפול והסבר על הרכבת העדשות יש לקבל מהאופטומטריסט המומחה אליו אתם הולכים בעת התאמתן. אם מדובר בטיפול בעדשות עצמן ואם במשך הרכבתן במהלך היום. 

"ביום יום, הטיפול והתחזוקה באים לידי ביטוי בשמירה על ניקיון והיגיינה נכונה של העדשות וכך גם של העין.

רובנו לוקחים כמובן מאליו את הטיפול בעיניים אך מדובר באיבר רגיש וחשוב ויש לדעת שטיפול לא נכון עלול להזיק באופן משמעותי לעין ואף לגרור לטיפול קשה ומורכב".

*באדיבות YNET

לצפיה בפרויקטים חדשים בנדל"ן לחצו כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה