'ווייט סושי בר'–יבנה: חכמי יבנה לא חלמו על סושי כזה (כשר, לא לדאוג!)



בשנים האחרונות פיתח העם היושב בציון טעם אנין ומיוחד למאכל היפני המסורתי – סושי, קרי: אצה עטופה באורז, ירקות (בד"כ אבוקדו, מלפפון , בטטה וגזר) או ההיפך – כל הטוב הזה ארוז בתוך אצה מוחמצת | הטרנד הקולינרי הפך לאחד המרכזיים בישראל – ומסתבר שדווקא ביבנה, יש מקום שהופך את המאכל למעדן של ממש: 'וייט סושי בר' [] אפילו 'המומחים' של אתר 'וואלה!' התלהבו

.

לפני 12 שנה החליט חייקה אדרי להיות הראשון אשר פותח מסעדת סושי בעיר יבנה – "ווייט סושי בר". את המסעדה הקים בעשר אצבעותיו, בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקלים: "החלטתי לצאת לדרך לבדי ולא דרך זכיינות. היא אולי הייתה עושה לי את החיים לקלים ואפילו זולים יותר, אבל אני לא מאמין בדרך הזו משום שאין שם פיקוח על רמת הניקיון, הסדר והטריות של מוצרים".

אמר, ועשה. גם במדור 'מומחים' של אתר החדשות 'וואלה' התעלפו על המסעדה, והכריזו השבוע כי כל מי שנכנס למתחם ולמטבח של המסעדה היבנאית, מתרשם מהניקיון והסטריליות המופתיים, כאשר כל המוצרים כשרים ונמצאים תחת פיקוח מוקפד.

התפריט המוגש לשוחרי הסושי ב'סושי וייט' מגוון במיוחד, ומעבר לרולים האיכותיים גם חובבי אורז ונודלס מוקפצים ימצאו סיבה טובה ללקק את השפתיים עם שלל תוספות.

אדרי מציין כי המטבח אמון על הכנת כל סוגי הדגים על הגריל ובתנור, סטייקים ואסדו, ובנוסף פועל במקום בר משקאות רחב ומנות שף איכותיות. "את כל המנות והרטבים אנו מכינים בעצמנו מאפס, כך שהטעמים ייחודיים. חומרי הגלם שאיתם אנחנו עובדים הם האיכותיים בשוק, אנו לא מתפשרים על אף מרכיב ותהליך, וחושבים רק כיצד להעניק לכל לקוח חווייה וטעמים מובחרים", מבהיר אדרי.

תפסנו גם לקוחה לשיחה קלילה, וזו התלהבה: "זו הסושייה הכי טעימה בארץ. אוכל טעים, טרי, מגוון ועשיר. רמת שירות גבוהה לכל לקוח. מסעדה ברמה גבוהה מאוד במחיר נוח לכל כיס, אני ממליצה בחום".

אחד היתרונות של 'ווייט סושי בר' לעומת לא מעט מסעדות אחרות נעוץ בכך שצוות העובדים, כולל אנשי המטבח, עובדים במסעדה שנים רבות. "היציבות מייצרת אווירה משפחתית מגובשת, זו ההוכחה הכי טובה לאיכות ולמקצועיות המקום שלנו", אומר אדרי, "עובדים חדשים אשר מצטרפים למשפחה עוברים השתלמות רחבה ומעמיקה לפני שהם יוצאים ל'פלור''ל שרת את באי המסעדה".

חייקה, מה מניע אותך להמשיך ולדבוק במטרה?

"הסיפוק שהמסעדה מעניקה לי, הידיעה שכאשר הלקוחות מסיימים, הם מחפשים אותי או את השף על-מנת להודות על הארוחה שלהם ועל השירות המושלם, זה מה שנותן לי את הדרייב להמשיך''.

לאחרונה עברה המסעדה שיפוץ גדול, וכיום ניתן לערוך בה גם אירועים פרטיים. ועכשיו, לסיום, פנייה אל כל מי שמתגורר ביבנה והסביבה ועדיין לא מכיר את 'ווייט סושי בר': אתם חייבים להגיע. אוכל מצויין, מגוון מנות וטעמים, איכות שלא מביישת אף מסעדת שף בתל-אביב.

'ווייט סושי בר', רחוב שידלובסקי 1, יבנה מספר טלפון להזמנת מקום או משלוחים: 08-932-8888.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה