ויהי אחרי הפסח



גם הגוף שלנו זקוק ליציאה לחירות אחרי חג הפסח הכל-כך שונה ומיוחד שעברנו השנה [] האבסנו אותו במזון בלי סוף! המתוק והפחמימות השקיטו את המצפון שלנו...והמצות!!! הוווו - המצות שכיכבו בכל ארוחה נותנות עכשיו את אותותיהן בגוף

.

אז קבלו כמה עצות תזונתיות להחזרת הגוף לשיגרה הנכונה:

1.הימנעו לחלוטין במשך שבוע מלחם ופחממות; 2.הרבו בירקות ירוקים וכתומים; 3.הקפידו על שתיית 3 ליטרים של מים/צמחי מרפא ביום; 4.שתו תה מאצ'ה כל יום - האבקה היפנית תאיץ את ניקוי הגוף ותספק אנרגיה חיונית; 5.שתו פורמולה של צמחי מרפא לסילוק רעלים (מוזמנים לפנות אליי ואמליץ לכם בהתאמה אישית); 6.הימנעו לחלוטין מצריכת סוכר או מתוק. ביומיים הראשונים יהיה קשה, אבל הגוף יתרגל; 7.המנעו ממזון מהחי לשבוע. הסתפקו בקטניות ודגנים (כוסמת, עדשים, אורז מלא, קינואה); 8.פירות - רק תפוחים!!!; 9.שלבו אצת ספירולינה וכלורלה - הן יעשירו את הגוף בוויטמינים חיוניים ויאיצו סילוק רעלים!; 10.גם אם נמצאים עדיין בהסגר בבית - הניעו את הגוף!!! צאו מהפיגמה, לבשו בגדי התעמלות ועשו ספורט!!!; 11.הפסיקו אכילה ב-19.00. תנו למערכת העיכול מנוחה וזמן לעכל; 12.חזקו בפרוביוטיקה בוקר וערב.

אלה כללים קלים ונוחים לשימוש אשר אינם מוגבלים ואפשר ליישמם כמעט בכל מצב בריאותי. אם הנכם סובלים מבעיות בריאות ונוטלים תרופות מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

אני מעבירה תכנית אגרסיבית יותר לניקוי רעלים, אותה נתחיל ביום ראשון שאחרי החג. מוזמנים להצטרף ולשחרר את הגוף לחופשי אחרי העמסת החג.

כל הפרטים בדף הפייסבוק של בית הטבע 'שורשים'. חזרה לשיגרה מבורכת!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה