הכירו את...



"הכירו את..." היא פינה ביבניתון וביבנה-נט בה נביא לכם בכל שבוע הזדמנות להכיר את בני הנוער בעיר. השבוע מתראיין בפינתנו ליאב בנאי.

ליאב בנאי

"הכירו את..." היא פינה ביבניתון וביבנה-נט בה אנו נותנים לכם אפשרות להכיר את הנוער בצורה מיטבית יותר ובשבוע זה אנו נותנים לכם הזדמנות להכיר את ליאב בנאי, נציג קריית החינוך ע"ש 'גינסבורג' בפרלמנט העירוני. למי שעוד לא הספיק להכיר את הפרלמנט העירוני אז להלן קצת מידע עליו. הפרלמנט העירוני הוא גוף מרכזי ועיקרי שמייצג ומשקף את רצונותיו ועמדותיו של הנוער. הפרלמנט אחראי על הובלת הפרויקטים השונים ותכנון האירועים במהלך כל השנה, כולל אירועי הקיץ. מדובר בחבר'ה מובילים, משקיעים, מתנדבים שרואים לנגד עיניהם את הצלחת הנוער.

ליאב בנאי, לומד בקריית החינוך ע"ש 'גינסבורג' בכיתה המדעית. הוא משתתף ולוקח חלק בפרלמנט הנוער של יבנה אליו הצטרף בתחילת השנה.

מה זה אומר להיות בכיתה מדעית? מה היא שונה מכיתה רגילה?

"ללמוד בכיתה מדעית זה לדעת שיש לך מחויבות ורצינות ללימודים. אנו לומדים יותר שעות מאשר כיתה רגילה ובהם לומדים מקצועות שלא לומדים בכיתה רגילה כגון פיסיקה, מתמטיקה בצורה מתוגברת, אנגלית ברמה של הקבצה א מצוינות ומדעי המחשב. כמו כן אנחנו מכוונים ל5 יחידות לימוד ברוב המקצועות שבהם ניתנת ההעשרה".

למה החלטת להצטרף לפרלמנט העירוני?

"החלטתי להצטרף לפרלמנט העירוני כי הרגשתי שאני רוצה לסייע ולקחת חלק בפעילויות של העיר יבנה ואני אוהב ליזום דברים ומעל הכל זה נותן לי תחושת סיפוק ענקית".

האם אתה קורא קבוע של העיתון שלנו?

"אני קורא קבוע של יבניתון כי אני אוהב להתעדכן במה קרה וקורה בעיר יבנה ובפעילויות השונות לנוער, עכשיו כשאני בפרלמנט אז לרוב הפעילויות אני מודע ואף לוקח חלק בהן".

מה תוכל לספר לנו על הפעילות של הנוער לחנוכה לשנה הזאת?

"אני יכול לספר שיש את מופע הסטנד-אפ של אורי חזקיה שאין ספק שכולם יבואו ויצחקו כי באמת ניסנו להביא את מי שמדבר אל הנוער וזאת גם על פי סקרים שערכנו".

מה החלום הכי גדול שלך?

"החלום שלי זה אני בעצמי להיות בכיוון תחום המשחק ואפילו עולם הסטנד-אפ מדבר אליי מאוד כי באמת זה דברים שאני אוהב לעשות וזה מהנה אנשים ואין דבר יותר מספק מאשר לראות מישהו ששמח ממה שאתה מייצר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה