הפרלמנט בחר את נציגיו



ביום שני האחרון התקיימו בפרלמנט הנוער העירוני בחירות לבעלי התפקידים, זאת לאחר קמפייני בחירות שהתקיימו במסגרת הפרלמנט העירוני

פרלמנט הנוער העירוני

בתוך כל הרעש התקשורתי על הבחירות הארציות, גם פרלמנט הנוער של יבנה הלך לבחירות ביום שני האחרון, זאת לאחר מסע קמפיינים בתוך הפרלמנט שהחל לפני כשלושה שבועות. בזמן האחרון, הרחיב פרלמנט הנוער את היושבים בו למספר שיא בשנים האחרונות. הפרלמנט העירוני הוא גוף מרכזי ועיקרי שמייצג ומשקף את רצונותיו ועמדותיו של הנוער. הפרלמנט אחראי על הובלת הפרויקטים השונים ותכנון האירועים במהלך כל השנה, כולל אירועי הקיץ. מדובר בחבר'ה מובילים, משקיעים, מתנדבים שרואים לנגד עיניהם את הצלחת הנוער. לבעלי התפקידים נבחרו:

יושבת ראש הפרלמנט העירוני - לירז אוזל

סגנית יושבת ראש הפרלמנט העירוני - נועם מלכה

מזכירה כללית של הפרלמנט העירוני -שחרית פרץ

דוברי הפרלמנט העירוני - שחר יחיאל כהן ולידור עטר

מבקרת הפרלמנט העירוני - אגם ברוסן

יושבת ראש ועדות- ליעד לביא

סגן יושבת ראש ועדות- יהל גולן

נציגי הפרלמנט העירוני לועדות מועצת התלמידים המחוזית - דנאל בואקוף ואופיר פררה

לירז אוזל, יושבת ראש הפרלמנט העירוני כבר שנה שנייה ברציפות אמרה למערכת יבניתון כי: "ראשית אגיד תודה על הזכות להבחר בפעם השנייה ברציפות ליושבת ראש הפרלמנט. זהו כבוד גדול. מעבר לכך בשנה הזו שתבוא עלינו לטובה, שנה מלאה בעשייה, הישגים והצלחות הפרלמנט גדל והתרחב לטובה, עלינו במספר המשתתפים בצורה מדהימה והפרלמנט ימשיך ויצור פעילויות לנוער, חוויות ואירועים בלתי נשכחים ואפילו יותר גדולים ממה שהיו עד היום. נעזור לנוער, נהיה אוזן לו לאוזן קשבת ונלחם על הזכויות של הנוער. בכל שנה הפרלמנט מצליח להוכיח את עצמו ואת פעילויותיו המצליחות שאנחנו יוצרים ומקימים מאפס וזאת בעיקר מתוך גיבוש הקבוצה החזק כל כך שקיים אצלנו והרצון החזק כל כך של כל אחד ואחת בפרלמנט לעשות שינוי, לקדם את הנוער בעיר וליצור כל הזמן דברים חדשים. מאחלת לנו רק להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים, לצמוח ולהתפתח שלעולם לא נפסיק לחלום ולאהוב אחד את השני".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה