מתגייסים למען בוגרי יב'



השבוע התקיים יום הכנה לכיתות יב' לקראת הגיוס לצה"ל ביוזמת עיריית יבנה ומחלקת הנוער

ביום שלישי התקיים בהיכל התרבות בעיר יום הכנה לקראת הגיוס, לתלמידי כיתות יב' בצורה הומוריסטית, חוויתית ומהנה. את הכנס פתחה מנהלת אגף החינוך, הגבה רות שרעבי ואמרה לתלמידים ש:"חשוב לנו לברך אתכם, לפני שאתם יוצאים לדרך החדשה בחייכם, השירות הצבאי, כל אחד בדרכו שלו. אני רוצה לאחל לכם הצלחה, אני מקווה שתדעו לקבל החלטות נכונות ושתחזרו בשלום".

אחריה נשא דברים המפקח הרשותי, מר יוסי מסטאי ואיחל לתלמידים איחולי הצלחה, התגברות על הקשיים שהמסגרת הצבאית מציבה בפניהם וביקש שיתמכו האחד בשני ובחבריהם לצוות שילוו אותם בשירותם הצבאי.

להקת פיקוד מרכז. צילום: עמרם כהן

אחריו עלה ובירך את התלמידים מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן שאמר כי הוא רוצה לברך בשם ראש העיר, צבי גוב ארי ובשם חברי מועצת העיר את המתגייסים העתידיים בברכת דרך צלחה וגיוס משמעותי. ויצמן הוסיף ש"אנחנו זקוקים לכם ותמיד נקבל אתכם בברכה". הוא גם הודה לראש העיר מר צבי גוב ארי, למנהלת אגף החינוך הגב' רות שרעבי, לאלי אלוש מנכ"ל הרשת למרכזים קהילתיים ולרועי סודאי, מנהל מחלקת הנוער.

כנס הכנה לקראת גיוס. צילום: עמרם כהן

מיד לאחר דברי הפתיחה והנאומים עלתה להקת פיקוד מרכז במחרוזת שירי להקות צבאיות ושירי זמרים ישראליים מוכרים בני ימינו. את החלק החוויתי העבירו צוות קומיקאים בשיתוף התלמידים ששיחקו על בימת היכל התרבות סיטואציות שונות מהשירות הצבאי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה