הכירו את...



"הכירו את..." היא פינה חדשה ביבניתון בה נביא לכם בכל שבוע הזדמנות להכיר את הנוער בעיר. השבוע מתראיין בפינתנו דנאל בואקוף.

פרטי

"הכירו את..." היא פינה חדשה ביבניתון בה אנו נותנים לכם אפשרות להכיר את הנוער בצורה מיטבית יותר ובשבוע זה אנו נותנים לכם הזדמנות להכיר את דנאל בואקוף, נציג העיר יבנה במועצת התלמידים והנוער הארצית אשר מתנדב בפרלמנט העירוני ויחד איתו בייצוג העיר נמצאת גם שחרית פרץ. למי שעוד לא הספיק להכיר אותו אז להלן קצת מידע עליו. הפרלמנט העירוני הוא גוף מרכזי ועיקרי שמייצג ומשקף את רצונותיו ועמדותיו של הנוער. הפרלמנט אחראי על הובלת הפרויקטים השונים ותכנון האירועים במהלך כל השנה, כולל אירועי הקיץ. מדובר בחבר'ה מובילים, משקיעים, מתנדבים שרואים לנגד עיניהם את הצלחת הנוער. הצלחתם היא הצלחת העיר כולה ותושביה.

לפני כשבועיים התקיימה הועידה הארצית של מועצת התלמידים והנוער הארצית. איך הייתה הועידה ?

"בשבוע שעבר התקיימה הועידה הארצית. כאשר הגעתי התרשמתי מאוד מהועידה, בהמשך היום היה לנו מספר הרצאות עם נפתלי בנט ממשרד החינוך, נאמה בכנס גם מרים פרץ ולכנס הגיע גם בני גנץ, הרמטכ"ל ה-20".

מה התחביבים שלך ?

"התחביבים שלי הם לצאת עם חברים, לשחק, לשמוע שירים ולראות סרטי אקשן ופעולה".

ספר לנו על מהלך היום שלך.

"היום שלי מתחיל בכך שאני הולך ללימודים. אחרי סיום הלימודים אני מגיע לבית ואחרי הצהריים כל יום יש משהו חדש. אני מתנדב גם במשמר האזרחי וגם חבר בפרלמנט העירוני".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה