בלי פילטרים



הערב (שני) התקיימה כיתת אמן במסגרת אירועי הקיץ לנוער עם מעיין רובין הידועה בתור נועה פילטר.

הערב (שני) ארגנו מחלקת הנוער ופרלמנט הנוער כחלק מאירועי הקיץ כיתת אמן נוספת שאותה העבירה מעיין רובין מערוץ היוטיוב "נועה פילטר". מעיין רובין גדלה בצור יגאל, לאחר מכן עברה לתל אביב, שם למדה משחק בבית צבי עד שנת 2011. במהלך ההרצאה סיפרה כי התחילה להחשף ליוטיוב בשנת 2014, שנה בה יוטיוב עדיין לא הפך לפלטפורמה המועדפת על יוצרי תוכן ישראלים, אך בחו"ל היה הצלחה מסחררת בקרב יוצרי תוכן ויוטיוברים. במהלך ההרצאה נחשפו בני הנוער לסרטון הראשון שהועלה ליוטיוב אי פעם שנקרא "Me at the zoo".

לאחר שסיימה לימודי משחק, היא הבינה עד מהרה שהצעות המשחק לא יפלו עלייה משמיים ושעליה לחפש עבודה אחרת והלכה לעבוד בבית קפה. את ההשראה לדמות מספרת רובין כי קיבלה לאחר יום עבודתה בבית הקפה. היא מספרת כי הדמות הנושאת את השם "נועה פילטר" היא ההפך הגמור מעצמה. היא כל מה שמעיין לא. היא בלי מסכות, בלי פילטרים, נקייה, מדברת פתוח ועל כל מה שיש. לאחר כמה סרטונים שהעלתה היא מספרת בהרצאה שהיא התחילה לקבל הודעות מאוד מוזרות, "חברים שלי כתבו שיש מישהי שמתחזה לי ומשתמשת בתמונות שלי. או שאמרו שיש לי כפילה, מישהי שממש דומה לי רק מטורללת – ושלחו צילום מסך של נועה".

במהלך ההרצאה, הועלו נושאים חשובים של טוב ורע ברשת, בריונות ברשת, איך ליצור תוכן ולנהל ערוץ חזק ומצליח, איך מרוויחים כסף ביוטיוב, שאלות ותשובות ועוד.

את ההרצאה סיכמה רובין במילים : "אני חושבת שמה שהכי מכשיל אותנו זה הפחד שלנו מכישלון. אנשים פוחדים לפתוח ערוץ יוטיוב ולהעלות סרטונים כי הם חוששים שזה לא יהיה טוב ויצחקו עליהם. אם אתה מאמין בעצמך, לך עם זה עד הסוף. המגננות שלנו והפחד מכישלון משתקים אותנו ולא נותנים לנו להתקדם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה