יבנה מצדיעה למתגייסים 2015



כנס המתגייסים ביבנה נערך ביום חמישי בפארק המים ביבנה בהשתתפות בוגרי י"ב העומדים לפני גיוסם לצה"ל.
ראש העיר, צבי גוב-ארי: "לצערי ישנם הבוחרים להתחמק מחובה זו ואחרים המוכנים לתת את הכל"

 

                                                     

 

 

 

 

כנס הצדעה למתגייסי יבנה נערך מידי שנה ביוזמת ראש העיר, צבי גוב-ארי אשר החליט להפוך את האירוע למסורת יפה אליו מוזמנים בוגרי התיכונים העומדים בפני גיוס לצה"ל. הכנס נועד להצדיע למיועדים לשירות צבאי, לחזק את ידם בדרכם החדשה והתקיים במעמד סגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, מנהל הרשת למרכזים קהילתיים, אלי אלוש, מנהל היחידה לנוער, רועי סודאי ומנהל קידום נוער, אורי איטח.

בפתיחת הערב שנערך הופיעו חברי הרכב מוסיקלי של להקת פיקוד דרום, לאחריהם הבדרן דניאל אסייג ובסיום קפצו המתגייסים לבריכת השחייה. שי למתגייסים הוענק מטעם האגודה למען החייל ובנק לאומי.

ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את המתגייסים ואמר כי הגיוס מהווה שינוי מהותי בחייו של אדם המצריך יכולת הסתגלות. "הגיוס והשירות הצבאי אינם דבר של מה בכך, כאשר ישנם הבוחרים להתחמק מחובה זו ואחרים המוכנים לתת את הכל ולשאת בעול מתוך הכרה כי בלעדי כך לא נוכל להבטיח את בטחונה והישרדותה של מדינת ישראל", אמר גוב-ארי. ראש העיר איחל למתגייסים שירות מיטבי ותקווה כי ישובו לביתם בשלום. "שמרו על עצמכם, דעו כי העיר היא ביתכם ודלתנו תמיד פתוחה בפניכם. אני מבטיחכם כי בשובכם הביתה תוכלו להיקלט באקדמיה שתקום ביבנה ולבנות כאן את ביתכם".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה