פותחים ''חלון'' לפרדס



בשבוע שעבר התקיים בבית הספר ''פרדס צפוני'' מפגש למידת עמיתים בדגשים פדגוגיים דיגיטאליים בהשתתפות מפקחת בתי הספר במשרד החינוך, כוכבה ברק, מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי, הממונה על התקשוב במחוז, אורית טאטי, מנהלי בתי הספר ורכזות התקשוב בעיר

המפגש נועד לאפשר חשיבה משותפת על הטמעת תכנית התקשוב- אתגרים וסוגיות, צפייה בשיעורים משלבי תקשוב על-פי קריטריונים לשיעור מתוקשב ושיח פדגוגי ללמידת עמיתים. צוות בית הספר בניהולה של מירה צדוק הציג עשייה בתחום התקשוב כאורח חיים הן בהיבט הניהולי והן בהיבט הפדגוגי כאשר בקרב התלמידים ניכר הידע הטכנולוגי.

תוכנית התקשוב שנבנתה בהובלת רכזת תקשוב, המורה לי חאיק וצוות המורים, אימצה את תפיסת החינוך הרואה במורה כמנחה את התלמיד לאתר ידע בעצמו, להעריך את הידע, לנתחו וליצור ידע חדש. 

על-פי החלטתו של ראש העיר, צבי גוב-ארי ובהשקעה משמעותית ציידה העירייה את מורי בתי הספר במחשבים ניידים לכל מורה ובכל כיתת אם הותקנו מקרנים חכמים המאפשרים למידה מתוקשבת. החלטה אסטרטגית זו של ראש העיר, המחזיק בתיק החינוך, מאפשרת לבתי הספר להתאים את התכנים הלימודיים והמיומנויות לצורכי המאה ה-21 במטרה לפתח תלמידים יצירתיים, סקרניים, יוזמים ומוסריים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה