5 טיפים חשובים להצלחה בבגרויות



בעיצומם של בגרויות החורף, החלטנו לאסוף לכם חמישה טיפים מועילים שיעזרו לכם לעבור אותן בקלות :-)

- אל תילחצו !
זה הטיפ החשוב ביותר ולכן הוא הראשון. לחץ יכול להכריע בחינה, גם אם אתם יודעים את כל החומר- לחץ יכול לגרום לשכחה וטעויות מיותרות. תרגיעו את עצמכם ואל תיכנעו ללחץ.

- תלמדו עם חברים
נכון שאם אתם לא יודעים כלום ולא יכולים להתרכז, חברים רק יסיחו את דעתכם. אבל אם אתם כבר פחות או יותר שולטים בחומר, ללמוד עם עוד אנשים יכול לעזור לכם לתרגל את החומר, לחזור עלייו שוב ולשאול שאלות על דברים שאולי לא היו הכי מובנים לכם.
- אל תתביישו להודות שקשה לכם
אין אדם שמוכשר בהכל, אם אתם צריכים עזרה במשהו- זו לא בושה. פנו לעזרה מקצועית, להורים, לאחים גדולים, בקשו מהמורים לפגוש אותם להסבר קצר, ברגע שתחליטו לבקש עזרה תראו שיש הרבה אנשים שמוכנים להגיש לכם אותה.
- אל תזלזלו
במצב של היום, בטוח יצא לכם לשמוע בכל כך הרבה מקומות שבגרויות לא שוות כלום ולא צריך אותם לשום דבר. אבל תהיו בטוחים שממוצע 90 נשמע הרבה יותר טוב מממוצע 70 בכל אוניברסיטה או מכללה שתרצו להתקבל אלייה, וכל זה רק כי לא החלטתם להקדיש יום יומיים ללימודים. בנוסף, לקבל ציון גבוה זה הרבה יותר כיף.
-תאמינו בעצמכם
למדתם 10,11 או 12 שנה (תלוי איזה בגרויות אתם ניגשים) בשביל הרגע הזה, בשביל להוכיח את עצמכם- ואתם יכולים! תהיו בטוחים בעצמכם וכל השאר יגיע בצורה חיובית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה