חולמת על שמלת כלה שתיקרא על שמך?



בעקבות הסערה שעורר קמפיין "אופנת פיפה" שהציג נשים אמתיות – מלכת היופי השמנה, ליאה רותם, יוזמת קמפיין סלפי עצמי ברשת – לכל אישה בכל מידה ואומרת: יחד ננפץ את המיתוס שמקדש את הרזון".

ליאה רותם שוקלת 93 ובעיקר מאושרת,  אוהבת אופנה ויופי, דואגת להיות בריאה ומאושרת ובעיקר שלמה עם עצמה בכל מידה. רותם, בחרה להקים מותג כלה בכל מידה, כי נשים מלאות יפות לא רק בשחור אלא גם בלבן.

והחליטה, בעקבות הסערה של קמפיין אופנת הנשים של PIPA להזמין נשים לצלם את עצמן ב'סלפי', להוסיף כיתוב ולתייג את העמוד שלה בפייסבוק ואולי- לזכות להיות השראה לשמלת כלה שתיקרא על שמכן. 

ליאה רותם: "הזדעזעתי מהתגובות לתמונות הנשים האמיתיות, אבל לא הופתעתי כי אני חווה זאת על בשרי בתגובות שמה שעולה מהן זה בעיקר בורות. מה שהמגיבים המביישים לא יודעים זה שעל כל תגובה כזו אני מקבלת עשרות תגובות אחרות, מכל אותן נערות ונשים אמיתיות שמחזקות ונותנות לי את הכוח להמשיך במה שאני עושה – ולכל אותן נשים מחזקות אני מתכוונת להחזיר." 

לדגם שמלת כלה הבא שלה היא רוצה לבחור אישה אמיתית, לכן היא מזמינה אתכן לעשות סלפי עם הכיתוב "יפה ומאושרת בכל מידה" ולתייג את עצמכן בעמוד העסקי שלה- Liaa כלה בכל מידה.

במטרה לקדם את הזכות לפרסום בכל מידה ובלי פוטושופ ולנפץ את המיתוס שמקדש את הרזון כמודל היופי הנשי.

מבין המשתתפות תבחר רותם את האחת שעל שמה יקרא דגם שמלת הכלה הבא שלה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה