איך תתאפרי כמו קים קרדשיאן בפסטיבל קאן 2016



מלני קספלר מציגה לכן - מראה האיפור ההיסטרי והמדובר של קים קרדשיאן בפסטיבל קאן 2016 עם כל השלבים וההסברים תוכלי לאפר את עצמך בדיוק כמו קים קרדשיאן!

1. לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני לו גם להיספג, הפריימר יתן לעור מראה חלק וישמור על האיפור למשך היום או הערב.

2. מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בתפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שלא יהיה מראה מסכתי וישתלב עם גוון הצוואר והמחשוף.

3. הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים.

4. הארות – מרחי מייק אפ בהיר מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים, תסחטי ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

5. פודרה – תפדרי את הפנים חוץ מהעפעפיים עם פודרה שקופה כדי לא לכסות את ההצללות וההארות שעשינו. מתחת לעיניים אפשר לעשות הארה עם פודרה בהירה יותר כדי להבליט את האיזור.

6. סומק ברונזר – חזקי את ההצללות בכל האזורים של המייק אפ הכהה בעזרת בנונזר שיתן לך מראה זוהר יותר, עכשיו תני חיוך רחב למראה והניחי בתפיחות קטנות נגיעה של סומק בגוון אפרסקי בתפוחי הלחיים כדי לתת מראה חמים יותר לפנים.

7. שימר – הניחי שימר על עצם הלחי, עצם הגבה, גשר האף, הסנטר ומעל השפה העליונה כדי לתת אשליה של שפתיים גדולות יותר.

8. צללית – בזווית הפנימית של העין הניחי צללית בגוון שמנת, על כל שטח העפעף הניחי צללית חומה שתתן לעין הצללה עד לשקע העין ותשטשי אותה כלפי מעלה.

בכפל העין הניחי צללית חומה טיפה ככה יותר וטשטשי אותה כלפי מעלה למראה מעושן יותר.

לתיחון תחתון נשתמש בעיפרון שחור בקו המים התחתון וגם מתחת לריסים, מרחי קו מתחת לעין צמוד לקו הריסים ותני לו משיכה מחוץ לעין כמו אייליינר.

קחי מברשת צללית קטנה ותיחום תחתון והתחילי לטשטש את העיפרון כלפי מטה כדי שתת מראה מעושן לעיפרון ולא חד מידי, עכשיו כשסיימת לטשטש קחי צללית שחורה והניחי אותה מעל העיפרון בטפיחות וגם אותה טשטשי כלפי מטה, כך הגוון השחור יהיה פיגמנטי יותר וגם יחזיק מעמד.

9. מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל. מרחי שכבה נדיבה של מסקרה מאריכה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי לעיניים.

10. גבות – סרקי את הגבות ותמלאי את אותן בעזרת צללית גבות פיגמנטית ומברשת גבות זוויתית או עם עיפרון גבות.

11. שפתיים – מרחי תוחם שפתיים טבעי וצבעי את כל השפתיים בעיפרון, מעל מרחי שפתון מט באותו הגוון, כך האודם יישאר לך לאורך זמן.

 תמונה: מהעמוד האינסטגרם של קים קרדשיאן.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה