הדגשת תווי פנים- הקיץ חוזרות למראה טבעי וזוהר



כמה פעמים כבר שמעת את המשפט "פנקי את עצמך במראה טבעי וזוהר" מי לא רוצה להיראות יפה ומטופחת כל הזמן,בלי להתאמץ יותר מידיי. הסיסמאות נמצאות בכל מקום, ואני תהיתי מה זה מראה טבעי וזוהר אם אני צריכה ללכת למכון יופי, התפיסה הרווחת שמראה טבעי לא צריך שום טאצ' קוסמטי רפואי האמנם?

החלטתי לבדוק במה מדובר, בין קריאה  של מאמרים שונים וטיול בין המכונים,  התחלתי לדמיין את עצמי זוהרת ולחשוב על מה ההיתי רוצה לשפר שיראה טבעי ומודגש תמיד. 

פניתי למכון היופי "רונית רפאל " באשדוד, ובקשתי לשמוע אייך אני יכלה להיות "במראה טבעי וזוהר" כל היום.

כשהגעתי למכון, פגשה אותי שני רפאל,  וסיפרה לי את הסוד למראה הטבעי ,  אשר נמצא בטיפול ייחודי, "הנקרא הדגשת תווי פנים".  

שני מה זה הדגשת תווי פנים ?

 הדגשת תווי פנים זהו טיפול המקנה  לך מראה טבעי ועדין, שמבליט את היופי שלך. הדגשת תווי פנים .זה  לא איפור קבוע ולא קעקוע זו שיטה שאנחנו מבצעים ברונית רפאל מעל 30 שנה,  הטיפול נעשה על שכבת אפי דרמיס שכבת עור עליונה בלבד והוא מותר  עלפי ההלכה גם לנשים מהמגזר החרדי.

יש מקומות בפנים שלעיתים לא מודגשים מספיק ומטשטשים עם השנים, המטרה של הטיפול  היא להדגיש את תווי הפנים והמראה טבעי והרענן כפי שהיה לך בעבר.

 זוהי  הטכניקה ייחודית  אשר מבוססת על פיגמנט טבעי שמדגיש את תווי הפנים בעדינות.  עיניים,שפתיים וגבות , אשר בסופו של תהליך ייראו שוב בצבעים אמתיים-טבעים

שני , למי מיועדת הדגשת תווי פנים?

הדגשת תווי הפנים מיועדת לנשים ולא חייבת להיות בעיה בשביל לבצע את ההדגשה, בנוסף יש נשים  אשר התווים של פניהם נמחקו, גבות הן המסגרת של הפנים שלנו ולכן נשם שיש להן גבות סדוקות עם קרחות יכולות לסדר אותם באמצעות ההדגשה,  גבות שאנחנו רוצים להדגיש  ולמלא ,זאת  בכדי שנוכל לתרום לעיצובן  ולהתאימן לסימטריה של הפנים.

שפתיים עם פיגמנטציה  כתמים בתוך השפה שצבען נעלם כתוצאה מעישון, שפתיים ללא מסגרת. עיניים נותן מראה לעין גדולה יותר, במידה והעיניים קטנות ניתן לתת טיפה הדמייה של העין פתוחה יותר. 

?האם ההדגשה כואבת 

לא. המקום המטופל עובר אלחוש על ידי משחה והוא אינו כואב מכיוון שהחדירה לשכבת האפי דרמיס מאד עדינה. גם בסוף הטיפול את לא תחושי בכאב  מלבד אדמומיות קלה שיכלה לצוץ

?כמה זמן  מחזיקה ההדגשה

 ההדגשה מלווה במספר טיפולים בהתאם לצורך ולגוון של הצבע על פני העור. לכן יש צורך במספר מפגשים על מנת לראות שזה נתפס. בשפתיים מומלץ לחדש אותה בין שנתיים עד ארבע שנים,

.בעיניים ובגבות בין שלוש עד שבע שנים

אחרי אבחון והתייעצות אנחנו עוברים לשלב הטיפול , בטיפול שני משרטטת את תווי הפנים שאני רוצה להדגיש . אני בחרתי להדגיש את הגבות שלא תמיד נראות בצורה סימטרית ושווה, המתנתי במשך 20 דק' עם משחה לאלחוש ועברנו לחוויה.

מסקנות הטיפול :

הטיפול קצר וקולע וללא שום כאב , התוצאה גבות מעוצבות סימטריות עם גוון אחיד . כמה כייף לצאת במראה טבעי .  

לפרטים נוספים חייגו לרונית רפאל סניף אשדוד 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה