וומן, איזה מספר את?



תאמינו או לא אבל בשנת 2017, כולנו בתור נשים ממוספרות על ידי גברים שממש מדרגים אותנו לפי המראה החיצוני שלנו. זה מקובל, לגיטימי בעיניהם ואפילו "טבעי" וזה קורה בכל מקום- ברשתות החברתיות, בקבוצות סגורות, בקבוצות וואטסאפ ואפילו בפאב השכונתי

אני לא פמיניסטית. לפעמים אני אולי אפילו קצת שוביניסטית ועדיין, כשהבנתי שגברים אשכרה מחלקים "ציונים" לנשים הזדעזעתי. השנה היא 2017 ונכון, יש דברים שלא חלפו מהעולם כמו פאבים עם "פלטת טוגנים" בתפריט, אבל למספר בחורות לפי המראה החיצוני שלהן נשמע לי יותר הזוי מערימת השמן והצרבת שלאחריה שמוגשת כמנה. 


שלא תטעו, הייתי מתה לקבל מידע פנימי אישי לגבי עצמי- אני אמנם לא חתול סקרן או חושבת שאני מהבחורות האלה שמישהו עלול לנקוע את הצוואר כי הוא הסתובב אחרי, אבל באמת שהייתי רוצה לדעת מהם הקריטריונים ואם יש כאלה. שנים שאני עובדת על להפוך לאדם טוב יותר, שמח יותר, כנה יותר והנה- כל מה שקובע את הערך שלי יושב על מראה חיצוני.

לא שאני באמת מופתעת. אני די נוטה לציניות וסקרזם ועדיין, זה כל כך מתיש ומבאס נשים. הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לגברים זה להפסיק עם זה ולנשים זה להתעלם מזה. עד כמה שאפשר, אבל עדיין להיות מודעות לזה. תאמינו או לא- אני, שמה אני לעומת בנות ממש ממש ממש שוות- קיבלתי מתישהו לפני כשנה צילום מסך של התכתבות בקבוצת פייסבוק סגורה של אנשי מחשבים (מגה גיקים) שלקחו תמונה שלי מהפייסבוק ודנו בה. מעולם לא הרגשתי כמו סטייק כמו באותו היום.


למיטב ידיעתי כל אחד נותן מספור לפי טעמו האישי ולעיתים נוצרים ויכוחים עד שהאישה מקבלת את ה"מספר" המקובל על חבורת גברים מגובשת... ועוד משהו- בכל שלב (לרוב בהתחלה) כל אחד מהגברים הללו יכול להכריז על בחורה מסוימת כ"האישה שלו" ואז החבר'ה מנועים מלמספר אותה (כמה ג'נטלמני מצידם, נכון?)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה