"מכבי יבנה זה מקום קסום"



"מכבי יבנה זה מקום קסום"...ככה בפשטות מביע גבי אדרי את דעתו על המועדון שהוא נמצא בו.
ראיון עם יבנאי אמיתי

כתב- ארז זנו

במשך עונה שלמה דיבר גבי אדרי בעיקר על הביחד. "אין כוכב גדול או שחקן גדול, יש את הביחד", היה אומר אדרי לאחר כל משחק. בכלל, אדרי הוא שחקן שמאוד מוערך בקרב חבריו לקבוצה. הן מהפן המקצועי והן מהפן האישי, שחקן שמחבר בין כולם. רץ הרבה על המגרש ונלחם על כל כדור. על העונה הזאת הוא יכול לדבר בערך שעות על גבי שעות. גם על המהפך המדהים שיבנה עשתה, על חמשת ההפסדים שבהם אף אחד לא נשבר אבל בעיקר על כך שהכל זה מלמעלה והוא לא נותן לאף אחד לשכוח את זה ומזכיר את זה בכל הזדמנות.  במשחק האחרון הצהיר אדרי שהתחזק לאחרונה בדת, כי הוא לא מתכוון לשחק בשבת. בימים אלו הוא בודק אפשרויות שונות לשלב את הלאומית עם הכדורגל ומתייעץ יחד עם רבו לגבי העניין.

עכשיו, אחרי שהוא הגשים את חלומו העיקרי וזה להצליח עם מכבי יבנה הוא מתפנה לעונה חדשה, קשה במיוחד ולכן הוא כבר מתחילת הקיץ החל להתאמן במכון כושר על מנת להגיע מוכן לאימוני טרום העונה. אדרי ממשיך עם יבנה לעונה הבאה ולא מדובר במשהו מובן מאליו. ישנם מספר יבנאים שכנראה יעזבו את המערכת עקב העפלה אבל המאמן זוזוט רוצה את אדרי אצלו בקבוצה ומאמין בו על המגרש ומחוצה לו. בימים הקרובים הקשר יבלה עם אשתו בנופש (על פי בקשתה). אה כן, כמובן שהייתה שאלה גם על אוראל אחיו ועל האפשרות שהם ישחקו יחדיו.

קודם כל, אחרי עונה כזאת מטורפת. איך אתה מבלה בחודשי הקיץ?

"האמת היא שמהשנה הזאת צריך לנוח הכי הרבה , זאת הייתה עונה עמוסה מאוד,  נחתי קצת באילת, גם חו''ל בתכנון  , מה שהאישה תרצה לעשות אני אחריה. היא מחכה כל השנה שאני אצא לחופש. היא התקשרה אליי בוכה אחרי המשחק היא הייתה מאושרת שעלינו אבל מאושרת יותר שיצאתי לחופש"

יכולת לתאר סוף עונה יותר משוגע מזה?

"האמת שהעונה המטורפת הזאת הייתה חייבת סוף מטורף שכזה אי אפשר היה לגמור אותה ב"עוד" משחק היה ברור לי שזה הולך להיות משחק מטורף"

לכל אורך העונה סיפרת שיש משהו מיוחד בקבוצה הזאת. מה היה הדבר העיקרי שהביא להצלחה?

"תראה אני משחק הרבה שנים במכבי יבנה אבל אי אפשר להגיד שזאת הייתה תמיד אותה קבוצה. השתנו הרבה דברים במועדון וזה יאמר לזכותו של יוסי, אני תמיד מסתכל על דברים שמעבר ל90 דקות במגרש. בכל הקשור למה שמעבר למשחק עצמו אני יכול להגיד שהמועדון השתדרג בכמה רמות. אני חושב שהשנה הזאת מה שניצח את כל המשחקים זה הביחד אתה יכול לראות תמונות של הספסל אחרי ניצחונות את אף אחד לא עניין טובתו האישית רק הצלחת המועדון עמדה מול עינינו..."

איך הרגשת בחגיגות העלייה?

"ואוו הייתה הרגשה מדהימה תראה זה לא לעלות ליגה עם שעריים, יפו או כל מקום אחר. זה הבית שלך, זה האנשים שאתה אוהב ואוהבים אותך. אני מגיל 0 במועדון, זאת התפרצות של עשרות שנים יש כאלה שהמטרות שלהם הן להגיע לירח, אני המטרה שלי תמיד הייתה להיות שותף להצלחות במכבי יבנה ולהביא את המועדון למקום  גבוה יותר, אין מאושר ממני."

עכשיו כשאתם בלאומית, צפויים להיות שינויים בסגל השחקנים. יכול להיות שתצליחו לשמור על אותו מרקם חברתי?

"ללא ספק . כל כך הרבה שחקנים הגיעו לפה עם אופי מסויים והשתנו איך שדרכו במועדון. מכבי יבנה זה מקום קסום ואי אפשר שלא להידבק במרקם שיש במועדון."

כאחד שכנראה יישאר בקבוצה. תהיה עליך יותר אחריות כמקומי?

"אני יכול להעיד על עצמי שלא השתנתי מאז היום הראשון שהגעתי למועדון אין קשר לליגה או לגיל תמיד הייתה עליי אחריות ותמיד חובת ההוכחה הייתה עליי ."

היית רוצה לראות את אחיך אוראל מצטרף אליך לקבוצה?

"חחח ידעתי שהשאלה הזאת תגיע. ברור שאני רוצה שיחזור אין יותר כיף מלשחק איתו יחד אבל אני חושב שהוא צריך לנסות קודם בליגת העל אם לא ליגת על ברור ש"רק במכבי יבנה" זה הבית ואוהבים אותו מאוד פה."

הולכת להיות ליגה קשה ביותר, אתה מכין את עצמך לזה?

"אני מתאמן בחדר כושר כל יום , ברור לכולנו שצריך לשדרג את היכולת כדי להשתלב בליגה הלאומית. התכנון הוא לעבוד קשה יותר מבכל שנה אחרת כי זאת הולכת להיות עונה שונה לחלוטין מהקודמות לה."

הצהרת בעבר שלא תשחק בשבת. איפה זה עומד ואיך תצליח לשלב?

"אני עומד מאחורי המילים שלי. שבת זה הדבר החשוב ביותר בעולם ואין שני לה. אני עושה בדיקות בכל הקשור לזה מבחינת הלכה.
אני רוצה להוסיף משהו ברשותך. כל מי שהיה השנה במשחקים של מכבי יבנה ראה ניסים גדולים. אנחנו לא הקבוצה הגדולה בהיסטוריה. הייתה ליגה שוויונית מאוד , מה שהביא אותנו לאיפה שאנחנו היום זאת האמונה בקדוש ברוך הוא. אלוהים איתנו בכל רגע בחיינו ואני מודה לו על כך בכל אפשרות .

הקב"ה, מלך מלכי המלכים תודה על כך ששמרת עלינו כל השנה, שימחת אותנו ועזרת לנו לשמח עיר שלמה שאין חשוב מכך!!!
מכבי יבנה נמצאת סוף סוף במקומה הטבעי!!!!"


 
$(function(){setImageBanner('0d60ef19-1613-44cb-b6ee-76bfed8d5f9c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('48d3a670-1a19-41ea-92e8-f2a3913e1df9','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה