לוקח אחריות



בגיל 27 הופך אלעד הופמן להיות השחקן בעל הניסיון הרב באליצור יבנה. בליגת העל כנראה לא מחזיקים יותר מדי מהכוכב של יבנה ואליצור היא זאת שמרוויחה מכך. אחרי צמצום תקציבי בקופת המועדון, יצטרך אלעד הופמן בעונה קריטית מבחינתו להוביל את יבנה בעונה לא קלה מבחינתה. המקום הביתי, ההנהלה שתומכת והמאמן שמבין אותו יהיו לטובתו. הזמן יעשה את שלו האם הצליח בכך.

ארז זנו

עונה אחר עונה מצליח אלעד הופמן להגיע לשיאים חדשים. בהתחלה זה היה תגלית העונה, לאחר מכן שחקן המשתפר של העונה ומאז חבר בחמישיית העונה באופן קבוע וכמובן האולסטאר וכל זה בליגה הלאומית. אין ספק שמדובר באחד השחקנים האיכותיים שהליגה הזאת מציעה בשנים האחרונות ובכל זאת, המעבר החלק לליגת העל ממאן להגיע. נכון, הוא היה שם באשקלון וגם בבני השרון אבל לא הותיר שום חותם ולמען האמת גם לא זכה ליותר מדי דקות על מנת שיוכל להשאיר איזה שהוא רושם. מי שבעיקר נהנית מכך היא אליצור יבנה ואוהדיה. הופמן מצליח לשמור על איכות גבוהה של כדורסל בשנים האחרונות ומתעלה על עצמו גם ברגעי האמת. גם את העונה הזאת יפתח השחקן המצוין במדי יבנה למרות צמצום תקציבי בקופת המועדון. הופמן בן ה27 כמובן היה שמח לקחת חלק בליגת העל אך רק בתור שחקן מן המניין ולא נער פוסטר על הספסל. הבחירה ביבנה, אומר הופמן, היא ממש לא ברירת מחדל אלא רצון טוב של שני הצדדים שלמרות האיפוק התקציבי הגיעו להבנות מהר מאוד לאחר שגם השחקן וגם ההנהלה באו אחד לקראת השני. השארתו של הופמן מסמלת רבות את רצון ההנהלה לשמור על סוג של הסמל שלה. אחרי עזיבתם של צפריר וולפר וניר גולן והגעתם של מספר צעירים נראה כי הופמן בגילו היחסית צעיר הופך להיות העונה הבוגר האחראי וכמובן הקפטן שיוביל את הקבוצה קדימה.

אלעד כבר שלוש שנים בתחילת העונה אני שואל את אותה השאלה. הבאת עונה ענקית, איך לא מצאת קבוצה בליגת העל?

"כנראה שהמאמנים בליגת העל לא תופסים ממני כמו שאני חושב או הייתי רוצה שיתפסו ממני. אליצור זאת הבחירה הטובה שלי"

לא הייתי אומר ברירת מחדל

"לא ממש לא. היו לי כמה אופציות אבל העדפתי את יבנה. אני חושב אפילו שכל מי שקורא ומכיר את מה שהולך ביני לבין הקבוצה יכול לראות שיש פה חיבור טוב ואני מאוד אוהב את הקבוצה וזה הבית שלי וכיף לי פה. זה הנהלה ומאמן שהולכים איתי. גם אני וגם הם היו צריכים להתגמש והם עשו מאמצים להשאיר אותי. שאול עשה את המאמצים להשאיר אותי ואני שמח על כך"

לא קשה לך הסיטואציה הזאת לא להיות בליגת העל?

"היא קשה לי והיא מאוד קטנה כי עכשיו אני הרבה יותר בוגר, אני מבין מה חשוב לי יותר בחיים וזה אושר. אולי הייתי יכול גם להצליח אבל להיות בספסל בליגת העל ולהיות דאון זה לא מתאים לי. אני מאוד מאושר להיות פה ולמרות שהיו מעט בעיות, האדם שהכי שמח שסגר פה זה אני"

נראה שהעונה תהיה קצת יותר אחריות מבדרך כלל, אחרי שצפריר וגולן עזבו, יותר מאשר שנים עברו.

" נכון, אבל זה משהו שאני לא מפחד ממנו זה משהו שאני נורא אוהב. יש פה גם את נועם (מטלון) שעשה פה שלוש עליות ומנוסה בליגה והיה בנבחרות ודברים כאלה. נכון שהאחריות תגדל וזה בסדר גמור. בהתחלה היה פה חשש שהתקציב יהיה נמוך ויהיו בעיות ולמרות שבאמת עזבו אותנו כמה שחקנים משמעותיים אני חושב שנבנתה פה קבוצה שאמנם צעירה אבל עם שחקנים שכבר היו בליגה הזאת ומכירים אותה ולפי האימונים אני חושב שיש פה יחידה אחת טובה ואני מקווה שנעשה עונה טובה לפחות כמו העונה שעברה"

חבורה של צעירים. מאתגר?

"מאוד מאתגר. אני מרגיש באמת אחריות בעניין הזה, לתת להם יותר מהניסיון שלי. הם בחורים אינטליגנטים וחכמים שאוהבים כדורסל. אני מקווה שהם יתפתחו השנה הרבה בזכות נתי המאמן. הם כישרוניים ואני מאחל להם עתיד טוב"

ידוע שתקציב הקבוצה ירד השנה, זה משנה את המטרות?

“תראה כל שנה יש פה קבוצה ובשנה שעברה גם לא הגדרנו מטרות. אנחנו קודם כל צריכים להיות עם כל הסגל השלם ולהתאמן בצורה משמעותית ואולי אפילו לפתוח את הליגה עם כמה משחקים ורק אז אפשר לדבר על מטרות. אני אוהב להתחיל את העונה ולראות מה המצב איתנו ורק לאחר מכן להתייחס למטרות "

 גם אתה וגם נתי מרעיפים מחמאות אחד על השני, נראה שיש ביניכם כימיה טובה...

"באמת יש בינינו כימיה טובה. הוא מבין אותי ואני מבין אותו. מעבר לכך שמדובר במאמן באמת טוב מדובר בבן אדם מצוין. לא רק אני שמקבל ממנו דקות אומר את זה אלא גם שחקני ספסל יכולים להעיד על כך שהוא מאוד מאוד הוגן ומאוד אמיתי וזה משהו שאני מאוד מעריך. התחברנו בצורה חברית ואני שמח להמשיך איתו גם בעונה הזאת ואני מקווה שהיא תימשך איתו כמה שיותר"

 


 
$(function(){setImageBanner('909efa34-1b34-42fe-b8a5-316191a31c5b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('b28e90d9-8db3-4122-9742-c94153c8a2c3','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה