יבנה ניצחה בבולגריה 3-1



מכבי יבנה נחתה השבוע בבולגריה וכבר ניצחה 3-1 את בואטה גראפץ מהליגה השנייה המקומית * לשחקנים יש רק מחמאות על מחנה האימונים * חברת הבנייה צרפתי שמעון החליטה לקחת חסותה על הקבוצה

ארז זנו

במכבי יבנה ממשיכים להתכונן לפתיחת העונה במרץ רב, וביום שלישי הגיעה הקבוצה לפלובדיב, בולגריה, למחנה אימונים בן עשרה ימים. כבר בימים הראשונים דיברו ביבנה על המתקן המשובח ועל כך שהם נהנים להתאמן במקום כה פסטורלי.

בנוסף, למרות שמדובר במחנה אימונים מוכר, יבנה היא הקבוצה היחידה ששוהה במקום ולכן כל המתקנים עומדים לרשותה והשחקנים זוכים ליחס חם מצד הבולגרים. "האוכל פה טוב, החדרים טובים והמתקנים מעולים. זה מה שעוזר לנו פה. זה לא מובן מאליו שיש תנאים כאלה במחנות אימונים", אמר החלוץ אורן ניסים יממה לאחר הגעתו לבולגריה.

בצוות המקצועי יזמו שלושה משחקי אימון בבולגריה. הראשון ביניהם שוחק ביום חמישי בערב מול בואטה גראפץ מהליגה השנייה המקומית. למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה ניצחה יבנה3-1 משערים של נבו מזרחי (שער ראשון במדי יבנה) אוראל אדרי והזר שנבחן שלמרות שכבש היה די פושר. זוזוט כהרגלו אמר לאחר המשחק כי התוצאה פחות חשובה עבורו אבל תמיד נחמד לנצח. בימים הקרובים תמשיך יבנה במחנה האימונים ונמשיך לעדכן לגבי משחקי האימון בפלובדיב. בתחילת השבוע אמורה מכבי יבנה לקיים עוד שני משחקי אימון.

מתכונת המחנה היא כזאת שבכל יום מתקיימים שני אימונים, וביום של משחק מתקיים אימון אחד, וכל זאת על מנת שהשחקנים ייכנסו לכושר אופטימאלי לקראת תחילת העונה.

שחקנים בקבוצה סיפרו על אווירה טובה באימונים ועל חיבור עם השחקנים החדשים נבו מזרחי, דידי אונגר, נדב מוניס ובר לייבה.

המאמן יוסי זוזוט סיפר מבולגריה על מטרות המחנה: "הגענו לפה על מנת להפוך לקבוצה טובה יותר. יש לנו סגל כמעט מושלם, וזה די נדיר לקבוצה בתקופה הזאת של הקיץ. צירפנו מספר שחקנים שאני חושב שיכולים לעזור לנו, וזה הזמן לחבר אותם למערכת. גם ברמה המקצועית וגם ברמה אישית-חברתית. אנחנו משתדלים להעביר פה אימונים חזקים ומועילים. אין ספק שהשקט הנפשי של המקום עוזר לנו מאוד. אני מאמין שהכח שלנו זה באחדות שלנו".

יש כוונה לצרף עוד שחקנים?

"אני חושב שחסרים לנו לפחות עוד שני שחקנים. אסור לשכוח שעזבו אותנו לא מעט שחקנים. זה לא רק שחקני הרכב אלא גם שחקני ספסל, ומישהו צריך לאייש את העמדות האלה".

מה בנוגע לזרים?

"יש שלושה שחקנים זרים שאמורים להיבחן אצלנו, אבל חשוב לי להבהיר שאני לא אקח סתם שחקנים כדי שיישבו בספסל או ביציע. אם אני מביא שחקנים זרים אז זה כדי שהם ישדרגו את מכבי יבנה. אף אחד לא רודף אחרינו. אנחנו לא רוצים לעשות מהלכים פזיזים".

כשזוזוט מדבר על מהלכים פזיזים, הוא מדבר בין היתר על העניין התקציבי. למרות שמכבי יבנה היא אחד המועדונים המסודרים בליגה הלאומית, חוסר הוודאות סביב התקצוב ממועצת ההימורים גורם לחוסר שינה אצל יו"ר הקבוצה חיים אזולאי. וולובלסקי וקפלן בבולגריה

אזולאי סיפר השבוע, כי הוא, כמו יתר יושבי הראש של קבוצות הליגה הלאומית, מחכה בציפייה לשמוע מה יעלה בגורל הקבוצות התלויות, בלי יוצא מן הכלל, בכספי הטוטו. "הם חייבים לשים סוף למריבות ביניהם ולפתור את הבעיה. אנחנו אמנם מחתימים שחקנים ויש לנו סוג של יציבות כלכלית, בניגוד ללא מעט קבוצות אחרות, אבל אסור לנו להגיע למצב שיהיה חסר לנו כסף. אנחנו בוחנים כל שקל שאנחנו מוציאים ואני מקווה שלטובת כולם הריב בין הטוטו להתאחדות ייפתר במהרה ונוכל להכין את עצמנו בראש שקט לליגה".

בהקשר זה נודע השבוע, כי חברת הבנייה צרפתי שמעון החליטה להעניק חסות בלעדית למכבי יבנה. מהחברה נמסר כי היקף החסות מוערך במאות אלפי שקלים לעונת המשחקים 2013/14. לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל השיווק בחברה, "הסיוע הכספי יועבר לתפעול שוטף של המועדון, כחלק מהרצון לפיתוח חיי קהילה, תרבות וספורט ביבנה".

אין ספק כי כניסתו של הספונסר צרפתי מסייעת לקבוצה מבחינה תקציבית, וביבנה היו מעוניינים להביא קשר אחורי ברמה גבוהה.

בנושא אחר: במהלך סוף השבוע שעבר התאמן השוער דורון רוזנקוביץ' בקבוצה לאחר שביקש לשמור על כושר. רוזנקוביץ' ידוע כשוער מצוין בליגה א', והיו שמועות כי יהיה שוער המשנה של יבנה. ביבנה הבהירו כי כבר סיכמו עם השוער הצעיר בן וולובלסקי, שנחשב כבן בית בקבוצה, ולמרות היכולת המוכחת של רוזנקוביץ', החליטו במועדון ללכת עם היושר ולהישאר עם וולובלסקי הצעיר ולתת בו אמון לקראת העונה הקרובה.


 
$(function(){setImageBanner('7389e413-408c-42f9-8d35-ec779ac91bfb','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('45bf19c3-9f2d-4140-b9ca-e082f97c3d72','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה