"אנחנו מסוגלים להביא כפול אוהדים משנה שעברה"



קפטן בית"ר יבנה אמנם חושש מהמצב הכלכלי של הקבוצה אבל סומך על הרוח היבנאית שהביאה אותם עד הלום. עם יכולת טובה ומשחקים באצטדיון החדש מנפק הקפטן את הציטוט שבכותרת

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 

עונה מדהימה עברה על יוגב בנישו. קפטן בית"ר יבנה זכה להניף את גביע המחוז ואת צלחת האליפות וזה לעיני מאות אוהדים. בימים האחרונים החלה בית"ר יבנה להתאמן והרגשות מעורבים. מצד אחד התרגשות רבה לקראת עונה חדשה בליגה יותר גבוהה ומצד שני אפלה רבה סביב המצב הכלכלי. כזכור השחקנים בעונה שעברה שיחקו בהתנדבות והעונה יש רצון מאוד גדול מצידם לקבל סכום צנוע על מנת שיוכלו "להצדיק" את ההיעדרות מהבתים שלהם בשעות הערב ובימי שישי. ההנהלה מצידה מנסה בכל כוחה להעמיד קודם את התקציב המינימלי שעומד על כ 220 אלף ש"ח על מנת לפתוח את העונה בצורה ראויה. בינתיים מדבר בנישו על העונה הדהימה שהקבוצה עשתה, על פתיחת האימונים, על השחקנים שעוזבים את ביתם למען הקבוצה, על בעיות שצפויות להם וכמובן על העונה שבפתח.

 

 

- יוגב, אנחנו באימונים הראשונים, איך ההרגשה לחזור?

 

"קודם כל תמיד טוב לחזור ולהתאמן. זה נחמד לראות עוד פעם את השחקנים. יחד עם זאת המצב של אי הוודאות הכלכלית קצת מקשה עלינו. היינו רוצים ושמחים לראות תמיכה בקבוצה הזאת. עשינו עונה מדהימה בשנה שעברה והיה מאוד מרגש לראות את כל האוהדים תומכים בנו ואנחנו זקוקים להם גם עכשיו. ברמה האישית נחמד לראות פה פרצופים חדשים. הייתי רוצה שתהיה פה קבוצה חזקה, עיקשת ועם הרבה רצון להצלחה. אנחנו עדיין לא סגל מלא אבל אני מאמין שעם הזמן יחזרו לנו מספר שחקנים".

 

 - סיימתם את העונה בסערה. נראה שלא הצלחתם להמשיך את המומנטום גם בימים אלו.

"האמת שכן, ישנה בעיה כספית שאנחנו מקווים שהיא תיפתר. זה לא חשוב רק לנו אלא לכל מי שחשוב לו לראות שחקנים מקומיים. למי שחשב אחרת, גם העונה הולכת להיות פה קבוצה שתהיה מורכבת מיבנאים בלבד. כמובן שאני מקווה שכן הזמן יעשה את שלו ויחד עם האימונים המתקדמים נוכל לראות פה קבוצה ראויה לליגה ב' ולא פחות חשוב עם שקט כלכלי".

 

 

 

- עליתם לליגה קצת יותר חזקה, יותר פיזית ונראה שרוב השחקנים צפויים להמשיך, כששני הבלמים עומרי זראי ויאיר אבוחצירא לא אמורים להמשיך. אתם חושבים שברמה המקצועית אתם מסוגלים להתמודד בליגה החדשה?

 

"אני חושב שהקבוצה של העונה שעברה הייתה שווה מרכז טבלה בליגה ב'. בנוסף, אנחנו אמורים להוסיף עוד יחידת אימון בכל שבוע ולהגביר את הכושר הגופני שלנו. אני מקווה שיהיו לנו תנאים נוחים באצטדיון החדש להתאמן בצורה נעימה ולא לנדוד ממגרש למגרש. חוץ מזה אני סומך על המאמן שיידע לעשות את ההתאמות שלו ברמה המקצועית".

 

 

- זה לא סוד שבעונה שעברה כולכם שיחקתם בהתנדבות. מה צפוי העונה?

 

"כן, נכון שיחקנו בחינם ובעיקר הרוח הקבוצתית היא זאת שהשפיעה על כולנו. העונה אני מקווה שזה קצת ישתנה. מדובר פה בשלושה אימונים בשבוע ועוד משחק ביום שישי ככה שזה ארבע פעמים מחוץ לבית. אני חושב שמגיע לנו כמה שקלים שהם בעיקר החזר הוצאות ואקסטרה על המאמץ והזמן שאנחנו משקיעים ומוציאים. אסור לשכוח שיש פה גם בעלי משפחות שעוזבים הכל ובאים רק על מנת לייצג את העיר יבנה ואני חושב שהם עושים זאת עד כה בכבוד. כולי תפילה שהעניינים האלה יסתדרו ונגיע בראש שקט לתחילת העונה".

 

 

- אנחנו נמצאים במגרש ה 300, מעל הבריכה העירונית. לא בדיוק המגרש הנח בעולם

 

"לא, אבל אנחנו לא מתפנקים. אנחנו בכוונה התחלנו את האימונים כמה שבועות לפני כולם כי אנחנו רוצים להגיע בכושר קצת יותר טוב משאר הליגה ולהגיע עם פור מסוים. מבחינתנו אנחנו רוצים להראות שנעשה הכל על מנת שהקבוצה הזאת תעמוד על הרגליים ולא נוותר על המיזם המדהים הזה. יש פה חבר'ה מצוינים שמוכנים להתאמן קשה ולעבוד בצורה חרוצה על מנת להגיע בשיא המוכנות לליגה".

 

 

- כמובן שהעונה האצטדיון העירוני יהיה מוכן. יש ציפייה לשחק בו?

 

"אתה רואה סיבה שלא? הרי אסור לשכוח שעונה שעברה הבאנו כ 250-300 אוהדים במשחקי הבית והיה מאוד לא נח לקהל לשבת שם. אנחנו מביאים קהל וכמובן שלנו השחקנים, יהיה יותר כיף ונעים לשחק במגרש חדיש. חוץ מזה אני לא בטוח שהקצלה ארנה יהיה כשיר מבחינת ההתאחדות לארח את משחקי הבית בליגה הזאת".

 

 

 

- דיברת על הקהל, אתה חושב שאתם מסוגלים גם העונה כמות כזאת של אוהדים או שזאת הייתה אפיזודה חולפת מההתלהבות?

 

"זה הרבה מאוד תלוי בנו. בשנה שעברה הבאנו את הרוח הקבוצתית שלנו שמאוד דיברה לקהל היבנאי ואני מאמין ומקווה שגם העונה נצליח לעשות זאת. הרוח היבנאית היא זאת שהצליחה לחבר בין השחקנים המקומיים לקהל המקומי. אם נצליח להביא את היכולת של השנה שעברה ונשחק באצטדיון אני אומר לך שאנחנו מסוגלים להביא אפילו כפול אוהדים".

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('b843118a-5470-4d15-97ee-fb90d61eab57','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('5de64b1f-e3cd-4997-82c7-76f11c342639','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה