כתומים מחלודה



מכבי יבנה החלה את משחקיה בגביע הטוטו עם תיקו מאופס מול נערי ראשון לציון. ביום שישי המחזור השני נגד הפועל י-ם בבלומפילד

כתב- ארז זנו, צילום- חסדאי כהן

דוד רביבו. מתח כבר במחצית הראשונהאחרי קיץ עמוס בהחתמות מעניינות, מחנה אימונים מוצלח ודחייה בת שבוע עקב הלחימה בדרום, הציגה יבנה את סוללת הרכש שלה במשחק גביע הטוטו מול הכתומים מראשון לציון במגרש בסופרלנד. כ-150 יבנאים סקרנים הגיעו בשעת ערב נעימה לצפות בלא פחות מחמישה שחקני הרכב חדשים שעטו על עצמם את מדי הקבוצה (ליאור ז'אן, אורי אברהם, דוד רביבו, סרג' איילי ויוסי אסייג) ועוד שני מחליפים חדשים בדמותם של עידן חג'ג' ואוהד הרוש שעלו מהספסל. הקבוצה המסקרנת של יבנה שיחקה מול צעירי ראשון לציון. הקבוצה מעיר היין לא עברה בבקרה ולכן שיחקה עם השחקנים המושאלים שלה וכאלה שהיו בעונה שעברה. קצת לפני המשחק ביקש מאמן ראשון שרון מימר מיוסי זוזוט להפסיק לכבוש אחרי השער השלישי. פסיכולוגיה או לא, גם מימר ידע שהוא מגיע עם הרכב שצפוי להשתנות בימים הקרובים לאחר שהקבוצה עברה לידיה של העירייה שרק מהשבוע הזה מתחילה להזרים כספים לרכש. אבל אנחנו בעניין של יבנה. קשה מאוד וזה אף יהיה לא הוגן לשפוט כל כך מהר את החיזוק שהגיע. משחק ראשון בגביע הטוטו זה לא אמור להגיד שום דבר על הליגה ולא לתת אינדיקציה כלשהיא. דוד רביבו, אולי הכוכב הכי גדול שנחת בעיר מזה שנים רבות, לא בלט יתר על מידה ובדקה ה41 הוחלף עקב מתיחה. יוסי אסייג היה טוב מאוד בחצי הראשון והיה פעיל על הקו.
סרג איילי. השפיץ של הנעל לסרג' איילי היו שתי הזדמנויות טובות ורק השפיץ של הנעל פספס כדור מול שער ריק. אורי אברהם היה לא רע באגף שמאל. חג'ג' איבד מספר כדורים אבל רואים שהוא יכול להביא תנופה מהספסל ואוהד הרוש, חלוץ צעיר שהגיע מבני יהודה, שיחק שתי דקות אבל יש לו מבנה גוף גדול מאוד. רק על דבר אחד אני יכול להיות בטוח ולשים את המילה שלי על כך. ליאור ז'אן הוא בינגו. בול פגיעה. לטעמי, השחקן הטוב בליגה. הוא תפקד כבלם (ז'אן את ז'אן בחלק האחורי ביחד עם מורן) והיה מצוין. לא רק בחילוץ אלא בעיקר בגלל הניסיון. ביבנה אומרים כי הוא הגיע בשכר סביר וויתר על מקומות אחרים בשביל לבוא ליבנה. ללא ספק החתמה ראויה של הקבוצה. ז'אן דיבר על טבילת האש הראשונה שלו במדי הקבוצה "היה משחק חלש מאוד. רואים שזה המשחק הראשון של העונה. אני מאמין שאנחנו ניראה הרבה יותר טוב בהמשך הדרך" על הגעתו ליבנה אמר הבלם " אני יודע שיש פה קהילה טובה ומועדון מסודר. ויתרתי על מקומות אחרים בשביל להגיע ליבנה. אני לא מתכוון להעביר פה את הזמן. בונים פה משהו טוב ואני מרגיש מחובר למקום"

גבי אדרי. משחק טוב לקפטןמבין כל הרכש שנעשה השחקן הבולט במשחק היה דווקא המגן גבי אדרי שהיה טוב מאוד בשני צידי המגרש. יוסי תורג'מן, שנתן מחנה אימונים מצוין בבולגריה, מקבל קרדיט מהמאמן והיה לא רע במרכז השדה. בעיטה שלו מחוץ לרחבה לא הייתה רחוקה מלהיכנס ורק התעופפות של יוסי שקל, אקס יבנה, הוציאה את הכדור.

 

אם יש משהו שבלט מאוד במשחק הוא הקצב. כל החלק הקדמי כבד מדי, איטי וכך גם נראות ההתקפות. מלבד יוסי אסייג שמביא איתו את מימד המהירות (חייב לשחק על הקו שם הוא בא יותר לידי ביטוי) אין ליבנה אף שחקן מהיר. בגזרת החילופים, דניאל יפרגן הוא הצעיר היחיד שעלה מהספסל. עמית לוגסי, אולי התקווה הגדולה של הקבוצה ואדריכלי ההישארות אשתקד, זכה לתמורה בעד העבודה הקשה וזומן לסגל המורחב של הנבחרת הצעירה ולכן לא היה בסגל הקבוצה.

שוב, המשחק הוא לא אינדיקציה לכלום אבל מכיוון שביבנה יש ציפייה רבה מהקבוצה, אז היה רצון לראות שערים וניצחון. גם מאמן הקבוצה יוסי זוזוט דיבר על כך "רצינו לפתוח ברגל ימין את המפעל אבל זה לא היה זה. יש עוד הרבה דברים לעבוד עליהם ויש עוד מה לעשות ולשפר".

אנחנו נמצאים שבוע לפני פתיחת העונה. מה קורה מבחינת סגל השחקנים?

"אנחנו רוצים לצרף עוד לפחות ארבעה שחקנים. יש לנו אולי סגל טוב אבל הוא קצר וצריך להעמיק את הסגל. אני מקווה שבימים הקרובים יהיו התפתחויות".

המאמן זוזוט מדבר על צירוף של שחקנים וכבר ישנם שמות שנזרקים לאוויר. הראשון הוא של ניר נחום. הקיצוני האשדודי ששיחק אשתקד בראשון לציון נצפה במשחק. העניין הוא שלא ברור בשביל איזו קבוצה. ישנם מגעים מתקדמים בינו לבין אנשי יבנה אבל שום דבר לא סגור. עוד שם שעלה הוא של אור פישביין החלוץ הפתח תקוואי. כרגע מדובר בגישושים אבל זה לא סוד שביבנה צריכים להתחזק בעוד חלוץ אחד לפחות. אם יש משהו שכן היה מהנה במשחק אתמול הרי זוהי התלבושת. ביבנה חזרו (בשעה טובה) לתלבושת צהוב- כחול המסורתית מה שיצר רושם מאד חיובי בקהל. טוב יעשו ביבנה אם ימשיכו בקו הזה גם בהמשך העונה. ביום שישי בשעה 16:30 תתארח יבנה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו בבלומפילד למשחק מול הפועל ירושלים. אצטדיון טדי עובד טיפול ולכן הוא לא מאושר. לאחר מכן ביום שלישי תארח יבנה את קרית גת למשחק שינעל את הבית. ואז ביום שישי הבא תתחיל הליגה עם משחק חוץ מול....הפועל ירושלים. בהצלחה.

 


 
$(function(){setImageBanner('abd2d153-4362-473b-bbee-bcc549d2d49e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('a131c9bb-e645-4fc8-aa74-a3437bd9bd4b','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה