"אני לא מתחבא מאחורי הצהרות"



הציפיות הגדולות של הקהל, השמות הבכירים שהגיעו, הדוגמא האישית של לוגסי, הרצון לשיפור בהגנה וגם האצטדיון, קבוצת הנוער, ההיעדרות של פרץ והמדיניות החדשה במועדון. המאמן יוסי זוזוט פותח עונה חמישית במועדון ומדבר על הכל. אל תפספסו

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 

אם יש משהו שהשתנה העונה בניגוד לשנים הקודמות במכבי יבנה הרי זה אי החשש לצאת בהצהרות. מאמן הקבוצה יוסי זוזוט אומר בפה מלא, פנינו לעבר הפלייאוף העליון. גם המאמן יודע שהקבוצה עשתה רכש נפלא ביחס לשנים הקודמות ועם שמות מבטיחים כמו דוד רביבו, ליאור ז'אן וניבאלדו, אין לקבוצה אלא ללכת קדימה. דווקא על פי המאמן, התקציב לא השתנה ונשאר על מינימום לליגה (כ 4.2 מיליון שקלים) אבל עם סגל השחקנים הקיים וביחס לשאר הליגה, ונוסיף לכך את השקט שיש במועדון, אז יבנה צריכה לסיים מעלה מעלה. רגע לפני פתיחת הליגה מדבר המאמן יוסי זוזוט על הכל מהכל. על כך שהסגל עדיין חסר ויש מה להשתפר, מדבר על החיזוק שהגיע, כמובן גם על עמית לוגסי הצעיר שהגיע משום מקום והפתיע. על הסגל היחסית מבוגר שיש בקבוצה וגם על האצטדיון והקהל המקומי. כיאה לראיון פתיחת עונה.

 

 

יחד עם הקבוצה. לא חרגו מהתקציביוסי, אנחנו נמצאים בפתיחתה של עונה. אתה מרוצה מסגל השחקנים שלך?

 "אני מרוצה ממה שיש לי, אני חושב שהבאנו העונה שחקני רכש טובים ואיכותיים אבל זה לא מספיק. הסגל הוא יחסית קצר ואנחנו צריכים להתחזק בעוד ארבעה שחקנים נוספים. בימים הקרובים אנחנו נביא שני שחקנים איכותיים. צריך לזכור, מאור פרץ נפצע והוא ייעדר בין 4-8 חודשים וזה לא מעט זמן. מאור מאוד חשוב לנו ואנחנו צריכים להביא מחליף בהתאם".

 

ליאור זאן. יבנה עשתה רכש משמעותי בקיץעשיתם רכש יוצא מן הכלל. האם הוא חורג מגבולות תקציב המינימום שאתם הצגתם?

"לא, אנחנו עדיין בגבולות התקציב. זה נכון שהבאנו שחקנים כמו דוד רביבו וניבאלדו וליאור ז'אן שאולי זה נראה שעלו לנו הון תועפות אבל המציאות היא אחרת. דוד הגיע עם מימון כמעט מלא של הספונסר צרפתי וניבאלדו וליאור הגיעו במחירים יחסית נוחים עבורנו".

 

דוד רביבו. לא יקר כמו שחושביםאם מסתכלים על הסגל רואים לא מעט שחקנים מבוגרים יחסית כמו שוקי, יוסי ויניב אופיר, דוד רביבו, סרג' איילי וניבאלדו. יש פציעות ועייפות. אתה לא חושב שזה יפגע בשטף של הקבוצה במהלך העונה?

"כן, זה נכון שיש בסגל הרבה שחקנים לא צעירים אבל הם מביאים איתם את הניסיון. עייפות ופציעות יש גם לצעירים יותר. אלה שחקנים שאני מאוד מחזיק מהם ואני לא מתעלם מהעובדה שהם כבר לא צעירים. אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו במשחקים ואני מקווה שהם יעניקו ליבנה הרבה ניסיון".

 

יוסי אסייג. המהיר היחיד בסגלמלבד יוסי אסייג, אין אף שחקן מהיר בסגל? אתה מתכוון לצרף שחקן כזה?

"יש רצון מאוד גדול לראות עוד שחקנים מהירים. אני מודע לכך אבל זה לא פשוט. יש פה שחקנים אחרים שיחפו על המהירות. כמובן שבהזדמנות זו אני רוצה לאחל לאסייג ושאר השחקנים החדשים הרבה בהצלחה במהלך העונה".

 

בשנים האחרונות מדברים ביבנה לא מעט על קידום הצעירים. בעונה שעברה לא פחות משישה שחקנים הרגישו את כר הדשא בליגה הלאומית ועשו טבילת אש ראשונה. נכון לעכשיו, עמית לוגסי הוא היחיד שמקבל את הקרדיט. עם כל החיזוק שערכה הקבוצה במהלך הקיץ, יהיה קשה מאוד לראות עוד צעירים מקומיים משתלבים. המאמן חושב שהאופי של לוגסי הוא שהביא אותו למקום הזה ולאחרים יש מה ללמוד.

 

עמית לוגסי. דוגמא אישית לצעיריםעמית לוגסי נתן סיומת מדהימה בפלייאוף התחתון. עם כל השחקנים שהגיעו, צפויה להיות לזה המשכיות?

"אין סיבה שלא. עמית הוא ילד מצוין עם אופי מצוין. הלוואי ועוד צעירים ביבנה ילמדו ממנו איך להתנהג על המגרש ומחוצה לו. אם עמית ימשיך בדרך שלו אין סיבה שהוא לא יקבל קרדיט".

  

דיברת על עוד צעירים ועל התנהגות, אתה בטח מדבר על עניין הצבא ועל המדיניות החדשה של המועדון.

"כן בהחלט. שחקנים צעירים שלא יסדרו את הדברים שלהם מול הצבא לא ישחקו אצלנו. אי אפשר לתת להם פרס. אני מאוד מקווה שכל הצעירים שיש ביבנה יבינו שיש סדר עדיפות בחיים. הם כישרוניים ואני מקווה ומאמין שגם זמנם בבוגרים יגיע".

 

חלק מאותם שחקנים קיבלו כבר בשנה שעברה הזדמנות פה ושם. קבוצת הנוער עשתה עונה היסטורית. איך עובד שילוב הצעירים המקומיים?

"קודם כל אני רוצה לברך את מאמן הנוער ניסים גיטר על העבודה המצוינת שהוא עשה שנה שעברה. אני הולך למשחקים שלהם והם באמת נתנו עונה גדולה במיוחד. יש שם כמה שחקנים ששמתי עליהם עין וחלקם קיבלו שנה שעברה הזדמנות לשחק. כולי תקווה שלא מעט מהשחקנים בנוער ימשיכו את ההתקדמות שלהם וישתפרו. זה תלוי בהם לא בי. מי שצריך לשחק, משחק".

 

גיא סלם בהתעופפות. 45 שערים זה לא בא בחשבוןבעונה שעברה ספגתם כמות אסטרונומית של 45 שערים בעונה הסדירה. אתה הרי יודע שזה מספר מטורף. עשית שינויים על מנת שזה לא יקרה שוב?

 "אני חושב שכן ושזה לא יקרה שוב. עונה שעברה ספגנו באמת כמות אדירה של שערים. הבאנו שחקנים כמו אורי אברהם, ניבאלדו וליאור ז'אן שיצטרפו לחבר'ה הקיימים ואני מאמין שנהיה יותר טובים בהגנה. עשינו פלייאוף טוב ואני רוצה שתהיה לזה המשכיות. אני לא אקבל עונה עם כמויות כאלה של שערים".

 

רוצה פלייאוף עליון. זוזוט והצעיףביחס לעונה שעברה, אתה חושב שהקבוצה יותר טובה?

"כן. עשינו את ההתאמות שהיינו צריכים לעשות. השתפרנו בחלק ההתקפי וגם ההגנתי. הבאנו שחקנים טובים ובכירים אבל עדיין זה לא הסוף. צריך לעבוד קשה ולצרף שחקנים שיתאימו לנו למרקם".

 

גם הציפיות והמטרות שלכם בהתאם?

"כן. העונה אני לא חושש לבוא ולהצהיר. אנחנו הולכים על פלייאוף עליון. זאת המטרה שלנו. אני לא מתחבא מאחורי הצהרות. אני מאוד מקווה להשיג את היעד הזה. בליגה הזאת הכל יכול להיות וראינו כבר את הפועל אשקלון שנה שעברה, קבוצה שהלכה על עלייה, ירדה ליגה".

 

נדבר על אחד שלא יהיה בתחילת השנה. מאור פרץ. אבדה גדולה.

"אין שחקנים כמו מאור. הוא שחקן מצוין ונצטרך להתמודד עם החיסרון שלו. מאור צפוי לעבור ניתוח ולהיעדר בין 4-8 חודשים. אני באמת מאחל לו החלמה מהירה ושיחזור אלינו בריא ושלם".

 

בוא נדבר עליך קצת. אתה פותח עונה חמישית כמאמן. מה הבשורה שלך לעונה הקרובה? מה הולך להשתנות מצדך?

 "כמו בכל שנה, גם העונה אשתדל להשתפר וללמוד ולעשות דברים יותר טוב. הייתי רוצה לראות  את מכבי יבנה צועדת איתי קדימה".

 

הקהל הביתי. רוצה לראות אותו חוזר למגרשיםמה יהיה עם הקהל ביבנה? איך מקרבים אותו למועדון?

"אני חושב שהמנוי שלנו עולה בין הזולים שיש בליגה, אם לא הזול ביותר. יש לנו קהל גדול ואיכותי וחבל שהוא לא מגיע באופן קבוע למשחקים. יש פה קבוצה של העיר ומי שאוהד כדורגל של העיר צריך לבוא ולתמוך בנו. בוודאי שצריך לעשות כמה צעדים לקירוב הקהל וגם הוא צריך להיות סבלני ואוהד כלפינו. כולי תקווה לראות אותו מעודד אותנו בכל משחק, בית וחוץ".

 

דבר אחרון חביב ומדאיג. מה יהיה עם האצטדיון?

 "אני מאמין שניכנס מתי שהוא יהיה מוכן. כולם כבר רוצים להיכנס אליו ובמיוחד אנחנו והשחקנים שמבינים את המשמעות שלו. לצערי המלחמה עצרה מעט את העבודות אבל אני כולי ציפייה שזה יקרה במהרה. כל הגורמים סביבו מתעדכנים לגביו ועושים הכל כדי שיהיה מוכן בהקדם האפשרי. סבלנות, זה כל מה שצריך".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('0aaa768e-9cff-4204-9253-0a0f362a4940','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('629c53b7-b5ad-4fad-becf-4d6b739c4ae7','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה