"יש בי יותר אכזבה מאשר חיוך"



איך זה לכבוש שלושער ולא לנצח את המשחק? תשאלו את יוסי אופיר. תחושה שנעה בין אכזבה לתסכול אבל יש גם סיבות אופטימיות לקראת ההמשך

כתב- ארז זנו

צילום-חסדאי כהן

 

סביר להניח שהשחקן שירד הכי מאוכזב בתום המשחק מהמגרש היה יוסי אופיר. מיד לאחר שכבש את השלישי צילם חסדאי כהן את אופיר מסמן בספונטניות שלוש אצבעות, כנגד כל שער. הוא בטח ובטח לא האמין שזה יספיק רק לתיקו, אבל כפי שהוא יעיד בהמשך, זה הכדורגל והכל יכול לקרות בו. אופיר המאוכזב לא הסתיר את רגשותיו שהפכו מאושר גדול לאכזבה אבל הוא גם מדבר על כך שאנחנו בסך הכל

 

רק בתחילת העונה. אגב, השחקן האשדודי נמצא ביבנה רק מאמצע העונה שעברה וזה כבר השלושער השני שלו ביבנה אחרי שעשה זאת גם מול נערי אום אל פאחם. בנוסף מדבר אופיר גם סגל הקבוצה ("יבנה עשתה רכש משמעותי"), על העניין המנטלי ("לא חושב שזה ישפיע עלינו") וגם על הצטרפותו של חברו הקרוב דוד רביבו ("יוסיף הרבה צבע ויכולת").

 

  

קודם כל יוסי, מברוק על השלושער. ספתח מצוין מבחינתך לפתוח ככה את העונה?

 "לכבוש שלושה שערים זה תמיד נחמד ומתוק וכמובן חשוב אבל אני יכול להגיד לך שתוצאת התיקו הוציאה אותי מהמשחק בהמון המון אכזבה. הרבה יותר אכזבה מאשר חיוך, למרות השערים שלי. להוביל בשלושה שערים ולא לנצח זאת אכזבה מאוד גדולה עבורי, במיוחד כשאתה יוצא למשחק חוץ ובסופו של דבר כשידך לא על העליונה. במשחק הזה ראו שמכבי יבנה קבוצה טובה מאוד ויש הרבה דברים טובים לקחת ואני מקווה שבמשחק הבא נדע ליישם ולשמור את הדברים הטובים שעשינו ואם נשכיל לעשות את הדברים האלו אז מכבי יבנה תרוויח בגדול כי ראו שיש קבוצה טובה על הדשא כשגם במשחק חוץ היא תוקפת. יש לנו מאמן מצוין שיידע לעשות את ההתאמות הנכונות".

 

איך קורה כזה דבר?

"בכדורגל העולמי, לאו דווקא הישראלי קורים הרבה דברים. כדורגל זה דבר נזיל וזה קורה ברמות הכי גבוהות. אסור שזה יקרה. אפשר להסתכל על משחקים כמו באיירן נגד מנצ'סטר שהקערה התהפכה על פיה וזה להבדיל אלף אלפי הבדלות קרה בגמר ליגת האלופות. לצערי זה קרה לנו ונקווה שזה לא יקרה לנו".

  

אתה חושב שזה יכול לפגוע בכם להמשך ברמה המנטלית?

 "אם זה ישפיע אני מאוד מקווה מאוד שלא ואפילו בטוח שלא. קבוצה נמדדת גם מבחינת החוסן המנטלי שלה ואני מקווה שכבר ביום שישי נוכיח שיש לנו את החוסן הזה ונוכיח שאנחנו יכולים לעשות סוויצ' בראש ונראה שאנחנו קבוצה טובה בכל הפרמטרים. אנחנו מדברים על משחק אחד ויש דרך לעשות ולמכבי יבנה יש דרך ודרך מביאה ניצחונות".

 

 בוא נדבר עליך. ביבנה אתה משחק בעמדה יותר קדמית מאשר בשאר הקריירה שלך. איך זה משפיע עליך?

 "לפעמים אני משחק באמת יותר קדימה אבל גם משחק יותר אחורה. אני מצטרף מהקו השני ובגלל זה רואים אותי יותר מצטרף קדימה. אני אוהב להצטרף להתקפה ואם כבר אז בשלוש הצטרפויות נגד ירושלים כבשתי שלוש פעמים ככה שההבלחות האלה בהחלט נושאות פרי".

 

 העונה יבנה צירפה את דוד רביבו, שחקן ששיחקת איתו לא מעט שנים באשדוד. דיברת איתו לפני ההצטרפות שלו?

 "דוד רביבו באמת שיחקתי איתו הרבה שנים. הוא חבר מאוד מאוד טוב וכמובן שאנחנו מכירים מעולה אחד את השני. הוא שחקן שיוסיף הרבה צבע ויכולת לקבוצה. דיברנו קצת לפני וגם קצת אחרי. אני בטוח שהוא יוסיף הרבה למימד של מכבי יבנה. יבנה עשתה רכש מאוד משמעותי וטוב ואני מקווה מאוד שגם בעונה הזאת יראו את זה על המגרש".

 

 יבנה עשתה רכש משמעותי לכאורה. לאיזו עונה כדאי לצפות?

 "אני יודע שמדברים הרבה על מכבי יבנה. דווקא בתחילת העונה אנחנו יותר צריכים להסתכל קרוב. כדי שיהיה עתיד ורוד אנחנו צריכים להסתכל בעיקר על ההווה ולעבוד קשה מאוד ולהשיג תוצאות טובות כי אם נסתכל רחוק מדי נפספס את ההווה ולא יהיה למה לצפות. אני מצפה שנתביית ממשחק למשחק ואני חושב שצריך להסתכל על התקופה הקצרה ולהוציא את המיטב ממנה. אנחנו בתחילת הדרך ובאמת חשוב לנו להסתכל לעבר המשחק הבא ולעשות את הדברים על הצורה הטובה ביותר. כל משחק בליגה הזאת הוא קשה ואני מקווה שנראה ניצחון כבר בשישי הקרוב".

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('2e280ec1-4d42-4a38-b6a7-732e7c070bd2','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('d2881e3b-8432-43b3-953c-92252c08a90a','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה