שחקנה של יבנה הועזב בסמס



קובי גורדני שוחרר בתחילת השבוע מבית"ר יבנה באמצעות סמס. השחקן "תקעו לי סכין בגב". ביום שישי תארח הקבוצה את רעננה למשחק סופר חשוב
כתב- ארז זנו
צילום - חסדאי כהן


 

במשך עונה וחצי לא הפסקתי לשבח את הנהלת בית"ר יבנה המתחדשת. לא מעט יוזמות ופעולות, מעבר להקמת הקבוצה, זכו לתשבוחות פה מעל גבי העיתון. הפעם נראה כי מישהו פה פישל. קובי גורדני, שחקן הקבוצה מאז הקמתה, "זכה" בתחילת השבוע ל סמס לא נעים במיוחד "בוקר טוב ושבוע טוב. ישבתי עם חברי ההנהלה והגענו להחלטה שאתה לא יכול להתחייב לקבוצה במאת האחוזים כלפי הקבוצה ולכן החלטנו לשחרר אותך. שיהיה בהצלחה"

את המסרון הזה קיבל גורדני ממאמן הקבוצה רונן איטח שכאמור החליט, ביחד עם חברי ההנהלה לשחרר את הקשר הוותיק. גורדני כמובן קיבל זאת בהלם מוחלט ובעצבות מסויימת. "הרגשתי שתקעו לי סכין בגב. יש צורה ודרך לעשות את זה. שבוע וחצי לפני כן דיברתי עם המאמן ותהיתי לגבי מקומי בקבוצה והוא אמר לי שאני שחקן חשוב במערכת ושלא פגעתי באף אחד." אמר הקשר בהלם מסויים לאחר הסיפור

- איך הייתה ההרגשה?

" שנה וחצי אני במערכת שנקראת בית"ר יבנה,שנה שעברה לטענת רבים הייתי בורג מרכזי בעלייה לליגה ב'. השנה הגעתי לאימונים חודש אחרי פתיחת האימונים עקב מעבר דירה וידעתי שייקח לי טיפה זמן להיכנס לכושר ולכן השתדלתי להגיע לרוב האימונים,אפשר לספור על יד אחת את מספר הפעמים שלא הגעתי לאימונים בשלושה וחצי חודשיים אז לרשום בהודעה שאני לא יכול להתחייב במאת האחוזים ?? כמו שידוע לך אף שחקן לא מקבל אגורה והכל נעשה בהתנדבות מלאה ואני יכול להגיד לך שעזבתי וויתרתי מרצוני כמובן ,על ימי שישי וערבי חגים ועל אירועים ועל חברים ועל האישה והילדה המדהימות שלי והגעתי למגרש בשמש ובחורף וכל זה עשיתי באהבה שלמה,בחיוכים ובכיף גדול.לפני כל אימון ומשחק הייתי מגיע נחוש כאילו אני שחקן שעלה מהנוער לבוגרים. אבל מה שהכי חשוב לי להגיד זה שיש דרך לסיים עם שחקן ועוד יותר עם שחקן "נשמה",כי צריך לסיים בצורה יפה ואנושית עם בן אדם שהתנדב במשך שנה וחצי!!! מכאן אני רוצה להגיד תודה ענקית ומכל הלב לכל השחקנים שהתקשרו ותמכו וחיזקו אותי"

כמובן שלמטבע יש שני צדדים ובהנהלת יבנה טענו כי גורדני היה זה שהתחיל עם הסיפור עם המסרונים כלפי איטח וכי המאמן פשוט החזיר באותה המטבע. יו"ר הקבוצה אשר שטרית דיבר על הפרידה מהשחקן "קובי היה בורג חשוב מאוד בהצלחה של הקבוצה. הוא שחקן נשמה עם כל המשמעויות לכך אבל לאחרונה הוא החסיר הרבה מאוד אימונים ונעדר עקב אילוצים משפחתיים. לצערי אנחנו פה בהתנדבות ואנחנו לא יכולים להכריח אף אחד להגיע לאימונים. ההחלטה של המאמן רונן היא מקצועית והוא האחראי הבלעדי לעניין המקצועי. אנחנו מאוד אוהבים ומכבדים את קובי"

מאמן הקבוצה רונן איטח הגבי בנושא ואמר "קובי זלזל במועדון ולא הגיע למספר אימונים. אני מבין את העניין סביב אי קבלת השכר ואני מאוד מעריך אותו על כך והוא יודע את זה אבל הוא בחר ללכת למשחק של מכבי חיפה במקום להגיע לאימון הקבוצה. גם ככה לא ערכנו יותר מדי אימונים וחבל שהוא בחר בכך. 15 שנים אני מאמן ומעולם לא פגעתי באף שחקן שלי. הוא קיבל צ'אנסים וגם דיברנו בנושא. ציפיתי ממנו שיתנהג בהתאם וזה לא קרה וחבל. עדיין אני טוען שמדובר בבחור זהב וחבל שכך פני הדברים ושהעניינים מתנהלים דרך העיתון". על עניין הסמס אמר איטח "זה הוא ששלח לי מסרונים על כל מיני אי הגעה לאימונים. כל העניין התנהל במסרונים אז כך גם אני נהגתי"

בנושא אחר, ביום שישי בשעה 14:00 תארח בית"ר יבנה בקצלה ארנה את בני רעננה לאחד מהמשחקים החשובים ביותר של העונה. מדובר בקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום ועבור יבנה מדובר במשחק על 6 נקודות. הפעם אין שום סיפורים ושום תירוצים ורק ניצחון יתקבל בהבנה. אם בית"ר רוצים לברוח מהתחתית, זאת ההזדמנות הטובה ביותר עבורם.


 
$(function(){setImageBanner('cf4d2b58-2e00-41cf-bd65-123936ff6c9e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('2aa9a4de-d721-4f6a-b0ed-89a12224a6e3','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה