שוב חוזר הניגון



לא להאמין. בשכפול כמעט מדויק מהסיבוב הראשון, סיימה יבנה בתיקו ביתי מאכזב מול הפועל ירושלים אחרי שהובילה בבטחה. ניבלדו ווראן כבשו לקבוצה אחרי שני בישולים של דוד רביבו. במחצית התנהל ויכוח מיותר בין אוהדים אודות האצטדיון. בשישי 15:00- משחק חוץ בוינטר מול הכח רמת גן. בהצלחה

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 

 אי אפשר לשכוח את המשחק שפתח את העונה. יוסי אופיר כיכב עם שלושער לרשתה של הפועל ירושלים והניצחון היה בכיס של היבנאים. האדומים מהבירה הצליחו לבצע קאמבק מדהים וכבשה בעצמה שלישייה והמשחק הסתיים בתיקו צורם מאוד עבור מכבי יבנה. עם הזיכרון הזה פתחו שתי הקבוצות את הסיבוב השני של העונה כשיבנה שואפת לצמרת הגבוהה עם סגל שחקנים בכיר ומהצד השני הפועל ירושלים נאבקת לברוח מהתחתית הבוערת. גם הפעם, בדיוק כפי שקרה במשחק הבכורה, הצליחה יבנה לעלות ליתרון מהיר מאוד. כבר בהתקפה הראשונה של יבנה השיגה הקבוצה קרן. דוד רביבו הגביה בצורה מושלמת לראשו של ניבלדו שהחליק אחורה, פגע כנראה בראש אדום ונכנס פנימה. 1-0 מאוד מאוד מהיר שנכנס עוד לפני שהספיקו לא מעט אוהדים לשבת בכיסאותם. האוהדים כמובן חגגו אבל אמרו בציניות כי זאת מקדמה לקראת ההמשך, לזכר אותם אירועים בסיבוב הראשון. לא עבר הרבה זמן ובדקה ה 11 היממה יבנה את האורחים עם שער נוסף ובעצם שכפול של הראשון. וראן ביצע פעולה נפלאה ושחרר בעיטה. את הכדור הקשה לקח שוער היריבה אבירם זיאת ושלח את הכדור לקרן. את הבעיטה ביצע שוב דוד רביבו וגם הפעם בדיוק מופתי מצא את הראש שהיה הפעם של וראן שנגח נפלא לתוך הרשת וזה 2-0 מהיר מאוד.

ערימת ילדים כן, גם הפעם אחרי החגיגות דיברו בציניות על החשש משוויון. כמובן שהפעם ביבנה לא באמת האמינו שזה יכול לקרות להם. " 3 קל אנחנו מנצחים את המשחק" אמרו לא מעט בין יושבי הכיסאות. באותן הדקות יבנה אכן הייתה נראית מצוין והשלישי לא היה רחוק בכלל. המאמן יוסי זוזוט פתח גם הפעם עם כל הכלים ההתקפיים שיש לו להציע והקבוצה תקפה ללא הרף את שערו של זיאת. אבל אחרי 20 דקות, בדיוק כפי שקרה מול עירוני טבריה, ירדו אחורה שחקני יבנה ופשוט הזמינו התקפות. כמובן שגם הפעם שילמו על זה בקבוצה ובמזומן. בדקה ה30 כבש אופיר עמרם שער יפהפה מחוץ לרחבה וצימק ל 2-1. שחקני יבנה כבר ראו את הטראומה חוזרת על עצמה אבל לא השכילו לצאת קדימה. עוד לפני המחצית, בדקה ה 35 דייגו קאצ'ובה, הזר הספרדי של ירושלים, הצליח להשוות את התוצאה לאחר שלא נותר מכוסה בתוך הרחבה וזה 2-2 מאוד מאכזב.

דוד רביבו. מאסטר שףגם במחצית עצמה לא היה משעמם. מספר אוהדים החלו להתווכח בינם לבין עצמם אודות נושא האצטדיון. נוכחותו של סגן ראש העיר משה חזות גרמה לויכוחים לגבי כניסתה של הקבוצה לאצטדיון המשופץ וחילוקי הדעות בין מספר אוהדים גרמה לרוחות להתלהט. מהר מאוד נוצרה הפרדה ואותם אוהדים, שהם גם חברים ואין ביניהם שום יריבות, נרגעו והורידו הילוך. בסוף כולם חברים ומיותר להוציא אנרגיות על הויכוחים המיותרים האלה. אחרי מחצית סוחפת ומעניינת, שתי הקבוצות הציגו משחק שבלוני וחסר מעוף. בעיקר הייתה זאת יבנה שלא הצליחה לשחזר את היכולת ההתקפית מהחצי הראשון ולא הגיעה לאף הזדמנות ממשית ברחבתו של שוער היריבה. החילופים אף הורידו יותר את הרמה ומרגע הוצאתו של דניאל גרץ מהמגרש יבנה איבדה את מרכז השדה והחלה להעיף כדורים להתקפה. כשכבר היה נראה כי שתי הקבוצות מסיימות את המשחק בתיקו, עמוק בתוך תוספת הזמן הגיעו הירושלמים לשתי הזדמנויות של 100% אבל שוב היה זה השוער גיא סלם שבהצלות נדירות לקח את הכדורים ומנע במו ידיו (תרתי משמע) הפסד אכזרי ביותר עבור הבחורים מיבנה.

שחקני יבנה. לא האמינו שזה שוב יקרה להםעם השריקה לא ידעו ביבנה אם לצחוק או לבכות. "זה שוב קרה" אמרו בין האוהדים ולא האמינו שגם הפעם הקבוצה תשמוט יתרון מול האדומים. מצד שני, לא היה חסר שירושלים תנצח ודווקא בצד מהבירה חזרו הביתה עם הרגשת פספוס. חניכיו של זוזוט רושמים כבר משחק חמישי ללא הפסד אבל משחקים מהסוג הזה היו חייבים להסתיים עם 3 נקודות אם ברצונם אכן להיצמד לצמרת הגבוהה. כמה חבל שהנאיביות הזאת צצה כל פעם מחדש. אגב, חוץ ממשחק אחד (הפועל ר"ג שניצחה את בית"ר ת"א השוקעת) כל תוצאות השבוע היו תיקו אחד גדול ככה שהסטטוס קוו נשמר. שוער הקבוצה גיא סלם, שנמצא בכושר נפלא בתקופה האחרונה דיבר על הפספוס ואמר "אני תמיד אומר שאתה מוביל 2 0 אתה חייב לנצח את המשחק אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה, אני מאוד מאוכזב מהתוצאה כי המשחק היה בידיים שלנו אבל צריך ללמוד מהטעויות ולהמשיך הלאה ולתקן במשחק הבא". על היכולת האישית החמיא השוער בין היתר גם למאמן השוערים של הקבוצה "מבחינה אישית אני מרגיש בכושר מעולה וזה הרבה בזכות עבודה קשה עם המאמן שוערים שלי סיימון שיודע איך לעבוד איתי ומבחינתי אני מרגיש מצויין. אני משתדל לבוא כל שבוע ולתת את המקסימום בשביל הקבוצה".

 ביום שישי בשעה 15:00 תצא יבנה למשחק חוץ חשוב בוינטר מול הכח רמת גן. הסגולים נמצאים עמוק במקום האחרון. כזכור בסיבוב הקודם הכח היו הניצחון הראשון של יבנה בעונה וזוזוט ושחקניו ירצו כמובן לשחזר את ההצלחה. חוד שינואר כמובן בפתח ובורסת השמות ממשיכה לעלות. השמות החמים שמתרוצצים לאחרונה הם של בן בוטבול, קשר אחורי, תומר ירוחם שהיה כבר ביבנה אשתקד, נדב מוניס הבלם שעשוי לחזור במידה ויוסי אבוקסיס יסכים לשחררו והשם החם ביותר, אוסי מאוולי מהפועל חיפה שעשוי להשתחרר מהכרמל וביבנה יבדקו את העלויות שלו. עד ינואר עשויים גם תומר בן חיים ומאור פרץ לחזור ולשחק ככה שצפוי לנו חודש מעניין ביותר. אגב, השבוע נערך מחזור גביע המדינה, מחזור בו מכבי יבנה דילגה מעליו בזכות הגרלה מפנקת. עכשיו, כשגם קבוצות ליגת העל נכנסו למעגל המשחקים עשויה יבנה לפגוש קבוצה פיקנטית במיוחד. אתר האינטרנט של יבניתון יעקוב מקרוב אחר תוצאות ההגרלה ויעדכן במהרה. בהצלחה


 
$(function(){setImageBanner('bc1ea6f6-c537-426c-bc24-a282ed678623','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('72b5db7f-5a68-415b-a808-f7e85ce455d5','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה