היסטוריה או ב"ש



מכבי יבנה תארח ביום שלישי (21:00) את הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה. ביבנה מצפים לאצטדיון מלא. הגומלין בב"ש. המנצחת תעפיל לחצי הגמר שיתקיים בסמי עופר. פערי הרמות ברורים וביבנה יכולים רק להסתמך על הקלישאה "לגביע חוקים משלו". מליקסון צפוי להשתלב. 50 ₪ כניסה מחיר אחיד. עורו עורו יבנאים. בהצלחה

גביע המדינהכתב- ארז זנו   צילום- חסדאי כהן

עד כה, הגרלת גביע המדינה האירה פנים למכבי יבנה. היא עלתה אוטומטית בשלב הראשון, עשתה ניצחון ענק בבית על סכנין לאחר מכן ובשמינית הוגרלה שוב בבית, הפעם מול שיכון המזרח מליגה א'. דווקא הפעם, כשההיסטוריה בפתח, היה זה היבנאי יצחק בן יצחק שהגריל לקבוצה את הפועל באר שבע. לדבר על חוזקה של הקבוצה מהדרום יהיה עוול לאוהדי הכדורגל, אפילו ברמה הבסיסית ביותר. אין יותר מדי מה לחדש ואין יותר מדי מה לספר. אחת משלוש הקבוצות הטובות ביותר בארץ עם סגל שחקנים נוצץ במיוחד וכמובן עם מאור מליקסון שלנו. יחסי הכוחות ברורים ומובנים אבל בגביע המדינה, וזאת ההיסטוריה, הקלישאות וגם סכנין, הוכיחו , שהכל יכול להיות. 

מליקסון. מחכה ליבנהביבנה דווקא היו מרוצים מההגרלה ולא התאכזבו "זה נכון שהיה עדיף לקבל את עפולה או אחי אבל בגביע המדינה ראינו שהחוקים שונים. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים מול כל קבוצה" מעבר לפערי הרמות ישנה בעיה גדולה לא פחות. בהתאחדות לכדורגל לא רצו שיהיו הפתעות בשלבים האלה והחליטו כי שלב רבע הגמר ישוחק במתכונת של בית וחוץ. דהיינו, יבנה תארח את המשחק הראשון ותתארח בבאר שבע לגומלין. המתכונת הזאת בהחלט פוגעת קשות בסיכויי הקבוצה שכן גם אם היא תפתיע במשך 90 דקות עדיין היא תצטרך לצאת לגומלין. אבל למה לבאס מעכשיו ולמה לדבר סרה? במכבי יבנה מאוד מאמינים ביכולתם מול באר שבע ולאחר הניצחון הגדול על סכנין והחלק על השיכון בקבוצה מאמינים שאפשר יהיה לעשות את ההפתעה הגדולה של המפעל. קשה, אבל אפשרי. שחקני הקבוצה כמובן קיבלו ברגשות מעורבים את ההגרלה וכבר חלמו על יריבה טיפה יותר נוחה, יחד עם זאת, בקבוצה מאמינים כי היריבה תוציא מהם את מירב היכולת והמוטיבציה והם יתנו את הכל על מנת לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה של מכבי יבנה לשלב חצי הגמר.

יוסי אופיר. לא מתרגש מהמעמדקשר הקבוצה יוסי אופיר שנמצא בתקופה טובה עם שלושה כיבושים אמר על המעמד "הייתי כבר כמה פעמים במעמד חצי הגמר אבל זה עדיין מרגש אותי. אני מאוד רוצה לראות את מכבי יבנה ממשיכה במפעל. בשביל זה יש את גביע המדינה כדי שגם הקטנות יצליחו לעשות הופתעו כמו שעשינו מול סכנין. אני לא חושש מאף יריבה. אנחנו מסוגלים להפתיע, בטח במגרש הביתי שלנו". מאמן הקבוצה יוסי זוזוט מקבל בשוויון נפש את ההגרלה, בדיוק כפי שטען עוד לפניה "אני מאמין מאוד גדול בשחקנים שלי. יש לנו קבוצה טובה ועם היכולת של התקופה האחרונה אנחנו מסוגלים לנצח. אני לא חושש ולא מפחד. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום על מנת להעפיל לחצי הגמר. אנחנו באים לנצח".

ליאור. מתאקלם מחדשאז על פי מה שנראה, זהו הלך הרוח בקבוצה, האמונה שהכל אפשרי ולמרות היריבה הסופר קשה מדובר עדיין בכדורגל ובגביע המדינה. גם מבחינת הקהל ישנו הרושם שאם כבר הגענו על לפה, אפשר לעשות את הלא ייאמן ולא מעט אוהדים החליטו לקחת יוזמה ולאסוף כסף על מנת להתארגן על אביזרי עידוד לקראת המפגש הכפול. ביום שלישי האצטדיון בנס ציונה עשוי ואף צפוי להיות מלא עד אפס מקום. בהנהלת יבנה דנו במהלך השבוע ביחיד עם מנכ"ל הפועל ב"ש אסי רחמים שזכור לטובה במועדון והוחלט כי בשני המשחקים יהיה מחיר אחיד של 50 ₪ כניסה כשילדים מתחת לגיל 8 ייכנסו בחינם. כבר מהיום ניתן יהיה לרכוש כרטיסים במרכז הספורט ובהנהלת הקבוצה אף ביקשו מאוהדי יבנה להגיע ולרכוש במכירה מוקדמת על מנת שלא יהיו בעיות בכניסה ויתרה מזאת שעדיין יישארו כרטיסים בקופות. בנוסף, עקב השידור הישיר ביבנה מקווים למצוא עוד נותני חסות ספציפית למפגש הכפול ובקבוצה אף אמרו כי יש מספר בתי עסק שמעוניינים בכך.

 מעבר להתלהבות הרבה בקרב היבנאים, גם אצל הדרומים ישנה תכונה רבה מאוד ברחוב הספורטיבי וכל כמות כרטיסים שיו"ר הקבוצה חיים אזולאי יעביר להם, יתקבל בברכה כשביבנה מיותר לציין, מעדיפים קודם כל למכור את רוב הכרטיסים ליבנאים שיגיעו ויעודדו את הקבוצה. 


 
$(function(){setImageBanner('3f46f6ca-b431-434b-90fb-b2fb327ae635','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f54f35a2-741a-4980-99be-fdb6f76033a2','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה