"אני רוצה לקחת אליפות"





אליצור יבנה ניצחה 95-82 את הפועל כפר סבא ולמצטיין של המשחק מארק טינדל נפתח התיאבון. ערבי שלישי העונה בשבזי הפכו למעניינים יותר ויותר. ביום שלישי תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בעפולה. בהצלחה
כתב- ארז זנו
צילום- חסדאי כהן

 

 

 

              

 

 כשתיגמר העונה הסדירה ואליצור יבנה תסיים (בתקווה) בפלייאוף העליון, המשחק מול כפר סבא ייזכר ככזה שנתן את הגושפנקא לכך. אליצור הגיעה למפגש הזה בשבזי בידיעה כי הפסד עלול להוריד אותה למטה ולא פחות חשוב מכך לצמצם את הפערים בינה לבין הדולקות אחריה, ויש 3 כאלה. הבחורים המוכשרים והמלוכדים של אוהד יתום הגיעו לערב הזה במלוא המוטיבציה ועם רוח קרב משולהבת באנרגיות טובות וכך גם היה נראה המשחק שלהם. אינספור איבודים ושטויות על המגרש הן מנת חלקם של השחקנים הצעירים ואת זה כבר לא ניתן יהיה להעלים אלא רק לשפר אבל זה כל היופי של הקבוצה הזאת. אם יש משהו שמבדיל בין שתי הקבוצות הרי שהירוקים, שגם הם מעמידים שורה רחבה של צעירים, משחקים עם שני זרים מאוד אקטיביים ודי אנוכיים ורואים זאת גם בשורה הסטטיסטית שלהם. ורנון טיל, שחקן מצוין לכל הדעות סיים עם 30 נקודות אבל גם חרבש להם את המשחק ובעיקר היה עצבני. יבנה מצידה הציגה יכולת פנטסטית של שני הזרים שלה שמעבר ליכולתם המצוינת לא כפו אף זריקה ולא לקחו על עצמם שום דבר יתר על מידה. ביבנה כבר יודעים, כשכריס אודופיה טוב, כל שאר הקבוצה טובה וזה בא לידי ביטוי בשני צידי המגרש. עם שלוש חסימות גדולות ועוד כמה דאנקים מרהיבים, אודופיה היה בורג משמעותי ביבנה, בעיקר בחלק ההגנתי. מארק טינדל הוא עוף מוזר. נראה שהוא משחק בהליכה ולעתים אף בחוסר חשק אבל לא כך הדבר. השיתוף הקבוצתי שלו וחוסר האגו, מעניקים לו את היכולת להיות ורסטילי על המגרש ולראיה 17 נק', 15 ריב' ו 9 אס'. מרחק אסיסט בודד אחד מטריפל דאבל ענק ולא פחות חשוב 40 נקודות מדד מפלצתיות. לכל אורך המשחק יבנה שלטה בנעשה על הפרקט כשנאור שרון לוקח על עצמו את הובלת הכדור ועם 9 אס' היה במיטבו למרות כמה איבודים שטותיים. בכלל ליבנה היו 18 איבודי כדור. איגור מאיור היה בערב סביר עם 14 נק' ב70% מהשדה אבל עם 0/4 מהשלוש. האקס פקטור של הקבוצה היה בן אייזנהרדט. הבחור הגבוה בעל היד הרכה היה בלתי ניתן לעצירה בדקות ששיחק וקלע 14 נק' עם 3/3 מטווח ה 3. כל משפחתו המורחבת של בן הגיעה למשחק אחרי שטסה מארצות הברית ובין היתר זה כולל גם את אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש בכדורגל ובעלה אלי שמסתבר כי הוא משפחה של בן. בכל פעם שההפרש עלה לכיוון ה 15 החליטו שחקני יבנה כי הם לא רוצים שהקהל יהיה רגוע וגרמו לכפ"ס לחזור למשחק עד כדי צמצום ל 3 הפרש בלבד. בסופו של עניין התעלו היבנאים על הירוקים מהשרון וזכו בניצחון חשוב ביותר, ניצחון שעשוי ואמור לשלוח אותם לפלייאוף העליון, בתקווה שהם לא יפשלו בישורת האחרונה של הליגה הסדירה. כ 350 יבנאיים הריעו לקבוצה בתום המשחק ובשאיפה כבר להיכנס להיכל החדש ולמלא אותו עד אפס מקום, מה שמגיע לחבורה הצעירה שנלחמת על הפרקט.

 מאמן הקבוצה אוהד יתום היה מאוד שמח בסיום ואמר "הובלנו כל המשחק. חזרנו גם ממשברים תוך כדי משחק. מחצית ראשונה שמרנו טוב אחרי תקופה לא טובה בהגנה. כמו שכולם ראו אנחנו יכולים עוד יותר. עשינו שטויות כרגיל והיה לנו איזה 200 איבודים אבל קלענו 95 נקודות שזה מטורף. זה ניצחון של כולם"

 - נראה שהרוטציה התקצרה ל 8 שחקנים

"תראה, סימנו את המשחק הזה כמכריע. ידענו שהמצב באשקלון לא טוב וזה היה משחק חשוב מאין כמוהו. כל אחד נתן את הדקות הטובות שלנו ובסוף הניצחון הזה חשוב מאוד"

 - מבלי שנעשה עין הרע, נראה שזה המשחק שהכניס אתכם לפלייאוף העליון

 " נכון, נכון. אם לא נעשה שטויות אנחנו צריכים להיות בפלייאוף. מאוד חשוב שאנחנו שומרים על הבית אבל יש עוד משחקים ובעיקר המפגש מול הוד השרון עשוי באמת להכריע סופית אבל אנחנו באים כל שבוע ונותנים עבודה"

 -פעמיים הצלחתם לעלות לכיוון 15 הפרש וזה זה שוב ירד לכיוון 2-3. זה היה כדי להשאיר את הקהל ער?

 

"(צוחק) לא, לא. האמת שאין לזה הסבר. אנחנו עשינו ועדיין עושים שטויות. זאת קבוצה מאוד צעירה. הם קבוצה מעולה והם דומים לנו. הזרים שלנו רק יותר קבוצתיים"

 המצטיין של המשחק ואולי של כל המחזור הזה הוא מארק טינדל שבשקט בשקט סיים משחק עם מדד 40 המטורף. כיאה למעמד ולכבוד הראוי חיכיתי עד שהוא יסיים את המקלחת שלו. כשהוא יצא וסיפרתי לו על כך שהיה חסר לו אסיסט אחד בשביל לסיים עם טריפל דאבל הוא היה מעט מאוכזב "באמת? חבל מאוד. אפשר היה לעשות זאת. אבל עזוב, מה שחשוב זה באמת הניצחון הגדול שעשינו בבית שלנו מול הקהל הביתי שלנו"

 - מארק נראה שאתם בדרך לפלייאוף 

" אנחנו באמת בדרך לפלייאוף אבל אני רוצה אליפות. אני רוצה לקחת אליפות ואני חושב שעם הקבוצה הזאת הכל יכול להיות"

 - אתה חושב שאתם מסוגלים לזה?

 "הקבוצה הזאת מסוגלת להכל"

 -בניגוד להרבה מאוד זרים בליגה הזאת, אתה משחק הרבה יותר קבוצתי

 " זה השם שלי, זה מה שאני וזה מה שאני אוהב. אני אוהב לשתף את החברים שי על המגרש. אני לא מחפש את הנקודות ואת הסטטיסטיקה שיצלמו אותי ולהיות כוכב. אני רוצה שהקבוצה שלי תצליח כי זה מה שחשוב"

 אחרי כל ההתלהבות הזאת והניצחון החשוב, יוצאת יבנה לסדרת משחקים קשה כשהראשון מביניהם הוא משחק החוץ בעפולה. העונה בירת העמק העמידה תקציב גבוה יחסית על מנת להיאבק על העלייה אבל חניכיו של אוהד יתום כבר הוכיחו כי בלתי יציבים בעליל וניצחון בעיר הגרעינים כבר לא ייחשב כהפתעה. בהצלחה


 
$(function(){setImageBanner('350c9b6a-957e-4670-8fbb-ef13bede81c2','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('29ab1a70-d2bd-4990-bda5-0d9beb075bcf','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה