רק רשת - תוצאות מחלקת הנוער כדורסל



כמידי שבוע תוצאות מחלקת הנוער בכדורסל של אליצור יבנה, השבוע ניצחון גדול לקבוצת הנוער על אקדמיית הכדורסל של וינגייט

 תוצאות מחלקת הנוער של אליצור יבנה :                           

 

אקדמיית וינגייט דרום - אליצור יבנה 67:54 
קבוצת הנוער של מועדון הכדורסל עשו היסטוריה .... ביום ראשון יצאה קבוצת הנוער למשחק חוץ באקדמיה של וינגייט. האקדמיה נמצאת במקום הראשון ללא הפסדים וכל קבוצה אשר מתמודדת איתה, המשחק מסתיים בהפרש דו ספרתי. קבוצת הנוער נסעה באמונה שלמה שהם נוסעים למשחק במטרה אחת לעשות את הכל על המגרש וכך גם היה ניצחון חוץ אדיר של היבנאים על האקדמיה. בתחילת המשחק יוגב לוי ומיכאל מושקוביץ' היו משמעותיים אצל האקדמיה, כשמנגד שני שחקני היבנאים יובל רחמילביץ' ורז מלכה השאירו את המשחק צמוד ובסיום הרבע הראשון 19:16 לאקדמיה. ברבע השני שחקן נוסף בשורות יבנה נכנס לעניינים והוא אמיר בורסוק, מה שהעלה את יבנה ליתרון ובתום החצי הראשון 37:34 לחניכיו של שלומי כהן. הרבע השלישי היה די מאוזן, אולם שחקניו של ישראל לב לא הצליחו להשיב את ההובלה חזרה לידיהם. מנגד, יבנה ידעה לשמור על ההפרש גם ברבע השלישי והתוצאה הייתה 49:44. לרבע האחרון היבנאים עלו בטירוף. מתן יובל יחד עם גל טהורי המשיכו לשטוף את המגרש, כשמנגד היה זה בעיקר ברק אוריון שניסה לצמק את ההפרש. האקדמיה, שרשמה רק 8 שחקנים בטופס המשחק, לא הצליחה לעצור את הצהובים כחולים, ובסיום 67:54 לאליצור יבנה. הנתון המעניין של המשחק הוא במסגרת הדאבל פיגרס. לא פחות מ- 5 שחקנים קלעו מעל 10 נק' ביבנה, לעומת שחקן אחד שקלע בדו ספרתי באקדמיה. כאמור זהו הפסדה הראשון העונה של האקדמיה. היבנאים עולים  למקום החמישי בטבלה שיקנה להם כרטיס לרבע הגמר. בסיום המשחק תפסנו את מאמנה של אליצור יבנה שלומי כהן: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי עשינו היום היסטוריה ביבנה. השחקנים עלו בטירוף מתחילת המשחק ושיחקו כמו גברים וזה מה שהביא את הניצחון חברים היסטוריה .... הוכחנו לעצמנו כי השמים הם הגבול  ושהבל תלוי רק בנו . אני רוצה בהזדמנות זו להגיד תודה לעוזר מאמן שלי עמית רחמלביץ אשר עושה עבודה מעולה . וחברים כבר היום בערב חושבים מכבי תל אביב יום חמישי קבוצת הנוער של מכבי מגיע ליבנה אני קורא לכל היבנאים להגיע  לעודד את דור העתיד של יבנה" .

 

קט סל ב:במסגרת המחזור התשיעי של ליגת קט סל ו' מחוז אשדוד ניצחה קבוצת אליצור צעירים יבנה את ביתר אשדוד בתוצאה 64-35. איתי סמילה הצטיין במשחק והקבוצה נמצאת במקום הראשון עם תשעה נצחונות ללא הפסדים.

קט סל ב:אליצור יבנה פגשה במרכז הספורט את קבוצת נחל שורק. המשחק היה כולו בשליטתם של השחקנים מיבנה שהראו משחק קבוצתי יפה וניצחו 67-40 השחקן המצטיין היה ארז כהן ובחרו בנוסף עומר שינויים אלון חכם ורוח וקס

ילדים ב: בחמישי האחרון הגיעו הילדים ב של המאמן עמית למשחק בית נגד בית"ר אשדוד. מתחילת המשחק היבנאים הראו יכולת חלשה ורכות בהגנה שהאשדודים ניצלו לסלים קלים, הרבע הראשון נגמר 22-7. הרבע השני המשיך את המגמה בעוד היבנאים לא מצליחים לעשות עצירה בהגנה.  המחצית הראשונה נגמרה בתוצאה 48-22 לאורחים.  המחצית השנייה הייתה כולה של האורחים כמו במחצית הראשונה בסיום 70-46 לאשדודים.

 

ילדים א לאומית:
ביום חמישי הגיעו בני שמעון הדרומיים להתארח ביבנה, כאשר בסיבוב הקודם הקבוצה מהדרום מנצחת את יבנה בנקודה. אך המשחק הזה היה שונה לחלוטין יבנה פתחו את המשחק בסערה כאשר רצו בפתיחה 15-2 ועד לסוף המחצית יבנה עוד הגדילו את היתרון ל-22 הפרש.
גם בחצי השני יבנה המשיכו עם אותה המגמה ולא נתנו לקבוצה מהדרום שום תקווה. בסוף המשחק יבנה מנצחים בתוצאה מדהימה 93-33 וכיפרו על הטעם המר שהיה במשחק הקודם בין הקבוצות.

 

נערים לאומית :
שבוע עמוס במשחקים צמודים עבר על קבוצת הנערים של אליצור יבנה-במוצ"ש האחרון שיחקו המקומיים נגד קבוצת הפועל גן יבנה שהגיעה במטרה לגנוב ניצחון ולנסות להעפיל לפלייאוף העליון. היבנאים שפתחו לא טוב את המחצית הראשונה בעקבות אזורית צפופה של האורחים השתחררו מאחוזי הקליעה הלא טובים וצלפו במחצית השנייה לא פחות מ7 שלשות. המשחק כאמור נגמר לטובת יבנה שניצחה ב14 הפרש. ביום ראשון האחרון נסעו הנערים למשחק קשה נגד הפועל של העיר הדרומית אילת. האילתים פתחו מצוין ואף הובילו לכל אורכו של המשחק בהפרשים שנעו בין 6-12 נקודות אולם התפנית התרחשה באמצע הרבע הרביעי. היבנאים עלו ליתרון ראשון 4 דקות לסיום המשחק ומשם החלה נדנדה של סלים. הסיום המותח של המשחק הביא לדרמה הבאה כש17 שניות לסיום בשוויון 68 יצאו האילתים להתקפה. דן אברג'יל מיבנה שמר מעולה על המוציא לפועל של המקומיים ובעזרתו של עדן דוידסקו חטפו את הכדור. אסיסט של עדן לאופיר סהר שהיה במשחק מעולה, 4 שניות לסיום, במסירת פוטבול על מגרש שלם, הביאו את אופיר לקלוע צעד וחצי ללא הפרעה והניצחון והשמחה חזרו צפונה עם היבנאים. בסיום כאמור 70-68 לקבוצה מהשפלה.

בנות

ילדות :

קבוצת הילדות יצאה לירוחם הרחוקה למפגש מול הקבוצה המקומית. הבנות יצאו למשחק בהרכב חסר מאוד בעקבות פציעות של מספר שחקניות חשובות. למן הפתיחה הבדלי הרמות ניכרו והילדות מיבנה שייטו לניצחון קל 57-2י

קלעו בשורות יבנה: הילה אבידן 20 נק׳, יובל מאשי, ואפיק חזן 8 נק׳, בר אלעזר, לי-שי חן, והילה קרבל 6 נק׳ כל אחת, אלונה אברהם ושירה שבת 2 נק׳ כל אחת

 

נערות ב ביום שלישי האחרון יצאה קבוצת הנערות למשחק חוץ בשדרות, ידוע כאולם שקשה לנצח בו, אך למן פתיחת המשחק יחסי הכוחות היו ברורים ומיד ראינו מדוע אליצור יבנה ממוקמת במקום הראשון.

שחקניות יבנה פתחו בסערה ועבדו יוצא מן הכלל בהגנה, כשכל השחקניות ראויות להערכה, בצד ההתקפי במחצית הראשונה ראינו את אביב לב שלנו בהצגה יוצאת מגדר הרגיל, קלעה והציגה מגוון חדירות מימין ומשמאל תוך פירגון לחברות מהקבוצה ובמיוחד זכינו לראות את השילוב והתיאום עם רומי אלעזר. במחצית השניה שחקניות יבנה הורידו הילוך שכן המשחק איבד ערך ספורטיבי, תוצאת הסיום הייתה 67-14 ליבנה.  

קלעו ליבנה:אביב-16,יובל,הדס וגאיה-11 כ״א,רומי-6,הילה-5,עפרי-3,זיו ויולן-2כ״א

יבנה הייתה חסרה את רותם דורון(חולה) ואת ליאור בוטביקה שנפצעה בקרסול(גבס) נאחל לשתיהן לחזור במהרה למגרשים, אתן חסרות לנו

אירחה את מכבי גדרה למשחק האחרון במסגרת הסיבוב השני של הליגה. רבות נאמר על היריבות הספורטיבית בין שתי האגודות והרצון העז של שני הצדדים לנצח במשחקים הללו, ללא.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('7c8da4ee-03c8-46c0-9b20-aba906933913','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f0be3af8-352e-474c-8d31-7eb5ca0d837d','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה