יוסי זוזוט: "נמאס מכל הקשקשנים שמדברים על עלייה"



ההפסד המרגיז לרמת השרון הוציא גם את המאמן יוסי זוזוט מכליו אבל מסיבות אחרות: "אני לא מוכן שאף אחד יגנוב דעת על חשבוני. אני לא מתגונן אבל אוהב את האמת...""מי שרוצה להיות בפלייאוף העליון או לעלות ליגה עם התקציב שיש ליבנה שיבוא מחר וייקח את משרת האימון ונראה אותו מדבר. אחרי שבועיים הוא ישים את המפתחות"

 

 

 

 

 

כתב- ארז זנו

 

צילום- חסדאי כהן

 

 

 

 

מעבר לתוצאה עצמה או ההפסד האכזרי נראה כי התגובות לכך הרגיזו מאוד את המאמן יוסי זוזוט. במשך זמן רב טוען המאמן כי הציפיות של האוהדים והתקשורת למול המציאות של מכבי יבנה, גדולות מאוד וכי המטרה העיקרית של הקבוצה היא הישארות בליגה. החל מתחילת העונה ועד הרגע הזה דיבר המאמן על מטרה עיקרית להישאר בליגה ולרצון ושאיפה לסיים בפלייאוף העליון. עכשיו, כשהקבוצה נמצאת במאני טיים של העונה וקצת לפני המשחקים המכריעים נראה כי זוזוט מוציא קיטור ומדבר על ציפיות גבוהות מדי או כמו שהוא אומר "חלומות. קשקוש". גם יוסי מגדיר את המשחק מול רמת השרון כפספוס גדול ואומר שהוא ושחקניו ראו כבר את הפלייאוף העליון מתקרב, עד שהגיעו שני השערים האכזריים./File/335573

 

 

 

 

 

-יוסי, במשך דקות ארוכות שלטתם במשחק. מה קרה לכם בדקות האחרונות?

 

 

 

 

" אני לא חושב ששלטנו. הרבה שחקנים לא הופיעו למשחק החשוב הזה"

 

 

 

 

- החילופים החלישו את היכולת שלכם. בדיעבד, אתה חושב שטעית?

 

"ממש לא החלישו. קיבלנו גולים משתי קרנות וזה כבר אחריות אישית של כל שחקן שהיה ברחבה וחבל, כי כולם כבר ראו את הפלייאוף העליון באופק. ברבע שעה האחרונה ראיתי שרמת השרון תוקפים הרבה מימין והכנסתי את גבי שיתגבר את הקו ואת יוסי אסייג לקו השני. איבדנו את הנעת הכדור והכנסתי שומר כדור בדמותו של וראן. הם מבחינת משחק לא הגיעו ליותר מדי מצבים וזה מאוד אכזרי עבורנו לקבל שני שערים משתי קרנות שאלו היו המצבים העיקריים שלהם. הכי קל להאשים את החילופים ואני חושב שהם היו בסדר גמור"

 

 

 

 

- המשחק מול עפולה עשוי להכריע עונה שלמה. איך אתם מגיעים אליו?

 

"אנחנו מגיעים אליו כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק. נקווה שננצח ונגיע לפלייאוף. השחקנים מבינים שהם פספסו נגד רמת השרון אבל זהו , נגמר, ממשיכים קדימה ונותרו שני משחקים לעשות את המקסימום ולנצח אותם בעזרת ה'"

 

 

 

 

קצת אחרי השאלה האחרונה, החליט המאמן להוציא קיטור. על פי דבריו, נראה כי לזוזוט נמאס. נמאס שמדברים בקהל ובתקשורת על מטרות עמו פלייאוף עליון ועליית ליגה כמשהו לגיטימי וסביר והוא מבחינתו יש לו פרספקטיבה אחרת על הקבוצה ועל הליגה וכדאי לכולם גם להתיישר לפיה כי זוהי המציאות. "אנחנו לא רוצים להיות כמו אשקלון או הכח" אומר המאמן.

 /File/335574

 

 

 

 

אולי מבחינתכם אתם חושבים שהיינו צריכים לסיים במקום הראשון או השני אבל אני מצטער ויש גם אנשים מציאותיים שמבינים את הליגה הזאת וכמה שהיא קשה . אתה הרי יודע כמה השקיעו השנה עפולה אחי נצרת וקרית גת וליבנה יש את אחד התקציבים הנמוכים בליגה ואני לא מוכן שאף אחד יגנוב דעת על חשבוני. אני לא מתגונן אבל אוהב את האמת. אז אם מישהו חושב שלהגיע רק לפלייאוף העליון זה כישלון, מצוין. ואם לא להגיע לעליון זה גם כישלון, מעולה. אותי מעניין להשאיר את הקבוצה בליגה . כל שנה יש קבוצות כמו אשקלון שהיו בעלות יומרות ובסוף ירדו. אנחנו הרי רואים את הכח ואת נצרת עלית שמסובכות מאוד בתחתית ואלו קבוצות עם מסורת הרבה יותר גדולה משלנו בליגה הזאת. אז במקום להמציא לעצמנו חלומות לעלות ליגה וזה עוד בלי אצטדיון שמוכשר לכך ובלי ספונסרים שצריך להתחנן אליהם שיבואו אז מבחינתי זה קשקוש של דיבורים על עליית ליגה. מי שרוצה להיות בפלייאוף העליון או לעלות ליגה עם התקציב שיש ליבנה שיבוא מחר וייקח את משרת האימון ונראה אותו מדבר. אחרי שבועיים הוא ישים את המפתחות. נמאס כבר מכל הקשקשנים שמדברים על עלייה. אני מסתכל לשמיים ואומר תודה לאבא שבשמיים ולא מסתכל או בוכה למה זה קרה".

 


 
$(function(){setImageBanner('48cb9598-c161-40ff-83c8-aaf58f66b42d','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('23f80d6d-cdca-4e0f-8450-9f1170e7f992','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה