עם הפנים לעליון



מכבי יבנה עמדה במטרה בתחילת העונה והשיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון מהמקום השביעי. יבנה הפסידה 2-0 לאחי נצרת. הגיע זמן הצעירים. את הפלייאוף היא תחל במשחק חוץ מול בני לוד.
כתב- ארז זנו
צילום- חסדאי כהן

 אם ללכת על פי השורה התחתונה אזי נקבע כי מכבי יבנה תשחק בפלייאוף העליון. הקבוצה עמדה במטרה היחידה שהיא הציבה לעצמה בתחילת העונה ויש לה שורה של משחקים שלא קובעים לה לשום דבר, אולי רק למענקי מיקום שזה חשוב אבל עדיין לא משהו עיקרי וחשוב. מכבי יצאה לעילוט בידיעה כי רק משהו יוצא דופן יכול להשאיר אותה מחוץ לפלייאוף ומעמדת המקום השישי היא בהחלט יכלה לשחק יותר רגוע. תיקו היה סוגר את הסיפור לחלוטין אבל גם תוצאות אחרות מסתבר עבדו לטובת המכבים. אתחיל ברשותכם מהסוף. במשך קצת פחות מחצי שעה לסוף המשחק הורידו שתי הקבוצות הילוך. אחי הייתה חייבת ניצחון ויבנה, על פי שאר התוצאות , עלתה מהמקום השביעי. הפסד יותר גבוה של יבנה היה עלול להוציא אותה מהשמינייה הפותחת ובהתאם לזאת שחקני יבנה העבירו את הזמן במחצית המגרש שלהם כשנצרת כמובן לא מפריעה לכך. בתחילה אוהדי יבנה לא הבינו ואף כעסו מדוע זה קרה ורק לאחר מכן בעיקר חייכו וחיכו בעיקר לשריקת הסיום על מנת ללכת להתחמם ברכביהם. יבנה הציגה מחצית ראשונה לא רעה בכלל ובה הגיעה לשתי הזדמנויות נחמדות מאוד של דוד רביבו וליאור ז'אן. גם אחי ניסתה אך ללא הצלחה. החצי השני היה כבר סיפור אחר לחלוטין. בדקה ה52 כבשה נצרת שער מגוחך לחלוטין לאחר שניבלדו הרחיק כדור מקו השער היישר לרגליו של עלי חטיב שבעט מדוייק מקו ה 16 ומול שער חשוף העלה את קבוצתו ל 1-0. לא הרבה לאחר מכן, בדקה ה58 היה זה שוב חטיב שכבש והכפיל את התוצאה ומ 2-0 כבר היה ברור שיבנה לא תעשה יותר מדי. הניצחון הנצרתי היה חשוב למקומיים וליבנה היה חשוב לא לספוג עוד שערים. הכדור בעיקר נע ונד בחצי היבנאי והשופט ששם לב לכך, יכול היה לנוח על עיגול האמצע. לאחר 20 דקות של שעמום נוראי בקור המקפיא של עילוט, שפט השורק בדקה ה89 לסיום, מה שגרם לשתי הקבוצות לחייך ולהבין שהן צריכות להתכונן למשחקי הפלייאוף העליון. לא הדבר הכי יפה ואסטטי בעולם אבל בקורח המציאות, צריך לפעמים גם לעגל פינות. מילה טובה מגיעה לשחקנים שמיד בתום המשחק הגיעו ליציע היבנאי והודו לאוהדים על התמיכה במשחק החוץ הרחוק והקריר. הגיע הזמן שזה יהיה מנהג קבוע ולא גחמה חד פעמית

עכשיו כל שנותר הוא לחכות למשחקים עצמם ולראות כיצד יפעל המאמן יוסי זוזוט. האם הוא יעניק מנוחה לשחקניו הוותיקים וייתן יותר צ'אנסים לצעירי המועדון ולשחקני הנוער או שמא ימשיך להעלות בערך את אותו הסגל וההרכב ואולי יחפש לעלות כמה שלבים בטבלה, מה שכמובן לא ייתן יותר מדי. ליבנה יש קבוצת נוער לא רעה בכלל בליגה השנייה וידוע שהמאמן עוקב אחר שחקנים אלו. זוזוט כבר שם עין על מספר שחקנים והם עשויים לקבל זימון לבוגרים כבר למשחק הקרוב מול בני לוד. ליבנה כמובן אין סיכוי של ממש להעפיל ליגה וזאת הזדמנות מצוינת להתחיל מוקדם את ההכנות לעונה הבאה ולתת הזדמנויות לשחקנים שהמאמן בלבטים לגביהם וכמובן גם לשחקני הנוער שאוטוטו הופכים לבוגרים לכל דבר. פן נוסף שיהיה מעניין לראות זה איך המצב ישפיע על הקהל. האם הוא ימשיך להגיע ולתמוך או שמא יבין כי מדובר במשחקי "סרק" ללא כל משמעות וידיר רגליו מהמגרש "הביתי" בנס ציונה. חלוץ הקבוצה טימור אביטן התייחס למשחק האחרון ואמר "הגענו למספר מצבים וחבל שלא הצלחנו לכבוש בהם. אמנם הפסדנו אבל עשינו את העבודה והצלחנו להעפיל לפלייאוף העליון וזה מה שחשוב" לפני שסיים, ביקש החלוץ להוסיף עוד משפט ואמר "אני רוצה להודות לעשרות האוהדים שליווה אותנו גם למשחק הזה. אני יודע שהיה קר מאוד ולמרות זאת הם ליוו אותנו ואף עודדו. אני מקווה לראות אותם גם בשאר המשחקים". המאמן יוסי זוזוט היה קצת יותר נקודתי ואמר "בחצי הראשון היינו צריכים לכבוש שלושה שערים. את החצי השני פתחנו לא טוב, ספגנו פעמיים ובזה נגמר הסיפור". על המטרות הוסיף המאמן "ההנהלה והצוות המקצועי הציב את הפלייאוף העליון כמטרה בתחילת העונה ואני שמח שעמדנו ביעדים. השחקנים עשו עבודה קשה על מנת שנגיע לעליון ועל כך מגיעה להם מילה טובה . עברנו תקופה של פציעות לא קלות ועדיין היינו טובים. אני גאה בהם".


 
$(function(){setImageBanner('5996fc6e-118e-4254-8936-860199690401','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('bd2a13c0-f9d5-49e4-9b7a-5cd086879dd7','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה