"גורמי הספורט בעיר חייבים לתמוך בקבוצה הזאת"



מאמנה של בית"ר יבנה דדה בר כליפא מסכם סיום עונה דרמטי והישארות בליגה. הפנדל האחרון, החשש מרעננה, הקבוצה שקיבל, התמיכה העירונית וגם השת"פ עם האחות הבכירה. הכל בפנים

כתב- ארז זנו

 

 

צילום- חסדאי כהן

 

 

כשדדה בר כליפא הצטרף לבית"ר יבנה הוא לא האמין איזו דרמה תהיה במהלך העונה. הוא כבר ידע שהמצב לא משהו ושבית"ר נמצאת בתחתית במצב לא מזהיר אבל לא הוא ולא אף אחד אחר האמין שפנדל אחרון של אלירן כהן, הוא זה שישאיר את הקבוצה עוד עונה בליגה ב' בסרט מלחמה שטרם נראה כמותו הרבה מאוד זמן במחוזותינו. משחק הישרדות אחרון שבו המפסידה יורדת, משחק על כל הקופה. כידוע, בית"ר ניצלה ממש ברגע האחרון ועכשיו בר כליפא מתפנה לדבר על הכל. אמנם הוא לא נמצא במועדון יותר מדי זמן אבל עוקב אחריה מאז הקמתה המחודשת. יש לבר כליפא הרבה מאוד מה להגיד על ההתנהלות של המועדון, מה צריך לעשות על מנת לייצב אותו, איך מכבי יבנה קשורה לכל זה, איך זה לאמן שחקנים שלא מקבלים משכורת  וכמובן ציפייה לעזרה עירונית. בכל מה שנוגע לעונה הבאה דדה כרגע לא מתעסק אבל סביר להניח שאם הוא יהיה מעוניין במשרה הוא גם יקבל אותה

 

 

 

 

 

- דדה קודם כל תתאר את ההרגשה אחרי הפנדל האחרון של אלירן כהן, פנדל שהשאיר סופית את הקבוצה עונה נוספת בליגה ב'

 

"האמת שאני שמח עבור אלירן. ראיתי שהוא התאכזב שלא פתח בהרכב ונפלה בחיקו ההזדמנות לנצח את המשחק. מפה אני שולח לו חיבוק חברי"

 

 

 

 

 

/File/335717- האמנת שזה ממש יילך עד הסוף? עד הפנדלים של המשחק האחרון?

 

"האמת שהייתי בטוח שלא נגיע לפנדלים"

 

 

 

 

 

 

 

 

- רעננה זאת קבוצה שהפסידה לכל אורך העונה לכל הקבוצות. מה קרה לכם מולה?

 

"במשחק מול רעננה בליגה בו ניצחנו 3-2 אמרתי לאשר שטרית ולגבי עזרא שהפלייאוף לא יהיה פיקניק ורעננה קבוצה טובה שיכולה במשחק בודד לנצח אותנו"

 

 

 

 

 

 

 

 

- הגעת לקראת תום העונה לבית"ר. איזו קבוצה קיבלת?

 

"קיבלתי קבוצה חבולה מנטלית שנקלעה לרצף הפסדים. מעין כדור שלג"

 

כשבר כליפא הגיע לבית"ר הוא גם ידע שהוא נמצא בסיטואציה קצת מוזרה שטרם נתקל בה. שחקנים שלא מקבלים משכורת ובעיקר תורמים מעצמם ומזמנם למען המועדון הקיים ובעניין הזה דדה קיבל סגל שבעיקר רוצה להצליח ומגיע באופן סדיר לאימונים. על כל הקשיים הכלכליים וגם על קידום המועדון יש למאמן מה להגיד ולהציע, למכבי יבנה יש חלק נכבד בתשובה וכמובן גם לעירייה ולעומד בראשה. יחד עם זאת, דדה עדיין לא החליט האם הוא ממשיך גם בעונה הבאה ובשבועות הקרובים ככל הנראה תתבהר תמונת המצב. 

 

 

 

 

 

 

 

 

- איך זה לאמן שחקנים שלא מקבלים משכורת?

 

"אני חייב לציין שעניין כסף לא עלה לשנייה במהלך העונה הזאת. לא שמעתי שחקן אחד שקיטר או תירץ היעדרות בהיעדר כסף"

 

 

 

 

 

 

 

 

- נראה שיש לבית"ר הרבה חבלי לידה קשים. איך משנים זאת?

 

"גורמי הספורט ביבנה חייבים לתמוך בקבוצה הזאת על ידי תקצוב והקצאת מתקנים"

 

 

 

 

 

 

 

 

- כל הזמן מדובר על החשיבות של במועדון לעיר. כיבנאי, מה עוד צריך להשתנות?

 

"המועדון הזה לדעתי צריך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם האחות הבכירה מכבי. שיתוף פעולה ישרת את האינטרסים של כל היבנאים. אני קורא מכאן לראש העיר להושיב את ראשי שתי האגודות על מנת להגיע לשיתוף פעולה. רק ראש העיר מסוגל לגרום לכך."

 

 

 

 

 

 

 

 

- המגרש מול רעננה מול היה מלא כמעט עד אפס מקום. איך יוצרים אווירה כזאת בכל משחק בעונה הבאה?

 

"קהל מגיע למשחקים כאשר יש לו הזדהות והצלחות. צריכים להמשיך עם צביון מקומי צעיר ולקרב את הקהל"

 

 

 

 

 

- .האם נראה אותך בבית"ר בעונה הבאה? ידוע שבהנהלה מאוד רוצים לראות אותך ממשיך?

 

"אני עדיין לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה, אני כרגע מתמקד בניסיון לזכות באליפות שניה ברציפות עם אס"א תל אביב בכדורגל נשים"


 
$(function(){setImageBanner('7ad4bfc6-4dfa-482d-8f73-9a281e4d106d','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('2abf362f-d02b-4d53-bf6b-e905c432aa69','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה