"לא באתי להעביר את הזמן"



ניל אברבנל, אחד השוערים הטובים ביותר בלאומית, אם לא הטוב שבהם, הגיע למכבי יבנה והרים את הציפיות. השינוי בתפיסת המשחק, החיבור המהיר עם הבלמים, הרצון לנצח בכל משחקוהקליק המהיר עם "הבית החם" של יבנה.

 

 

 

 

 

 

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 

באמצע העונה שעברה ניסתה מכבי יבנה להעביר לשורותיה את ניל אברבנל וגיששה בעניין. בדיוק באותה התקופה גם קבוצה מליגת העל בדקה את האפשרות לצרף את השוער הגבוה אך לבסוף אברבנל החליט לשמור אמונים לקרית גת ולהישאר שם עד תום העונה. הקיץ, ביבנה לא היססו יותר מדי ומהר מאוד קפצו על השוער שהיה ממצטייני קרית גת אשתקד והלכו עליו בכל הכח.

זה נגמר בחתימה מהירה ובתצלום משותף.

מסתבר כי בעונה שעברה אברבנל שמר אמונים לקרית גת מכיוון שמאוד התחבר למקום ולפי תשובותיו, נראה כי כך קורה לו גם ביבנה, למרות שטרם התחילה העונה.

"יבנה וקרית גת מקומות דומים. אנשים חמים, טובים שדואגים להכל" אומר השוער. נראה כי אין צורך להציג אותו יותר מדי. כל מי שהיה פה בשנים האחרונות מכיר אותו כשוערה השני של הפועל תל אביב הגדולה הוא ספג לא מעט מוינסנט אניימה ושביט אלימלךו זה גם ניכר על המגרש.

השוער, שחגג בחודש שעבר יום הולדת 28, מדבר על כך שהוא רוצה לשנות את התפיסה בכל מה שקשור להגנה, להוריד בצורה ניכרת את כמות הספיגות, אבל עדיין לא להצהיר עלמטרות ברורות , לפחות עד תחילת גביע הטוטו.

אבל דבר אחד וברור אברבנל אומר, הוא ממש אבל ממש לא בא על מנת להעביר עוד עונה.

-          ניל, ברוך הבאה ליבנה. איך קיבלו אותך במועדון?

" קיבלו אותי יפה מאוד. הספקתי כבר להבין שיבנה זה מועדון חם, עם אנשים טובים וחמים מאוד. יש פה אווירה של משפחה ומהרגע הראשון שלי פה נראה שהתחברתי למקום וכמובן אני מקווה להמשכיות"

-          מה אתה יודע על המועדון?

" אני יודע שהוא שאף להציג כדורגל יפה, כבש הרבה שערים ובעיקר נותן שואו לקהל ופחות התוצאה. הביאו אותי כדי לשנות דברים ונראה לי שזה אחד הדברים החשובים. אני אוהב לנצח, אני אוהב לעשות תוצאות טובות. אני יודע שלא סתם הביאו אותי ואני לא באתי על מנת להעביר את הזמן. אני מאוד מקווה שהעונה נצליח לעשות קפיצת מדרגה בכל מה שקשור לחוליית ההגנה ולספיגות".

-          אתה מדבר על הגנה ואתה בטח יודע כי בשלוש השנים שהקבוצה בלאומית, כמות הספיגות שלה היה גבוה מאוד. אתה פה כדי לשנות את זה?

" אני לא מאמין שכמות כזאת סופגים בגלל שוער בלבד או הגנה או קישור. זה משהו שאני יודע שחייב להשתפר ואנחנו נעבוד קשה כדי שזה יקרה ואין לי ספק שזה יקרה. אני סומך פה על הצוות המקצועי שיידע לשפר את העניין הזה ואני רואה את יוסי ושוקי עושים הכל על מנת שנתחזק היכן שצריך ומבינים את הצרכים של המועדון"

-          אתה יכול כבר לדבר על מטרות לעונה הקרובה?

" אני חושב שזה עדיין מוקדם בשביל לדבר על מטרות. בוא נראה איך הקבוצה מסיימת את הבנייה שלה, איך נחזור ממחנה אימונים, נתחיל קצת את גביע הטוטו ואז נהיה יותר חכמים. עכשיו זה הזמן להתגבש"

ההצלחה של העולה החדשה מקרית גת הייתה הרבה בזכותו של השוער. ההגנה התפקדה והפלייאוף העליון שהושג התקבל כשהפתעה. נראה כי לאברבנל אין זמן וחשק להעביר סתם עוד עונה אלא לצעוד קדימה. ליגת על? זה עדיין מוקדם לדבר על זה. מה שלא מוקדם לדבר זה על השחקנים שיהיו לפניו ברוב שלבי העונה

-          נראה שיש בינך לבין הבלמים כימיה טובה

" לפני שחתמתי בקבוצה רציתי לדעת איזה שחקנים יש. לפני שישבתי על כסף ודברים אחרים, קודם עניין אותי רק דבר אחד, איזה שחקנים יש פה. כשאני רואה שמלפניי יש את ליאור ז'אן ואת ניבלדו, אני רגוע. יש פה תלכיד מצוין שיכול לקחת אותנו קדימה"

-          יש מחשבות על עלייה?

" תראה אני לא יודע אם עכשיו אפשר להצהיר הצהרות אבל תאמין לי שאם באתי לפה זה לא סתם בשביל הכיף אלא כדי לעשות משהו טוב במועדון. יש פה אנשים טובים וחומר טוב ויכול להיות מעניין מאוד העונה"

-          בוא נדבר עליך ברמה האישית. עשית עונה טובה מאוד בקרית גת. מדוע לא חזרת לליגת העל?

" שוער זה לא חלוץ או קשר. המקומות מוגבלים ויש רק כמה קבוצות שמחפשות. היו לי שתי הצעות אבל לבסוף העדפתי לא ללכת. הייתה לי הצעה באמצע העונה אבל העדפתי להישאר לויאלי לקרית גת ואני לא מתחרט על זה"

-          אתה חושב שעוד תחזור לליגת על?

" אני מאמין שכן. היו אופציות ואני מאמין שיהיו גם בעתיד. זה לא משהו שמעסיק אותי. כרגע כל כולי במכבי יבנה ובהצלחתה"

 


 
$(function(){setImageBanner('1b14afcd-c3d1-4ddb-8b4a-01717ab95d03','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('69845d17-8e7c-4171-94d3-f0e887d5d2cd','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה