כריס הגדול מכולם



מעולם לא היה לאליצור יבנה שחקן כל כך דומיננטי כמו כריס גסטון. מסתבר שהוא בחור מצוין לא רק על המגרש אלא גם מחוצה לו. המטרה היחידה, החיבור לקבוצה, ההתערבות עם עזריאל והקרבה לתל אביב. בסוף זה עוד ייגמר באליפות

 כתב- ארז זנו   צילום- חסדאי כהן

קצת לפני שהתחילה העונה, לכריס גסטון היה חסר טלוויזיה בחדר. אז הוא עשה עסק עם מנהל הקבוצה יעקב עזריאל. אנחנו ננצח את שני המשחקים הראשונים של העונה ואתה תארגן לי טלוויזיה לחדר. עזריאל קפץ על המציאה. כידוע, אליצור רושמת פתיחת עונה גדולה ויש לגסטון בן ה 26 מה לזפזפ בשעות הפנאי. האמת, מגיע לו בלי קשר. הסיפור הקצרצר הזה רק מתמצת את החיבור שיש לגסטון עם הקבוצה מהרגע הראשון שנחת ביחידת הדיור בנווה אילן. על המגרש כמובן, כריס נותן את כל כולו ומעניק עד כה הרבה מאוד רגעי אושר ואנשי המועדון. היכולות שלו משני צידי המגרש זה משהו שטרם נראו בקרב היבנאים מאז העפלתה של אליצור לליגה הלאומית. האלי הופים מרחפים באוויר, יכולת קליעה מצוינת, שאיבת ריבאונדים משני צידי המגרש ובעיקר התלהבות רבה מלאה ברעב. זה מה שגסטון מביא איתו לפרקט.

בניגוד לזרים רבים ואחרים, את כריס פחות מעניינים המספרים אלא בעיקר השורה התחתונה, מה עושה הקבוצה. הוא מבחינתו רואה רק דבר אחד מול העיניים, אליפות.

 

" זה לא נוגע רק אליי וזה לא נוגע לסטטיסטיקה האישית שלי אלא המשחק הזה נוגע לגבי כולם, לגבי כל הקבוצה הזאת שנקראת אליצור יבנה וזה בעיקר נוגע לגבי ניצחון, כי זה מה שחשוב".

-          ואתם מנצחים.

"כן אנחנו באמת מנצחים וזה מה שחשוב. הנקודות שלי זה באמת דבר נפלא אבל כל עוד הקבוצה רצה ועושה כל מה שצריך, אני מרוצה".

-          אתם בפתיחת עונה מצוינת. איפה זה ייעצר?

"באליפות. רק לשם אנחנו חותרים. אנחנו עובדים ומתאמנים קשה בעיקר בשביל לזכות באליפות הליגה. זאת המטרה שלנו, זה מה שאנחנו שווים ובשביל זה אנחנו נותנים את כל מה שיש לנו".

לפעמים צריך יותר מזל משכל. יבנה כזכור החתימה בתחילת העונה את דרל ווב אבל הבחור החליט להבריז ואליצור הלכה על גסטון סמוך מאוד לפתיחת העונה כשהוא מגיע במחיר עלות, רחוק מאוד מהדרישות שלו בתחילת הקיץ. עכשיו נראה כי השידוך הזה עושה טוב לכולם וגסטון בעונת שיא, מתקרב למטרה, לפחות מבחינתו ועם ממוצעים מפחידים כמו 23.5 נק', 10 ריב', 4.5 אס' ומדד יעילות של 28 וחצי יש לו גם סיבה להאמין שהשמיים הם הגבול עבורו . אין לו עד כה יריבים ראויים, גם לא ממיטב הזרים שיש לליגה להציע. מסתבר שהוא גם יודע את זה ולכן מכוון הכי רחוק שרק יכול להיות.

-          שאלתי לפני שבועיים את יניב סולומון והוא אמר את אותו הדבר, הולכים על אליפות. לא יומרני מדי?

" זה בדיוק המצב, זה בדיוק העניין. יניב יודע מה הוא אומר. מבחינתי כל דבר פרט למאבק על האליפות זה מעיד על עונה גרועה. לא רוצה לחשוב על שום דבר אחר. אני מבחינתי רואה רק אליפות בעיניים".

-          היו לך משחקים של  30 נקודות ואינספור ריבאונדים. נראה שאתה שולט בליגה.

" תראה, זה נכון שדברים הולכים לי טוב ואני עושה נקודות אבל מה שחשוב זה לחבר את הקבוצה ואת השחקנים וזה מה שיהפוך את המשחק להרבה יותר קל עבורנו. אני יכול לקלוע הרבה ולעשות מספרים מטורפים אבל לא זה מה שחשוב. מה שחשוב זה לנצח ובכדי לנצח צריך שכל השחקנים יהיו במשחק. לשם אני חותר וזה מה שיביא לנו ניצחונות".

 

ישראל לא זרה לגסטון. הוא שיחק פה גם אשתקד כשבמדי מגדל העמק נתן עונה מפתיעה ומצוינת עם קבוצה מלהיבה אבל המיקום של הקבוצה מבחינה גיאוגרפית הפריע לו מאוד. כעת נראה כי הבחור מאוד מרוצה מאיפה שהוא נמצא ויש לו רק מילים חמות לומר על העיר וגם על התושבים שחיים בה.

 

-          בוא נדבר עליך ברמה האישית. הגעת לפה בתחילת ספטמבר. מה דעתך על המועדון, מה דעתך על יבנה כעיר?

" אני ממש שמח להיות פה. יש פה אחלה של אנשים ואני מאוד מרוצה. בעונה שעברה הייתי במגדל העמק וזה היה מאוד רחוק לי מהכל. השנה אני ביבנה וזה קרוב לתל אביב, זה קרוב לחברים שלי, זה קרוב לכל מקום. זאת עיר נחמדה מאוד עם אנשים טובים ובסך הכל אני מאוד שמח להיות פה".


 
$(function(){setImageBanner('1897cb76-e285-47b1-8e4c-fc6311cb4c84','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('efc9fcea-cb60-4d42-b836-4e7cb6ab5c87','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה