"אין ראוי ממנו"



בני משפחתו של ז'קי לוי קיבלו את הבשורה על קריאת האצטדיון העירוני על שמו בהתרגשות רבה

צילום-חסדאי כהן

ז'קי לוי, גדול שוערי מכבי יבנה בכל הזמנים ואחד השחקנים הטובים ביותר שלבשו את חולצת המועדון, זוכה אחרי מותו לכבוד הגדול שאפשר לקיים. האצטדיון העירוני ייקרא על שמו לאחר טקס מכובד שייערך לזכרו. בישיבת המועצה שנערכה ביום רביעי, הוחלט לאשר פה אחד את הצעת ועדת השמות לקרוא לאצטדיון על שמו של גדול שוערי יבנה בכל הזמנים. ראש העיר הביע תמיכתו בהצעה ואף אמר כי מדובר בהחלטה ראויה ודרך נכונה להנציח מישהו אהוב ואהוד בקרב תושבי העיר. לפני ההחלטה נוהל סוג של קמפיין על ידי תושבים ותיקים רבים. גם בקרב אנשי הספורט ההחלטה התקבלה בסיפוק רב וכעת כולם מחכים לטקס המרגש וכמובן הסרת הלוט.

 מי שעמדו מאחורי הקמפיין הזה אלו בני משפחתו של ז'קי שפתחו עמוד פייסבוק וזכו לתמיכה גדולה מתושבי העיר, הרחוב הספורטיבי ביבנה ואוהדי הקבוצה. האחיינית יפית, שפתחה את העמוד בפייסבוק אמנם ציפתה לקבל תמיכה ואהבה מהאוהדים הוותיקים אבל גם היא בעצמה הייתה מופתעת מהכמות ומהרגש "באו אליי אנשים עם דמעות בעיניים ואמרו לי שהם מעריצים את הדוד שלי. הוא היה אהוב על כולם אבל לא האמנתי כשפנו אליי תושבים ותיקים של יבנה ואמרו כי מבחינתם קריאת האצטדיון על שמו חשוב יותר לא פחות מאשר לנו, בני המשפחה. זה ריגש אותי ברמות קשות ובכל יום שעבר קיבלנו עוד ועוד תגובות דומות". מסתבר כי לא רק אוהדי הקבוצה היו אלה שתמכו ברעיון אלא אף חברי המועצה עצמם שהעניקו לבני המשפחה הבטחה כי הם יצביעו בעד הנצחתו של ז'קי באצטדיון העירוני "במשך כמה שבועות אנחנו בקשר עם חברי המועצה ועם ראש העיר " אומרת יפית "הם אמרו כי הם מאוד מרוצים מהרעיון אבל למרות הכל עדיין חששנו. אנחנו לא היינו בטוחים עד הרגע האחרון. ממש חימם את ליבי לשמוע את האנשים שקובעים בעיר, איך הם מדברים על דוד שלי ועל כך שהם מאוד שמחים שהרעיון הזה בכלל עלה"

הנהלת יבנה בלוויתו של לוי. מוקירים את פועלו-      איך קיבלת את הבשורה?

" ידענו שזה הולך לעלות להצעה בישיבת מועצה האחרונה אז אני ודוד שלי משה הלכנו לצפות בה. באותו הזמן עברה בנו צמרמורת וכשהגיעה ההחלטה וראינו שזה פה אחד פשוט רצינו לבכות מרוב אושר. זה היה מדהים לראות את התמיכה המלאה ואת הרצון של כולם להנציח את ז'קי בצורה שהכי ראויה לו. משם כבר הודענו לכל המשפחה בקבוצת הוואטס אפ שלנו ומיותר לציין את ההתרגשות הרבה שעברה אצל כולם. זה היה מדהים"

-     אחת מבנות המשפחה אמרה כי כעת יוכל ז'קי לנוח על משכבו בשלום.

" כן. קלרה, האחיינית הכי גדולה כתבה "איזקה שלנו. במותך ציווית לנו. צא למסע שלך בשקט...לעד איתנו". ללא ספק מדובר במעשה אצילי של אנשי העיר וחברי המועצה. ברצוני להודות לחברי וועדת השמות שהחליטה להעלות את ההצעה ולראש העיר על התמיכה. שום דבר לא מובן מאליו. אנחנו מעריכים זאת בצורה רבה".

צילום אדי ישראל-    מאז פרסום ההחלטה, קיבלת גם תגובה מהרחוב היבנאי על ההחלטה ?

"בהחלט. פנו אליי הרבה מאוד אנשים, בעיקר ותיקים שאמרו כי נעשה צדק והם מאוד מאושרים מההחלטה ומחכים כבר לטקס על מנת לחזור לאצטדיון ולראות את השלט מונף. מאף הפרסום, הפייסבוק שלי מוצף בהודעות תמיכה ואהדה. יש אנשים כמו הרצל נעמן שהעלה והציף כל הזמן כתבות מהעבר ודיבר בשבחו ואנחנו באמת מודים לו על הכל".

 

גם לאחיו של ז'קי, משה לוי, היה מה להגיד והוסיף "אנחנו שמחים שראש העיר וחברי המועצה הביעו הכרה בתרומתו הגדולה של איזה לספורט המקומי. אנחנו מקווים שדמותו הצנועה, מקצוענותו הרבה ושקדנותו, יהוו דוגמא לדור הצעיר".

 


 
$(function(){setImageBanner('adaa2286-01fc-4d4a-9109-0c7ae9fb5114','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('adee2afd-88b1-4647-b1d9-0b49ea52a90c','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה