מחלקת הנוער מסכמת שנה



מחלקת הנוער של מכבי יבנה שמה לה למטרה להכשיר ולטפח את שחקני העתיד לרמה הגבוהה ביותר של המשחק. תוך כדי שימת דגש על ערכים נוספים כגון הטמעת אורח חיים בריא, ספורטיבי ומקצועני ושיפור תקשורת בין אישית והתנהגות בתוך הקבוצה.

1.      קבוצת הנוער : קבוצת הדגל של המחלקה אשר אותה מאמן ניסים גיטר ביחד עם עוזרו רונן
איטח שמה לעצמה שתי מטרות ברורות. האחת להכשיר שחקנים לבוגרים והשניה להתברג בצמרת הטבלה. המטרה השניה אף הושגה מהר מהצפוי כאשר חלק משחקני הנוער כגון: עמית לוגסי, אור זוזוט, עומר יעקב, בן פרילינדר, יודלביץ טל וניזרי בן שותפו במשחקי הקבוצה הבוגרת ואף התאמנו עמם. את המטרה להתברג בחלקה העליון של הטבלה עשו שחקני יבנה בסיום העונה תוך כדי תצוגת כדורגל יפה אשר הביאה אותם עד למקום ה -6.

2.      קבוצת נערים א': קבוצתו של אלי כהן אשר התחילה את העונה עם סגל שחקנים דליל הצליחה להתחזק בחודש ינואר במספר שחקני חוץ אשר הפכו במהרה לשחקני בית כאשר לבשו את החולצה ועליה הסמל של מכבי יבנה. לאור מצבה בתחילת העונה של הקבוצה, הוחלט במועדון להגדיר מטרה אחת ברורה, להישאר בליגה הארצית. בסוף העונה כאמור סיימה הקבוצה במקום ה -13 ותשחק עוד עונה בליגה הארצית.

3.      קבוצת נערים ב': קבוצתו של יניב פרץ אשר סיימה את העונה במקום ה-9 שמה לעצמה מטרות ברורות. חיזוק ושיפור הכוח גופני של השחקנים, לימוד טקטיקה וטכניקה, שיפור נקודות חולשה של כל שחקן ושחקן. במהלך העונה הקפיצה קבוצתו של יניב כמה שחקני מפתח לעבר קבוצת נערים א'. השחקנים התאמנו, שיחקו והיו בורג משמעותי בהישארות הקבוצה בליגה הארצית.

4.      קבוצת נערים ג': קבוצתו של פיני בן שבת אשר סיימה במקום ה -3 את העונה קיבלה כמה וכמה מטרות. שיפור המהירות בנוסף להתמצאות במרחב. עבודה יסודית על שיפור הטכניקה של שחקני הקבוצה. בנוסף הצליחה הקבוצה להיות במאבקי האליפות במשך כל העונה ולבסוף סיימה במקום השלישי והמכובד.

5.      קבוצת ילדים א': קבוצתו של מוטי בן מויאל אשר סיימה את העונה במקום ה – 12 קיבלה על עצמה מטרות רבות. שיפור הטכניקה של שחקני הקבוצה, שיפור המהירות, עבודה יסודית של טקטיקה והתמצאות במרחב. בנוסף הקבוצה שיחקה במחוז מרכז החזק והתמודדה בו בגאווה גדולה.

6.      קבוצת ילדים ב': הפתעת העונה הגיעה מקבוצתו של רונן איטח אשר הצעיד את הקבוצה ביחד עם שחקניו למקום הראשון וזכייה באליפות. כאמור המועדון שם מטרות רבות לקבוצת ילדים ב' כגון : עמידה במגרש והתמצאות במרחב עקב המעבר מ 8X8  למשחק של 11X11. בנוסף שיפור המהירות והטכניקה של השחקנים. במהלך כל העונה הצליחה קבוצתו של רונן לשמור על המקום הראשון ולזכות באליפות.

7.      קבוצת ילדים ג': קבוצת ילדים ג' אשר אותה מאמנים יוגב בנישו ואלמוג אזריאל קיבלה מהמועדון מטרה אחת ברורה. שיפור יסודות הכדורגל של שחקני הקבוצה כגון: מסירה, בעיטה, נגיחה, עצירה וכו' תוך כדי ויסות ואבחנה, התמצאות במרחב ושיפור המהירות והטכניקה של כל שחקן. במהלך העונה היה ניתן לראות את התקדמות השחקנים ושיפור גדול ביכולתם. 

 

ביה"ס לכדורגל:

חזון המועדון : לתת מענה מתאים לכל ילד אשר רוצה לשחק כדורגל בעיר יבנה. תוך כדי נתינת כלים מתאימים להצלחת השחקן.

ביה"ס לכדורגל מונה כ-500 ילדים אשר מתאמנים בבתי הספר השונים ברחבי העיר + קבוצות הכנה לליגה.

מועדון הכדורגל מכבי צבי יבנה מפעיל כיום כמה מוקדים עיקריים של אימון בתוך בתי הספר בעיר כגון: בי"ס רמות ויצמן, בי"ס רבין, בי"ס אומנויות, בי"ס מעיין, בי"ס פרדס צפוני, בי"ס בן גוריון, בי"ס ביאליק. בנוסף מפעיל המועדון את קבוצת ביה"ס אקולוגי כיתות א-ב אשר התאמנו במגרש נאות שז"ר אליהם הצטרפו ילדים מהמושבים הסמוכים כגון: בן זכאי, גאליה, כפר הנגיד ובית גמליאל.

בנוסף לקבוצות ביה"ס מפעיל מועדון הכדורגל חמש קבוצות הכנה לליגה ועוד שתי קבוצות של ילדי גן. קבוצת הכנה לליגה כיתות ג'. הכנה לליגה כיתות ד', הכנה לליגה כיתות ה', הכנה לליגה כיתות ו', הכנה לליגה כיתות ז'-ח'-ט'.

בסיום העונה שחקנים מתאימים מקבוצת הכנה לליגה ה'-ו' משובצים לתחילת אימוני ילדים ג' לעונת 2016-17.

בחודש יולי מועדון  מכבי יבנה מפעיל קייטנת כדורגל (מחנה) אשר מעניק חווית ספורט לילדים תוך כדי שילוב של אימונים והנאה.

בשנה הבאה בי"הס לכדורגל יפעל גם בבתי הספר אביר יעקב ויחדני. בנוסף תיפתח קבוצת ילדות ונערות אשר ירצו לקחת חלק מביה"ס לכדורגל של מכבי צבי יבנה.

 

מאמני בי"הס לכדורגל הם: יניב פרץ, יוגב בנישו, מוטי בן מויאל, עמיחי בן ישי, אבי אסרס, יאיר איירדני, אלמוג אזריאל ואביב ברכה.

את ביה"ס לכדורגל מנהל אלי כהן לצידו של חיים אזולאי יו"ר המועדון ומנהלה המקצועי.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('6d2edf65-3b37-4d36-9bf7-43a04dca16b7','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('499caa86-6d02-4e80-98ef-7ce6f6e12083','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה